Reggi Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Dzięki Panowie ..ale jestem teraz u rodziców pod Lublinem ..jutro mieniam przepływki ..zobaczymy czy sie nie wysrała .. jak tak to podrodze nabęde i podmienie na szybkości ..jak to nie to ..to zgłoszę sie na logi ..Dzięki. Jaki jest koszt przepływki .. nie musi być ori. ?
Lukas Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 byłem w bosch serwisie Sebek a gdzie Ty byłeś obok nas na tarchominie u Kotńskiego może ?
Aydaho Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Panowie jeszcze jedna kwesia ..podczas spawania nie odłączony był akumulator... mogło to mieć znaczenie ? nieee tam - nie raz coś było spawane w moich wczesniej posiadanych 'bryczkach' i nigdy nie odpinałem aku .... ale może to tylko fart ? chyba że spawarka była dziabnięta z U-530 to mogła elektryke nieco połechtać
A3 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Ragar ta cena za przepływke jeszcze nie jest taka straszna ja płaciłem 320 zł za przepływke Boscha do siebie
Reggi Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 ..ale dziwne bo przepływka była odłączona ..a pokrywa filtra powietrza zdjęta..bo kat wylatywał górą Więc nie mogła sie spalić w efekcie nie odłączonego akumulatora Kurna juz sam nie wiem .. Ragar ta cena za przepływke jeszcze nie jest taka straszna ja płaciłem 320 zł za przepływke Boscha do siebie Dobrze wiedzieć... A co powieta na te z allegro za 99 zł w górę ?
kokos Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 ja bym dal spokoj,podobno szybko leca,a przeplywka wazna rzecz...
A3 Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 Według znanego na forum tunera diesli jak przepływke to tylko Boscha
adamooo Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 ja bym dal spokoj,podobno szybko leca,a przeplywka wazna rzecz... przeplywke można obejść jak coś to dzwoń do lukaszar on ma rabaciki [br]Dopisany: 02 Październik 2008, 23:02_________________________________________________http://www.youtube.com/watch?v=QQlzX7EyIwU
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Raguś, mówiłem Ci, że jak wywalisz tłumiki to przymulisz auto. :gwizdanie: A po tym spawaniu to już widzę, że fajnych magików dobierasz.
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 A po tym spawaniu to już widzę, że fajnych magików dobierasz. :decayed Nie znasz nie wypowiadaj sie . Raguś, mówiłem Ci, że jak wywalisz tłumiki to przymulisz auto. :gwizdanie: Jak można przymulić auto wycinając tłumiki ?? To nie przepływka ..podmieniłem z passata AFN ..i to nie to .. nie chce sie po prosu wkręcać w obroty . Macie jakieś pomysły ? Może za małą rurkę wsadziłem w miejsce kata ?
SebMis Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 byłem w bosch serwisie Sebek a gdzie Ty byłeś obok nas na tarchominie u Kotńskiego może ? dokładnie tam, polecałeś to podjechałem, już na początku kolesiowi się nie spodobało że mam swoje graty, powiedział że to gorzej źle założył płytę pod silnikiem, nie chciał wyssać mi oleju z podstawki filtra (twierdził że nic tam nie ma), już nie mówiąc że chciał mi wlać 4L, musiałem sam sobie dolać i sprawdzał bagnetem czy jest olej zaraz po zgaszeniu silnika, takim sposobem to wlałby mi z 6 litrów zamiast 5.2, tych silników 2.5TDI jest od zatrzęsienia już, a 99% mechaników nie zna w nich nawet podstaw, normalnie załamka
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jak można przymulić auto wycinając tłumiki ?? Tak samo jakbyś wyrzucił całkowicie układ wydechowy to też by auto nie chciało jechać.
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jak można przymulić auto wycinając tłumiki ?? Tak samo jakbyś wyrzucił całkowicie układ wydechowy to też by auto nie chciało jechać. Dalczego ?[br]Dopisany: Październik 03, 2008, 09:18:02 am_________________________________________________Może coś sondą jest nie hallo ?
spetsnaz Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jak można przymulić auto wycinając tłumiki ?? Tak samo jakbyś wyrzucił całkowicie układ wydechowy to też by auto nie chciało jechać. Dalczego ?[br]Dopisany: Październik 03, 2008, 09:18:02 am_________________________________________________Może coś sondą jest nie hallo ? z czym??
Reggi Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Jak można przymulić auto wycinając tłumiki ?? Tak samo jakbyś wyrzucił całkowicie układ wydechowy to też by auto nie chciało jechać. Dalczego ?[br]Dopisany: Październik 03, 2008, 09:18:02 am_________________________________________________Może coś sondą jest nie hallo ? z czym?? No ..tak palnąłem głupote
Aydaho Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 To nie przepływka ..podmieniłem z passata AFN ..i to nie to .. nie chce sie po prosu wkręcać w obroty . ponieważ nie znam się jakoś specjalnie na temacie napisze tylko to co przypuszczam - czy winą wywalenia kata i tłumików nie będzie problem zakłucen w strumieniu gazów ? być może układ wydechowy obliczono w ten sposób że strmień spalin musi się w pewnym miejscu rozprężać co z koleii powoduje wyrównanie i swobodne wyjście z kolektora .. prosta rura może powodowac jakieś nadciśńienie i w efekcie silnik się "przypycha" .. ale na chłopski rozum to przez prostą rure powinien pluć bez problemu ... no niewiem
Nosfer Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 Ale kanał _________________________________________________ http://www.joemonster.org/filmy/11334/Takich_cwiczen_jeszcze_nie_bylo - mięśnie Kegla to One chyba mają niczym pneumatyczne zaciski :naughty:
tomaszu Opublikowano 3 Października 2008 Opublikowano 3 Października 2008 adaho, jest właśnie tak jak piszesz. Układ wydechowy jest tak skonstruowany, że wytwarza się w nim ciśnienie o określonej wartości - jeśli ta wartość znacznie odejdzie od normy to może dojść do spadku mocy. Proste. Wrzucam cytat: "Bezwładność gazów w przewodzie dolotowym i wylotowym - zarówno mieszanka paliwowo-powietrzna, jak i gazy spalinowe są sprężyste i przemieszczanie się ich w przewodach podlega zjawiskom falowym. Impuls gazów spalinowych w chwili otwierania zaworu wydechowego ma ciśnienie ponad 0,5 Mpa i wywołuje falę nadciśnienia, która przemieszcza się wzdłuż rury wydechowej z szybkością ok. 600 m/s. Na końcu rury wydechowej fala ta odbija się, by wrócić do cylindra jako impuls podciśnienia wspomagając opróżnienie cylindra ze spalin."
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się