Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Jaki silnik diesla wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A dlaczego nikt nie wspomina o AVB .Może to i nie demon mocy ale w B6 ładnie się zbiera mruczy cichutko.

U mnie spalanie większość po mieście 6.5/100.

Opublikowano

A dlaczego nikt nie wspomina o AVB .Może to i nie demon mocy ale w B6 ładnie się zbiera mruczy cichutko.

U mnie spalanie większość po mieście 6.5/100.

Bo to Pumpe Düse, a pompowtryskiwacze padają szybciej niż wtryskiwacze z AFN czy AVG.

:ON:

Opublikowano

Przeczytalem caly watek i z calym szacunkiem dla kolegow dieslowcow... ja w polifcie mlodszego bym szukal jak juz to w 2.4 lub 2.8 z lpg :evil:

Moje 2.6 na lpg spisuje sie bardzo ladnie i naprawde nie narzekam... dieselkami tez sie roznymi najezdzilem sa i lepsze i gorsze i awaryjne i nie... tak samo zreszta jak benzynki... ale nie wyobrazam sobie przejscia z v6 PB na dieselka... inna kultura jazdy inne koszty napraw itd itd

Moj piecyk oleju nie widzial na grzbiecie nie wspominajac o tym ze od wymiany do wymiany moge zaznaczac stan na bagnecie markerem...

demon to to nie jest ale 1.9 tdi z virusem i innymi bebechami - niby 154 km na hamowni dostalo ciutke

co do ekonomi wracalem z dlugiego weekendu 200 km ponad traski i za cale 60 zl te 200km przelecialem zaladowany po dach z 2 osobami na pokladzie...

wiec moim skromnym zdaniem ja bym byl w polifcie za 2.4 badz 2.8 a w b6 za 3.0 v6 :gwizdanie: ale jak ktos chce diesla to jego sprawa :)

Opublikowano

...

wiec moim skromnym zdaniem ja bym byl w polifcie za 2.4 badz 2.8 a w b6 za 3.0 v6 :gwizdanie: ale jak ktos chce diesla to jego sprawa :)

Całkowicie kolego przyznaje ci racje :cool1: Jeżeli diesel to tylko z zasilaniem CR ale to już nie w B5 ;(

Opublikowano

AFn lub AJM

Opublikowano

Polecam 110 konnego diesla jeśli będziesz o niego dbał to nigdy cię nie zawiedzie, dodatkowo żywot tych silników jest ogromny więc jeśli kupisz egzemplarz 9-10 letni po przelocie 300000 km w dobrym stanie to śmiało będziesz latał. Przygotuj się tylko na standardową bolączkę czyli czyszczenie turbiny bądź regeneracja. Spalanie na poziomie 6,5 l/100 km nie jest złym rezultatem przy czym dynamika jady tym autkiem nie jest zła, więc polecam klekota. Gaz może i jest tańszym rozwiązaniem, ale z doświadczeń moich znajomych nigdy nie zdecyduje się na auto z gazem. Junkers może podgrzewać wodę, ale w samochodzie nie jest optymalnym rozwiązaniem, bo gdyby był to na wszystkich rynkach producenci aut oferowali by takie zasilanie. Jak zawsze wybór należy do Ciebie więc co byś nie wybrał życzę pozytywnego samochodu, którym będziesz się cieszył.

Opublikowano

Co sądzicie o silniku AHH ????

Opublikowano

Co sądzicie o silniku AHH ????

Jak dobry to brać, szkoda ze nie było go w wersji Q

Opublikowano

Co sądzicie o silniku AHH ????

Jak dobry to brać, szkoda ze nie było go w wersji Q

Nie za słaby by był jak na Q ?

Opublikowano

Co sądzicie o silniku AHH ????

Jak dobry to brać, szkoda ze nie było go w wersji Q

Nie za słaby by był jak na Q ?

w serii napewno, ale tam 2tys wkładasz i masz 150km :wink4:

1,8 bez turbo miało Q to był dopiero muł

Opublikowano

... Przygotuj się tylko na standardową bolączkę czyli czyszczenie turbiny bądź regeneracja. .... Gaz może i jest tańszym rozwiązaniem, ale z doświadczeń moich znajomych nigdy nie zdecyduje się na auto z gazem. Junkers może podgrzewać wodę, ale w samochodzie nie jest optymalnym rozwiązaniem, bo gdyby był to na wszystkich rynkach producenci aut oferowali by takie zasilanie....

Jak dobrze ze ja nie mam zadnej turbiny :gwizdanie:

Doswiadczenia Twoich znajomych zapewne opieraly sie na starych instalacjach gazowych... tez kiedys bylem wielkim przeciwnikiem... w tej chwili jak nie bedziesz wiedzial ze jest gaz w aucie to za zadne skarby nie odczujesz tego zwlaszcza w wolnym ssaku 6garowym...

No i ekologia sie klania czarnych chmur nie zaznasz :naughty: w junkersie

Przejedz sie kolego po salonach zobacz ile w tej chwili jest aut z gazem salonowych :gwizdanie: chociaz ja bym 4 cylindrowki z gazem nie bral :no:

Na dzien dziesiejszy nie ma idealnego silnika i napewno nie bedzie... jedni beda jezdzili benzynka inni dieselkami i kazdy bedzie zadowolony

Opublikowano

śledze wątek cały czas i doszłem do wniosku ze zostawie sobie moje abc w garażu.

Opublikowano

śledzę wątek cały czas i doszedłem do wniosku ze zostawię sobie moje ABC w garażu.

I słusznie. Widzisz kolego, przecież parę postów wyżej właśnie do tego Cię namawiałem...

Opublikowano

modry wybór ABC to dobry silnik

choć nie ukrywam ze wolał bym np AWX możne kiedyś swap :mysli:

Ale V to V ABC tez niczego sobie :wink4:

Opublikowano

wiem ze dobry przynajmniej bezawaryjny i dobrze jezdzi

Opublikowano

Dobra decyzja kolego :good:

Ja sobie nie wyobrazam przejscia z v-ki na tdi no chyba ze te 3.0 :gwizdanie:

Opublikowano

Dobra decyzja kolego :good:

Ja sobie nie wyobrazam przejscia z v-ki na tdi no chyba ze te 3.0 :gwizdanie:

Sory za OT ale dokładnie zgadzam się z kolega z V na Klekota :thumbdown:

jak już to na mocniejsza V :good:

Opublikowano

Dokladnie jak sie jezdzi v-ka i zna sie ta muzyke dla ucha to przesiadka tylko na nowsza v-ke np 2.4 lub 2.8

Ja osobiscie w przyszlym roku szukam b6 3.0 v6 w junkersie i q chetnie :evil:

A ci co sie przesiedli z klekocika na v-ke napewno odwrotnie nie wroca... przykladem jest np kolega z forum - Paput ;)

:hi:

Opublikowano

V6 fajnie brzmi i sie zbiera

ale ja wole 1.8 i swist turbo

no chyba że ktoś chce 2.7BiT :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

JA CHCE !!!!!!!!!!!!!!

Opublikowano

skoro mówisz o Turbo mnie jakoś te turbiny nie przekonują nie ma to jak prosta V z 193 kucami :kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...