proton2 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie.
antonio Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie. bardzo ważne info
arek776 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie. moduł może nie działa (ja dostałem moduł z literką A na końcu) ale same manetki działają na pewno - patrz mój poprzedni post w tym wątku
bulk_1986 Opublikowano 15 Listopada 2010 Opublikowano 15 Listopada 2010 Moduł kierownicy od A6 nie działa w A4 - sprawdziłem. Nawet VAG się nie łączy. Ten sam moduł włożony do A6 działał poprawnie. moduł może nie działa (ja dostałem moduł z literką A na końcu) ale same manetki działają na pewno - patrz mój poprzedni post w tym wątku Dzieki chlopaki za info
Tomi_G Opublikowano 16 Listopada 2010 Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam Kilka dni temu dołożyłem sobie tempomat do mojego autka OOOO A4 B6 :> Wielkie dzięki wszystkim twórcom tego wątku Dobór części, montaż i konfiguracja na podstawie umieszczonych tu opisów przebiegła bez żadnych problemów Powodzenia dla innych
A4_Dominik_WAW Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Czy ktoś mi może powiedzieć jak można całkowicie wymontować górną obudowę kolumny kierownicy ? Może trzeba tą ramkę przy licznikach wyjąć ? Tam jest jakiś materiał jeszcze. zdjęcie z instrukcji pre_pl
fayera Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Czy ktoś mi może powiedzieć jak można całkowicie wymontować górną obudowę kolumny kierownicy ? Może trzeba tą ramkę przy licznikach wyjąć ? Tam jest jakiś materiał jeszcze. zdjęcie z instrukcji pre_pl właśnie górną część trzyma materiał.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Ok to jak usunąć materiał żeby wydostać go razem z obudową ? Musze ją wydostać tylko jak ?
antonio Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 siema ziomki opis: odblokować osłonę szczelinową -1- na górnej części osłony kolumny kierownicy -2- za pomocą małego wkrętaka -patrz strzałki A i B
A4_Dominik_WAW Opublikowano 21 Listopada 2010 Opublikowano 21 Listopada 2010 Ok dla potomnych uzupełnię że górna obudowa kierownicy jest przykręcona na dwie śrubki trzymające również dekory. W celu ich odkręcenia trzeba odkręcić i zdemontować całą półkę pod kierownicą. Dopiero wtedy widzimy wyżej wymienione śrubki. Wtedy swobodnie wyciągamy całą górną część obudowy wraz z materiałem - wpięta jest na zatrzaski. Oczywiście należy jeszcze zdemontować zaślepkę miedzy przyciskami w liczniku. W razie pytań i problemów proszę pisać na PW.
mobi Opublikowano 28 Listopada 2010 Opublikowano 28 Listopada 2010 DLA UŻYTKOWNIKOW A4 B7 (Bosch 8.0)!!! 03-ABS Brakes - po pojawieniu sie tutaj błędów robimy inna procedure kodowania. Po pierwsze powinnismy spisac sobie kodowanie naszego wymienianego modułu (jeżeli wymienialiśmy) Wciskamy kodowanie i po prostu wpisujemy stary kod nastepnie: Sensor for Steering Angle (G85) [select] [03 - ABS Brakes] [Fault Codes - 02] [Done, Go Back] Start Engine (session still running). Turn steering wheel at least 30 ° left and back straight ahead. [Meas. Blocks - 08] Group 005 Field 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ±5.0 ° [Done, Go Back] [security Access - 16] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] ESP-Sensor Unit (G419) [select] [03 - ABS Brakes] [security Access - 16] Enter 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 069 [Go!] Field 2 should show OK after a successful Calibration. [Done, Go Back] [Meas. Blocks - 08] Group 010 Field 1/2 (Longitudinal Acceleration Sensor (G251)) Specification: ±1.25 m/s² [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] All fault codes should have disappeared. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Korzystalem z vcds 10.6 źródło: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_8.0%29
A4_Dominik_WAW Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 W ratunku przy zakładaniu tempomatu przyszedł kolega ,,Góral.tz,, w sposób bardzo profesjonalny wyciął miejsce pod tempomat. Chcę zaprezentować jego pracę i podziękować na żywo wygląda jak oryginał ale sami oceniajcie. Później wstawię Wam szablon do wycięcia bo u mnie na obudowie była tylko lekko widoczna linia wycięcia pod tempomat.
czaki22 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 i bardzo dobrze to wyglada jak w ori, ja sie nie klopociłem i siegnołem po orginał z połeczki
Góral.tz Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 W ratunku przy zakładaniu tempomatu przyszedł kolega ,,Góral.tz,, w sposób bardzo profesjonalny wyciął miejsce pod tempomat. Chcę zaprezentować jego pracę i podziękować na żywo wygląda jak oryginał ale sami oceniajcie. Później wstawię Wam szablon do wycięcia bo u mnie na obudowie była tylko lekko widoczna linia wycięcia pod tempomat. Polecam się na przyszłość i cieszę się że jesteś zadowolony
A4_Dominik_WAW Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Tak jak obiecałem już wcześniej wstawiam szablon do wycięcia tempomatu może się komuś przyda. link do zdjęcia: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87463eeb7caa4359.html
majkel20 Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 A widzę że obudowa kierownicy lakierowana była?
wojtek123 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 wystarczy tylko manetke kupić? każdy b6 ma wiazke pod tempomat wyprowadzoną? a jak nie to gdzie ja podpiać?
MarcinRoz Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 wystarczy tylko manetke kupić? każdy b6 ma wiazke pod tempomat wyprowadzoną? a jak nie to gdzie ja podpiać? Manetka, moduł do zmiany jeśli nie jest z końcówką F lub S z resztą warto by było poszukać na forum http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.0;highlight=montaz+tempomatu
czupurek Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam Wczoraj walczyłem u szwagra w B6 z modułem i manetkami. Wynik jest dla mnie niezadowalający :/ Po za kodowaniu zgodnie z instrukcją w grupie 03-ABS Brakes w [basic Settings - 04] Group 001 w 3 kolumnie zamiast OK mam LOCKED. Założyłem z powrotem jego stary moduł i manetki, po zakodowaniu jest OK. Moduł ma nr 4E0 ..... Q. Pozdrawiam
domin79 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 4E0???? czyli zdaje sie A6 a ten nie zadziała w a4 b6
Rekomendowane odpowiedzi