Krycha Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Siema, zanim zacznienie krytykę proszę o zapoznanie się z taką krótką historyjką. Auto to Audi A4 B5 quattro z końcówki roku 1999. Kupiłem je od swojego producenta, bo zwróciło moją uwagę stanem technicznym i wizualnym. Za silnik przepraszam, a jest za co bo to 2.5TDI AKN. Auto kupiłem z tiptronikiem chcąc nie chcąc trza było przerzucić na manuala, bo skrzynia była jednym wielkim kiblem. Potem zaczęły się jaja z elektrykę i do dziś dnia nie są do końca ogarnięte, ale to już sobie sam zrobię. Samochód odebrałem od elektryka wczoraj i narazie tylko tyle udało się zrobić. Na sam koniec dodam że podejmując decyzje o zmianie auta miałem może ze 100zł w portfelu, także sporo musiałem się nakomibnować by udało mi się dojść do tego co widać na załączonych zdjęciach. - zawieszenie KW INOX v.1 - Mercedes Segin 18 cali przód 8J tył 9J, opony Pirelli P-Zero 215/40 na wszystkich kołach ( wiadomo Q ), śruby i pierścienie - wnętrze Recaro w materiale - konsola 2 din z climatronikiem pod grzane stołki, NaviPlus wraz ze zmieniarką - atrapa RS4 - lampy przód USA - zderzak przód poliftowy ze spryskiwaczami wraz z pompką i zbiorniczkiem To tą chwile to by było na tyle, w domu czeka sterta gratów do założenia, ale o tym później. Temat oczywiście będzie kontynuowany, miały być zdjęcia każdych części wkładanych w auto, ale brakło może nerwów, może czasu, a już napewno baterii w kalkulatorze. Zwrotnice żeliwne z S4, zaciski Brembo 6 tłoczków wraz z tarczami 345mm Zaciski z S4 polift + adaptery pod 300mm + tarcze Zimmermann 300mm + wężyki, złączki i płyn Listwy drzwiowe Filtr stożkowy ITG + redukcja Dokładka tylnego zderzaka pod PDC Dekorty w alkatarze Pozdrawiam Krycha
Pucek Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Graty Krycha, kolejny dobry wozik W sumie, tutaj już nic nie trzeba zmieniać, jedynie ten silnik
Michał Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 no całkiem, całkiem :naughty: będzie swap na 2,7BiT?
Sqizzy Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Jak nic kolejna fura do Pimp My Ride by Nosb Garage cu 2.7 biturbo insztalen
pepik Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Piękne koło, piękne lampy, piękne auto
kkrawat Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Siedzenia w ogóle ładnie się prezenci
Armi Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 No jak na avanta to całkiem niezły Jest kox
!Tommy Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 no całkiem całkiem koło wypas lampy przód miał z US czy wziałeś z poprzedniego auta ?
jozek726 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 LUBIE TO fajny w tym setupie wyglądała by multifunkcyjna kiera jak masz już chromy w około szyb to fajnie by wyglądało jeszcze jak byś wrzucił chromowe relingi
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wreszcie coś w sensownym nadwoziu Witaj w klubie szalonych tedeiczków :polew: A tak na powaznie ta felga w biel innej opcji nie widze :gwizdanie: reszta bajery OK A co do swapa ładuj VR6 http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5136680-VR6-Swap-into-a-Audi-A4-B5-Information
fmaverick Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 fajna fura co Q to Q :> dużo było roboty z przejściem na manual? mam tu szczególnie ma myśli pedały
Kowi87 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Na tej feldze dużo taxówek w stolicy napierdziela
vauxhall95 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Opublikowano 17 Czerwca 2011 a silnik jak na ta chwile sie spisuje??
Rekomendowane odpowiedzi