2fast4you Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Witam chcialbym aby opis tego projektu zostal w tym dziale poniewaz nie wiem gdzie go wstawic a moze sie komus przydac i dlatego prosze Moderatora o nie usuwanie go. Oto auto ktore do nas trafilo na przerobke 1. Pacjent to jedno z najladniejszych audi s4 b5 z roku 2000 jakie jezdzi po naszych drogach. Auto proste zadbane widac ze wlasciciela oczko w glowie. Piekne karmelowe skory recaro , rns-e navi , system bose poprostu full na maxa. 2. Auto mialo standardowe modyfikacje czyli program wydech . Wlasciciel Andrzej zrobil takze kilka modyfikacji we wlasnym zakresie i bardzo dobrze one mu wyszly. Powaznie podszedl do sprawy przerobki swojej s4 i dobral sprawdzone rozwiazania zza wielkiej wody. Ilosc sprzetu ktory przywiozl wprowadzil mnie o lekki zawrot glowy co do najmniejszej spinki , szpilki , uszczeleczki wszystko aso. Widac ze projekt mocno doinwestowany dajacy duza nadzieje na pozniejszy sukces i zero tzw " druciarstwa ". Oto wstepny setup : - nowe turbo 2 x K04 + uszczelki, śróbki i itp - 2 x kolektory wydechowe - 4 rury do turbo od RS4 + osprzet - 6 x wtrysków 440 cc - 3 x lekkie alu koła alternatora i itp - nowy rozrzad i wszystkie uszczelki na dniach - 2 x głowice od 2,8 - kolektor ssacy bedzie rowiercany moj od S4 - sprzegłow kevlar stage 3 - lekkie koło zamachowe - rura bi-pipe cala alu o wiekszych wymiarach niz te od S4 - duzy centralny IC - wieksza pompa paliwa walbro - wieksze dwa DV - kubełki x 2 - chłodnica oleju - Short Shifter - hamulce upgrade STOPTECH, tarcze, klocki, linki w stalowym oplocie nowy plyn na 4 koła - zawiecha gwint - rura ssaca od RS4 + połączenia - przepływka od RS4 - wydech inny niz w serii 2.5 cala kwasowka bez katow - wskaznik doładowania defi - nowe łapy skrzyni biegów i poduszki pod silnik od RS4 A wiec po kolei widok ogolny auta tzw doborowe towarzystwo Bardzo kontrowersyjna decyzja wyjecie skory recaro w pieknym karmelowym kolorze i zalozenie foteli kubelkowych bimarco futura Zaczynamy od ogledzin i pierwsze co to wyjaca o pomoc turbina oraz auto wyraznie przeladowujace hmm to nic a wiec zabieramy sie do wyjecia motorowni Poszlo to bardzo sprawnie i bez zadnych klopotow po okolo 3 godzinach mielismy silnik podpiety i gotowy do wyjecia, jeszcze ogledziny czy wszystko ok i do gory A jeszcze niedawno siedzialo tu ponad 320 zwawych konikow Piotrek i Maciek sa bardzo dumni z wyjecia motoru i dumnie pozuja Widok od d*py strony Zaczyna sie mozolne rozbieranie i selekcjonowanie osprzetu silnika wszystko co wzbudza podejrzenia jest od razu wymieniane na nowe Dekle juz sciagniete Glowice tez zostaje jeszcze turbo i zaczynamy czyscic silnik . Prosze zwrocic uwage na wielkosc kanalow w glowicy s4 i rs4 bedzie to wyraznie pokazane ponizej Zaczynamy myjnie GLOWICA OD AUDI S4 I JAK TO MA DZIALAC TO JEST ORI USZCZELKA S4 CIEKAWI MNIE DLACZEGO W 2.8 KANALY SA 2 RAZY WIEKSZE ZRESZTA IDENTYCZNE JAK W RS4 NOWE GLOWICE JEST ROZNICA ? Juz zalozone zaczynamy powolny etap montazu tego co nam Sid naprzywozil Wiecej fotek oraz dalszy opis wkrotce a dokladnie po weekendzie mam nadzieje ze sie podobalo zapraszam do dyskusji
woncki Opublikowano 24 Stycznia 2008 Opublikowano 24 Stycznia 2008 :drool: Rispect , więcej nie powiem , bo wiem 1 procent z tego co się działo na zdjęciach .
spanky Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 jestem pod wrazeniem nawet duzym .... dawaj wiecej fotek ... p.s i to RS6 .... :th: :th: :th:
Nowak_zg Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 a ja przed rs6 chyba widze rs4 :kox: powiedz ile KM i Nm sie spodziewacie i ile barow beda pompowac te dwie turbawki ?
Gość MorgothV8 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Uwielbiam takie projekty !! Więcej fotek i więcej informacji prosimy Bardzo wielki respekt, życzę powodzenia i jak najwięcej cennych Nm i KM Będę bardzo uważnie obserwował ten projekt, trzymam kciuki z całych sił za 200% sukces :drool:
EndriuGiz Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 wyglada to niezle bede obserwowal dalej wasze prace wrzucaj wiecej fotek pozdro
Iverson Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Na kurczaki--z takim setupem to na tor juz bym musiał sie wybrać,super sprawa aby więcej takich projektów z fotkami. Ciekawe ile wyciągniecie z tej Ski.
gregory Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 2fast4you- głowica z 2.8 jest nieco większa niż ori z 2.7BiT?(nie chodzi tu o kanały, ale o gabaryty), czy mi się wydaje. Bardzo podoba mi się ten projekt. Wogóle 2.7BiT jest moim wzorcem i poniekąd bogiem A już na K04 to sam miód, nie wspominając już o wszystkich innych fajowych zabawkach, które wam SID podrzucił . Nie moge się doczekać efektów Pytanko jeszcze a EGT gauge będzie? bo w opisie tylko Boost jest. Są dwie sprężarki i dwa kolektory więc sam nie wiem jakby to miało być zamontowane,na jednym z nich? Informacje nie kompletne/połówkowe dostawałby kierownik. Ja myśle, że coś pod 400 Kucyków może będzie?
ykk Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 a ja przed rs6 chyba widze rs4 :kox: powiedz ile KM i Nm sie spodziewacie i ile barow beda pompowac te dwie turbawki ? A ja tam widze S4 OZZZZZ jaka moc teraz..?
adamooo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 dobra robota i kupa siana..gratki za chęci
2fast4you Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj jakies pytania
Gość trueogre Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj jakies pytania żadnych pytań
Mad_MAX Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj jakies pytania żadnych pytań No wszystko pieknie tylko problemy z trakcja pewnie dalej sa ?? A co do projektu , to po prostu MIAZGA Trzeba miec to cos ....$
2fast4you Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2008 W tej chwili zamowione sa szersze slicki gdyz te co sa obecnie sa nieco za slabe. Ogolnie to teraz auto stoi na 18 calach oz superlaggera na normalnycvh oponach i na normalnym paliwie . Chce zrobic maly joke i pojechac nim do aso na przeglad lub badanie techniczne ................. a niech sie chlopaki zastanawiaja co to jest ja wiem czy ma problemy z trakcja hmmmm ........ bardziej problemem tego auta jest skrzynia biegow bo jest ori seria z jedynka do 60 przy czym np vette ma dragowa z jedynka do 120 dwojka do 200 i trojka do konca . Zeby bylo tez smiesznie to poloski tez sa seryjne wiec pomyslcie jak inzynierowie audi postarali sie przy udoskonalaniu napedu QUATTRO Wkoncu udalo sie namowic Arka na start z procedury co jest wyraznie slyszalne http://pl.youtube.com/watch?v=2lf76UYuBXs
inco Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 cos pieknego, ten wlasciciel to musi miec niezlego hopla na punkcie swojej s4 czekam na dalsza czesc "reportazu"
Tukan Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Stary dobrze ze nie mieszkasz nie daleko mnie,bo bym stal pol dnia pod twoim warsztatem i patrzyl sie na te cudne bryki....Fury bajka no i wklad pracy Jak mozesz zrob kilka fajnych fotek S4 OZZZZZZ silniczka
gregory Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 http://pl.youtube.com/watch?v=2lf76UYuBXs Jedynka rzeczywiście krótka. Ale mnie i tak najbardziej podoba się to co zawsze -dzwięk zasysanego powietrza przez turbiny Najbardziej słyszalne po zapięciu dwójki. Rewelka!! :>
Norbi Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj jakies pytania nie dodałeś,że 200kuni z podtlenku jeszcze jest [br]Dopisany: 26 Styczeń 2008, 20:02 _________________________________________________Co do furki SID-a ,widziałem kilka razy będąc w Sportmile na zabiegach uzdrawiających moją eSe i faktycznie ładna jest z niej sztuka, a bagażnik tak pięknymi rzeczami wypchany był jak przyjechał pod warsztat, że faktycznie może głowa rozboleć. SID ma pozytywnego zajoba :th:. RNS-e wyrezane w B5 szacun. Z tego co mi wiadomo, autko w przyszłym tydźniu będzie gotowe i mam nadzieje Adamie,że opiszesz co i jak na hamowni wyszło, nawet jak coś zepsujesz....
poziek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Adam jakby co to pamiętaj, że trzeba to dotrzeć na prostej... Wiesz gdzie?? W niedziele?? :evil: :evil:
Maciek pm-motorsport Opublikowano 26 Stycznia 2008 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Sida nie trzeba docierac ale bedzie inne autko do dotarcia.Ale o tym pózniej. Tez bedzie bardzo ciekawe
Rekomendowane odpowiedzi