Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] Audi s4 by sportmile


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcialbym aby opis tego projektu zostal w tym dziale poniewaz nie wiem gdzie go wstawic a moze sie komus przydac i dlatego prosze Moderatora o nie usuwanie go. Oto auto ktore do nas trafilo na przerobke

1. Pacjent to jedno z najladniejszych audi s4 b5 z roku 2000 jakie jezdzi po naszych drogach. Auto proste zadbane widac ze wlasciciela oczko w glowie. Piekne karmelowe skory recaro , rns-e navi , system bose poprostu full na maxa.

2. Auto mialo standardowe modyfikacje czyli program wydech . Wlasciciel Andrzej zrobil takze kilka modyfikacji we wlasnym zakresie i bardzo dobrze one mu wyszly. Powaznie podszedl do sprawy przerobki swojej s4 i dobral sprawdzone rozwiazania zza wielkiej wody. Ilosc sprzetu ktory przywiozl wprowadzil mnie o lekki zawrot glowy co do najmniejszej spinki , szpilki , uszczeleczki wszystko aso. Widac ze projekt mocno doinwestowany dajacy duza nadzieje na pozniejszy sukces i zero tzw " druciarstwa ".

Oto wstepny setup :

- nowe turbo 2 x K04 + uszczelki, śróbki i itp

- 2 x kolektory wydechowe

- 4 rury do turbo od RS4 + osprzet

- 6 x wtrysków 440 cc

- 3 x lekkie alu koła alternatora i itp

- nowy rozrzad i wszystkie uszczelki na dniach

- 2 x głowice od 2,8

- kolektor ssacy bedzie rowiercany moj od S4

- sprzegłow kevlar stage 3

- lekkie koło zamachowe

- rura bi-pipe cala alu o wiekszych wymiarach niz te od S4

- duzy centralny IC

- wieksza pompa paliwa walbro

- wieksze dwa DV - kubełki x 2

- chłodnica oleju

- Short Shifter

- hamulce upgrade STOPTECH, tarcze, klocki, linki w stalowym oplocie nowy plyn na 4 koła

- zawiecha gwint

- rura ssaca od RS4 + połączenia

- przepływka od RS4

- wydech inny niz w serii 2.5 cala kwasowka bez katow

- wskaznik doładowania defi

- nowe łapy skrzyni biegów i poduszki pod silnik od RS4

A wiec po kolei widok ogolny auta tzw doborowe towarzystwo :)

sid2bs1.jpg

sid1fp1.jpg

Bardzo kontrowersyjna decyzja wyjecie skory recaro w pieknym karmelowym kolorze i zalozenie foteli kubelkowych bimarco futura

sid3wa0.jpg

Zaczynamy od ogledzin i pierwsze co to wyjaca o pomoc turbina oraz auto wyraznie przeladowujace hmm to nic :) a wiec zabieramy sie do wyjecia motorowni

sid4tv5.jpg

sid6bj2.jpg

Poszlo to bardzo sprawnie i bez zadnych klopotow po okolo 3 godzinach mielismy silnik podpiety i gotowy do wyjecia, jeszcze ogledziny czy wszystko ok i do gory :)

sid7jx1.jpg

A jeszcze niedawno siedzialo tu ponad 320 zwawych konikow :)

sid9es3.jpg

Piotrek i Maciek sa bardzo dumni z wyjecia motoru i dumnie pozuja

sid10tl8.jpg

Widok od d*py strony

sid11qy2.jpg

Zaczyna sie mozolne rozbieranie i selekcjonowanie osprzetu silnika wszystko co wzbudza podejrzenia jest od razu wymieniane na nowe

sid12rx6.jpg

Dekle juz sciagniete

sid13ne1.jpg

Glowice tez zostaje jeszcze turbo i zaczynamy czyscic silnik . Prosze zwrocic uwage na wielkosc kanalow w glowicy s4 i rs4 bedzie to wyraznie pokazane ponizej

sid14vj7.jpg

sid15om6.jpg

Zaczynamy myjnie

sid16myciesw1.jpg

sid17pomyjniba2.jpg

GLOWICA OD AUDI S4 I JAK TO MA DZIALAC :) TO JEST ORI USZCZELKA S4 CIEKAWI MNIE DLACZEGO W 2.8 KANALY SA 2 RAZY WIEKSZE ZRESZTA IDENTYCZNE JAK W RS4

glowicatv9.jpg

glowica1np7.jpg

NOWE GLOWICE JEST ROZNICA ? :)

glowica3ms4.jpg

Juz zalozone zaczynamy powolny etap montazu tego co nam Sid naprzywozil :)

sid18juzsayq4.jpg

sid19kolcd4.jpg

Wiecej fotek oraz dalszy opis wkrotce a dokladnie po weekendzie :) mam nadzieje ze sie podobalo zapraszam do dyskusji

Opublikowano

jestem pod wrazeniem nawet duzym .... dawaj wiecej fotek ...

p.s i to RS6 .... :kox:

:th: :th: :th:

Opublikowano

a ja przed rs6 chyba widze rs4 :kox: :kox:

powiedz ile KM i Nm sie spodziewacie

i ile barow beda pompowac te dwie turbawki ?

Opublikowano

Uwielbiam takie projekty !!

Więcej fotek i więcej informacji prosimy

Bardzo wielki respekt, życzę powodzenia i jak najwięcej cennych Nm i KM

Będę bardzo uważnie obserwował ten projekt, trzymam kciuki z całych sił za 200% sukces :kox::drunk::kox::dance::drunk::kox::naughty::shocked: :drool: :evil:

Opublikowano

wyglada to niezle :dance:

bede obserwowal dalej wasze prace :naughty:

wrzucaj wiecej fotek

pozdro

Opublikowano

Na kurczaki--z takim setupem to na tor juz bym musiał sie wybrać,super sprawa aby więcej takich projektów z fotkami. Ciekawe ile wyciągniecie z tej Ski.

Opublikowano

2fast4you- głowica z 2.8 jest nieco większa niż ori z 2.7BiT?(nie chodzi tu o kanały, ale o gabaryty), czy mi się wydaje. Bardzo podoba mi się ten projekt. Wogóle 2.7BiT jest moim wzorcem i poniekąd bogiem :) A już na K04 to sam miód, nie wspominając już o wszystkich innych fajowych zabawkach, które wam SID podrzucił ;). Nie moge się doczekać efektów :rolleyes:

Pytanko jeszcze a EGT gauge będzie? bo w opisie tylko Boost jest. Są dwie sprężarki i dwa kolektory więc sam nie wiem jakby to miało być zamontowane,na jednym z nich? Informacje nie kompletne/połówkowe dostawałby kierownik.

Ja myśle, że coś pod 400 Kucyków może będzie? :rolleyes:

Opublikowano

a ja przed rs6 chyba widze rs4 :kox: :kox:

powiedz ile KM i Nm sie spodziewacie

i ile barow beda pompowac te dwie turbawki ?

A ja tam widze S4 OZZZZZ :kox: jaka moc teraz..?

Opublikowano

dobra robota i kupa siana..gratki za chęci :drunk:

Opublikowano

A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace :) Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac

Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 :)

Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj :naughty: jakies pytania

Opublikowano

A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace :) Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac

Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 :)

Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj :naughty: jakies pytania

żadnych pytań :D
Opublikowano

A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace :) Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac

Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 :)

Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj :naughty: jakies pytania

żadnych pytań :D

No wszystko pieknie tylko problemy z trakcja pewnie dalej sa ??

A co do projektu , to po prostu MIAZGA :) Trzeba miec to cos ....$ :)

Opublikowano

W tej chwili zamowione sa szersze slicki gdyz te co sa obecnie sa nieco za slabe. Ogolnie to teraz auto stoi na 18 calach oz superlaggera na normalnycvh oponach i na normalnym paliwie . Chce zrobic maly joke i pojechac nim do aso na przeglad lub badanie techniczne ................. :dance: a niech sie chlopaki zastanawiaja co to jest :wallbash:

ja wiem czy ma problemy z trakcja hmmmm ........ bardziej problemem tego auta jest skrzynia biegow bo jest ori seria z jedynka do 60 przy czym np vette ma dragowa z jedynka do 120 dwojka do 200 i trojka do konca :). Zeby bylo tez smiesznie to poloski tez sa seryjne wiec pomyslcie jak inzynierowie audi postarali sie przy udoskonalaniu napedu QUATTRO

Wkoncu udalo sie namowic Arka na start z procedury co jest wyraznie slyszalne

http://pl.youtube.com/watch?v=2lf76UYuBXs

Opublikowano
:shocked: cos pieknego, ten wlasciciel to musi miec niezlego hopla na punkcie swojej s4 :D czekam na dalsza czesc "reportazu"
Opublikowano

Stary :thumbup: dobrze ze nie mieszkasz nie daleko mnie,bo bym stal pol dnia pod twoim warsztatem i patrzyl sie na te cudne bryki....Fury bajka no i wklad pracy :thumbup: Jak mozesz zrob kilka fajnych fotek S4 OZZZZZZ silniczka :naughty:

Opublikowano

Jedynka rzeczywiście krótka. Ale mnie i tak najbardziej podoba się to co zawsze -dzwięk zasysanego powietrza przez turbiny :):thumbup:;) Najbardziej słyszalne po zapięciu dwójki. Rewelka!! :>

Opublikowano

A wiec glowice sie nie roznia poprostu sa czyste i swiecace :) Jesli chodzi o moc docelowa to napewno ponad 430 koni chce osiagnac

Zegary egt i boost wlasnie przyszly a wybor padl na defi. Bedzie jeden zegar mimo v6 wlasciciel nie chcial 2 :)

Killer w tej chwili bez zmian czyli 966 koni bez nitro przy 2.8 bara z 2.7 poj :naughty: jakies pytania

nie dodałeś,że 200kuni z podtlenku jeszcze jest :decayed:[br]Dopisany: 26 Styczeń 2008, 20:02 _________________________________________________Co do furki SID-a ,widziałem kilka razy będąc w Sportmile na zabiegach uzdrawiających moją eSe i faktycznie ładna jest z niej sztuka, a bagażnik tak pięknymi rzeczami wypchany był jak przyjechał pod warsztat, że faktycznie może głowa rozboleć. SID ma pozytywnego zajoba :th:. RNS-e wyrezane w B5 :hi: szacun. Z tego co mi wiadomo, autko w przyszłym tydźniu będzie gotowe i mam nadzieje Adamie,że opiszesz co i jak na hamowni wyszło, nawet jak coś zepsujesz.... :naughty:
Opublikowano

Adam jakby co to pamiętaj, że trzeba to dotrzeć na prostej... Wiesz gdzie?? W niedziele?? :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...