Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Wymiana przełącznika wycieraczek i odblokowanie pełnego FIS


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, doman96b6 napisał:

To zbieg okoliczności,najprędzej padł Ci mikrostyk w zamku drzwi

Ale to przed zakodowaniem działa jak ta lala, i od razu po zakodowaniu nie działa ? Nie wydaje Ci się to dziwne ? 

Opublikowano

Nie. To nie ma ze sobą związku.

Opublikowano

Dziwne nie dziwne...sprawdź kable w przelotce drzwi,a jak nie to zamek na stół...na forum jest to fajnie opisane

Opublikowano

Mam pewien problem z kierownicą może pomożecie :)

FIS odblokowany, tempomat dołożony moduł na Q wymieniony wszystko pięknie działa, tylko nie mogę ustawić kierownicy idealnie równo, próbowałem już kilkukrotnie i jak nie jest lekko w prawo to lekko w lewo aby auto jechało prost. Przed montażem FIS i Tempo kierownica była idealnie prosto.

 

Macie patenty jak ją ustawić aby była idealnie równo ??

Opublikowano

Witam. a czy jest ktoś z Olsztyna kto robi takie rzeczy i jakie pieniążki to może kosztować? końcówka 2007r   a4 b7

Opublikowano

Witam robiłem odblokowanie Fisa u siebie w b7 jakiś czas temu wczoraj miałem okazję jechać B6 gdzie FIS był od początku i zauważyłem jedna różnice. Po zmienię wskazań z 1 na 2 trzecie nadciśnienie Przycisku '' reset'' wyłącza Fisa a u mnie idzie w kółko 1-2-1-2 a tam dział to tak 1-2-of-1-2. Czemu ja u siebie nie mogę wyłączyć Fisa

 

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Prosze pomóżcie mi zakodowac 2ga płaszczyzne w liczniku . Spalanie itp . Prubuje juz ktorys raz i nie wiem co zle robie. wchodze w licznik (17) pozniej adaptqacje (10) wcgodze w kanał 19 klikam (read) i mam stara wartosc i mam (1) mam okienko wprowadz nowa wartosc i wpisuje swoj kod 11200 i klkmam test i wyskskuje error co zle robie?

Opublikowano

PANOWIE POMOCY, Chcąc zmasować pin od czujnika spryskiwacza odpiełem kostkę licznika bez odpinania aku, teraz chyba wszystko mi się rozkodowało... Na liczniku przede wszystkim miga Coolant i Oil SENSOR,  a jak w 17-instrunemts próbuje adaptować na 19 to nie przyjmuje kodowania jakby wpisuje wartość a zostaje stara, co mógłbym sprawdzić w pierwszej kolejności? chyba nie uszkodzilem tym żadnej elektroniki co? 

Opublikowano

Przepraszam, ale czytam czytam i głupieję. 

Chciałbym odblokować fis, w zasadzie nie zależy mi na wszystkim, tylko na pokazywaniu bieżącego spalania, średniego itd. Na tą chwilę komputer pokazuje mi tylko ilość km pozostałą do przejechania oraz temperaturę zewnętrzną. Manetkę wycieraczek mam taką bez możliwości sterowania fis, więc na pewno ją muszę wymienić, ale czy coś jeszcze? Jakiś moduł?

Oto moja wlepka, pewnie jesteście mądrzejsi i możecie z niej wyczytać co już mam, a co jeszcze muszę dokupić. Pewnie wszystko, auto to chyba najbiedniejsza wersja B6 jaką widziałem :)  Jak coś to proszę o dokładne numery części. 

 

DSC_0275.JPG

Opublikowano

Jak nazywa się konektor do wtyczki licznika?
Może ktoś podpowiedzieć.  Dzięki

Opublikowano
8 minut temu, maniekaudia4 napisał:

Jak nazywa się konektor do wtyczki licznika?
Może ktoś podpowiedzieć.  Dzięki

Informacja z pierwszej odpowiedzi w tym wątku:

Cytat

5. Kabelek z pinem do wpięcia w kostkę licznika 000 979 009 E

Ja kupiłem pin w ASO, a dokładnie był to przewód o długości około 60cm z zaciśniętymi fabrycznie na obu końcach pinami, przeciąłem na pół, przylutowałem końcówki z oczkiem do przykręcenia do punktu z masą (nie montowałem czujnika).

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam. Jestem po całej operacji, ale zastanawia mnie jedna sprawa, mianowicie czy po odblokowaniu pełnego fisa automatycznie ustawia losową wartość w grupie 17 kanał 3? 

Nie zwróciłem uwagi jaka jest wartość przed całą procedurą a mam wrażenie, że moje 130KM awx pali więcej jak 5l/100. Może ktoś zwrócił na to uwagę przed i po? 

Opublikowano

Chyba zawsze jest 100%, jeśli nie było ruszane. Musisz obliczyć sobie tankując pod korek i skalibrować, mi także za mało pokazywał.

Opublikowano
W dniu 9.02.2008 o 16:26, adamooo napisał:

ja sobie wczoraj zrobiłem zworke i juz nie świeci..teraz musze kupić czujnik i podłączyć do zbiornika..

@adamooo gdzie ta zworkę wrzuciłeś? W którym miejscu?

Opublikowano

W liczniku. Dajesz mase na pin od czujnika. Proste. 

Za licznikiem jest punkt masowy. Wystarczy krótki kabelek z odpowiednim pinem i oczkiem.

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam pytanie. Przeczytałem cały temat ale nie znalazłem odpowiedzi, może gdzieś mi umknęło. Zakupiłem już tempomat wraz z modułem i przełącznikiem wycieraczek, który jest potrzebny do obsługi pełnego fis. W mojej b6 jest czujnik poziomu oleju, lecz nie aktywny. Czy po odblokowaniu pełnego fis będzie aktywny bo do tej pory nie był a po odłączeniu go licznik pokazywał błąd. Proszę o odpowiedź bo bardzo mi zależy żeby to też działało. W b6 nie da się tego włączyć Vagiem bo już próbowałem, chyba że się mylę. Czy pełen fis umożliwi mi aktywację tej opcji? 

Edytowane przez nowy0601
Błąd opisu
Opublikowano

Witam 

chce ogarnąć fis spalanie i takie tam 

manetka zmieniona adaptacja zrobiona na 31000 i d*pa nie aktywuje się,czy mógłbym prosić o pomoc ?

Opublikowano

Działa kodowanie jakie należy wpisać to : 31001  

Opublikowano

Wysunąłem licznik, odpiąłem niebieską wtyczkę i 1 pin jest już zajęty. Co teraz? wyjąc ten i włożyć swój z kabelkiem i do masy go?

IMG_20190814_153954_1.jpg

Opublikowano

Według schematu ten kabel idzie do pinu 9 w 17-pinowej czarnej kostce w słupku A, a następnie do czujnika. Zapewne tam kończy się jego droga w przypadku braku czujnika.

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...