Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Duze wloty i automat :mysli: Moze jednak wrzuca te V10.

Opublikowano

wydaje mi sie ze bedzie V8 450KM, ale serie bedzie trzymal na bank,mysle ze wyciagneli wnioski juz w S5

Opublikowano

To ten sam silnik tyle, że trochę wyżej się kręci dlatego ma podniesioną moc do 450KM. Co do S5 3.0T to tak jak pisałem, żeby się nie okazało że audi sobie samobója strzeli, bo program MTM daje 420 koni i o wiele większy moment niż w RS5. Nowe S4 3.0T daje radę bez problemu w konfrontacji z RS4 B7 :gwizdanie: Poczekamy, zobaczymy. Prezentacja ma być za miesiąc na targach w Genewie, sprzedaż zaś w przyszłym roku, więc może jeszcze coś się zmieni.

nie daje... :przebiegly: z autopsji...

co do samej RS5...

http://www.exoticcars.pl/news/index.php?id=541

ja żyłem w przekonaniu, że wsadzą tam V10 z RS6 a nie stary engine z RS4, cóż… i swoją drogą chciałem, żeby RS5 było konkurencją dla M6 ale cóż… co najwyżej z M3 i to pewnie z wielkim bólem (waga)…

Opublikowano

Splash , V10 w RS5 ?? No bez jaj hehe , jak już to 4.2 T . RS5 jest jak A4 wiec klasa M3 a nie M6. Co do wagi ,katalogowo S5 jest lżejsze od M3 o 25 kilo .

Opublikowano

Ledy identyczne jak na allegro :polew: Ale nic, kryzys mamy to oszczędności szukają, czyżby kontrakt z Sonarem? :>

Opublikowano

I co ba$ior, jednak wolnossak... :naughty: Ciekawe jak się będzie sprawować S-tronic w tym modelu.

No jednak :(

Też jestem ciekaw bo do tego silnika 4.2 V8 z RS4 nie stosowano automatycznej skrzyni biegów.

Czas pokarze.

Opublikowano

Czas pokarze.

:shocked: kogo i za co :mysli:

za brak turbin i kompresora w V8 :mysli:

Opublikowano

Czas pokarze.

:shocked: kogo i za co :mysli:

za brak turbin i kompresora w V8 :mysli:

chyba nie o to chodzilo :gwizdanie:

Opublikowano

Myślałem że będzie ładniejsza i jakiś zadzior będzie a to się wiele od S4 nie różni :thumbdown: No i silnik też bez szału :thumbdown: Co nie znaczy że bym takiej nie przygarnął :decayed:

Opublikowano
Opublikowano

chyba nie o to chodzilo

doskonale wiem ale prof. Bralczyk by się również zastanowił :decayed:

generalnie bryka :kox:

ciekawe kiedy pierwsze egzemplarze na ulicach w PL

Opublikowano

Po Skawinie jeździ szara i czarna :audi: S5 :decayed:

Opublikowano
Opublikowano

Może to niektórych zmartwić, ale RS5 będzie dostępne tylko z automatyczną dwusprzęgłową skrzynią S-tronic, która oferowana będzie jako standard - tak piszą w najnowszym numerze autocar. Ma być również nowy dyfer quattro, który będzie mógł skierować aż 85% momentu na tył i do 70 na przód w razie potrzeby. Dynamic Ride Control z RS6 i ESP, które będzie można całkowicie wyłączyć.

Cena od 78 tys €€€ :kox: Główny konkurent - BMW M3 ma w ofercie manual i jest na rynku od 3 lat za mniejsze pieniądze.

Sorry ale za tą cenę wolałbym wybrać się do salonu Nissana po dużo szybszego GT-R'a.

Opublikowano

bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala.

Opublikowano

Główny konkurent - BMW M3 ma w ofercie manual i jest na rynku od 3 lat za mniejsze pieniądze.

Sorry ale za tą cenę wolałbym wybrać się do salonu Nissana po dużo szybszego GT-R'a.

bo GTR jest w sumie bezkonkurencyjny jesli chodzi o osiagi/cena , i dobrze mowisz bo ja bym zrobil dokladnie to samo :wink4:

Opublikowano

bierz GT-R - nikt ci nie broni. M3 to nie jest konkurent dla RS5. S-Tronic jest duzo szybszą skrzynią od manuala.

M3 to jest główny konkurent dla RS5 - ten sam segment, poczytaj trochę zanim się wypowiesz. S-tronic to świetna skrzynia i pewnie też bym ją wybrał, ale dziwi mnie brak manuala.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...