juby_p 3 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Wiem, że to temat dotyczący diesli, ale udzielają się w nim spece od spawania dlatego zapytam o jedną rzecz Czy wzorem waszych operacji można przyspawać większe turbo np. jakieś turbo k03/k04 z TFSI lub k04 do kolektora k03 z A4 B6 1.8T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Można próbowac:) aby miejsce się znalazło to się upcha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 http://imageshack.us/scaled/thumb/543/dscn5061a.jpghttp://imageshack.us/scaled/thumb/191/dscn5055w.jpg http://imageshack.us/scaled/thumb/845/dscn5059n.jpg Piotrek, byś trochę opisał nowy projekt i plany na przyszłość. Takiego projektu dawno nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 16 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 będzie czas to założę nowy temat na razie zagadka jaka turbina w jakim aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordii 1 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 będzie czas to założę nowy temat na razie zagadka jaka turbina w jakim aucie? GTB2566vk ;-) jakie pompki wkładasz hirady 80? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian821 1 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 będzie czas to założę nowy temat na razie zagadka jaka turbina w jakim aucie? Ja chyba wiem jakie to turbo ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 Garrett GTB2566VK Hybrid with Vacuum Conversion | TDI Tuning > shop ---------- Post dopisany 30-05-2013 at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany 18-05-2013 at 18:11 ---------- fajną tabelkę znalazłem,jestem pod wrażeniem jakie wartości można uzyskać na GTB2566vk View image: turbocomparison2 ---------- ---------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAGIC87 7 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 ale kosztem jakiego doladowania? Jestem po wczorajszej libacji ale 26 PSI dla gt1749 to nie zabójstwo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1606 1 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 [/color] ale kosztem jakiego doladowania?Jestem po wczorajszej libacji ale 26 PSI dla gt1749 to nie zabójstwo ? raczej nie skoro w serii w arlu laduje 22.5psi:decayed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 ale kosztem jakiego doladowania?Jestem po wczorajszej libacji ale 26 PSI dla gt1749 to nie zabójstwo ? da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArturARL 0 Opublikowano 31 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2013 Zależy też przy jakich obrotach te 26PSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macisz12 0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Panowie, czy turbo GTB17 podejdzie do 2,0 BNA, bliźniaczy BLB. Czy lepiej iść w kierunku BRD? I kto ewentualnie ten temat ogarnia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian998998 12 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Wszystko zależy jaka kasa dysponujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Panowie, czy turbo GTB17 podejdzie do 2,0 BNA, bliźniaczy BLB. Czy lepiej iść w kierunku BRD? I kto ewentualnie ten temat ogarnia? Pewnie ze się da, GTB będzie droższa od BRD ale moim zdaniem warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macisz12 0 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Ok, a orientuje się ktoś od kogo mogę pewną wyrwać, i rozumiem że musi być z przyspawanym kolektorem, bo inaczej nie wejdzie. Dobrze kombinuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 tu kolega ma całkiem ładne sztuki krystian821, niewiem jak w 2.0 B7 ale w B6 1.9 niekoniecznie musi byc spawana, właśnie Krystian zrobił przykręconą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 ja też mam gtb17 na flanszy a raczej już miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juby_p 3 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 ja też mam gtb17 na flanszy Ty nadal masz kolektor by Mrozo?, przykręcając jak Krystian wejdzie jeszcze filtr powietrza. Oczywiście są plusy i minusy takiego rozwiązania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels 2 Opublikowano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2013 u mnie puszka jest ale po małym tuningu ---------- --------- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się