Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie wsadzania gtb1756.

Slyszalem ze wąż spływu oleju jest 2cm za krótki, jak go przerobić?

Obciąć na pół wyzwalając zbrojenie i przedłużyć go wężem gumowym zbrojonym zaciskujac opaskami z dwóch stron?

Czy w nim jest takie same ciśnienie jak w turbinie?

Opublikowano

niema ciśnienia tylko spływa olej, jak dobrze osadzisz GTB1756 to ori spływ będzie pasował po delikatnym podgięciu.

Opublikowano

Panowie powiedzcie mi jeszcze czy na załączonym zdjęciu jest to katalizator, filtr DPF czy jedno i drugie (wiem że mam DPF w swojej B6).

2v2i.jpg

Jestem w trakcie wsadzania nowego turbo, mam już spasowane z kolektorem, ale otwory od powyższego katalizatora nie pasują mi do turbinki. Tak to wygląda:

e91f.th.jpg tzo7.th.jpg

Nie mam dostępu do spawarki, więc nadal zastanawiam się jak rozwiązać problem.

Opublikowano
Panowie powiedzcie mi jeszcze czy na załączonym zdjęciu jest to katalizator, filtr DPF czy jedno i drugie (wiem że mam DPF w swojej B6).

http://img208.imageshack.us/img208/2632/2v2i.jpg

Jestem w trakcie wsadzania nowego turbo, mam już spasowane z kolektorem, ale otwory od powyższego katalizatora nie pasują mi do turbinki. Tak to wygląda:

http://imageshack.us/a/img580/7050/e91f.th.jpg http://imageshack.us/a/img844/6426/tzo7.th.jpg

Nie mam dostępu do spawarki, więc nadal zastanawiam się jak rozwiązać problem.

zdziwiłbym się jakby pasowały.......przecież tam jest inna flansza niz w twoim orginalnym turbo, osadzenie turbo na ori kolektorze także jest inne......kup flanszę do tej GTB17 wspawaj ją i wywal tego kata co tam masz.

Opublikowano

Flansze mam, nie ma jej akurat na zdjęciu.

Zamierzam wywalić kata i wsadzić jakiś zamiennik (pusta pucha), tylko jakiego szukać?

Czy coś takiego będzie pasować? Katalizator zamiennik AUDI A4/19TDI 100/130HP 200I (3536052299) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Jeśli tam nie ma filtra DPF to gdzie on się znajduje?

Opublikowano

w aucie z 2004 roku to go raczej nie znajdziesz a po drugie to może byś wstawił trochę większa średnicę na dp niż 50mm

Opublikowano

Jakiś dpf jest na pewno bo auto z niemcowni ma normę euro4.

Radzisz robić DP samemu z rury czy jest jakiś gotowy set do przerobienia?

Opublikowano

Siemka.. mój pierwszy post ;)

Chciałem przedstawić moją wydumkę....

Silnik AWX a turbo jak w temacie...GTB1756VK. Auto to passat... ale chyba mało ważne.

Wynik 205,3hp oraz 467nm. Lekki dym jak na dworze grzeje ;)

s7z3.jpg

pozdro.

Opublikowano
Flansze mam, nie ma jej akurat na zdjęciu.

Zamierzam wywalić kata i wsadzić jakiś zamiennik (pusta pucha), tylko jakiego szukać?

Czy coś takiego będzie pasować? Katalizator zamiennik AUDI A4/19TDI 100/130HP 200I (3536052299) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

Jeśli tam nie ma filtra DPF to gdzie on się znajduje?

Tam jest katalizator a nie filtr cząstek stałych -DPF

Przelot od Gruchota mam u siebie założony. Kolega w AWX też założył. Pasuje p&p.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Panowie a ile ładujecie 1756 ? bo tabelkowe 2bary jakąś mi się nie widzą...

u siebie wydłubałem ~1,4 dla okolic 2000 rpm i potem 1,62 zastanawiam się czy nie za dużo (2,7tdi).

Opublikowano

W 1.9 po 2 bary dmuchają na spokojnie;)

Opublikowano
W 1.9 po 2 bary dmuchają na spokojnie;)

2 niema sensu 1.8...

Opublikowano

z inercji to może i masz na 5 biegu :P

Opublikowano

nandoz >> Sprzęgło dedykowane z silnika 2.0 TDI (170ps) 240mm SAC. Słynne BRD ;)

juby_p >> Dokładnie pomiar na 6 biegu :P Kapcie 245/40/18

Daron mi robił autko więc nie powinienieś być taki podejrzliwy :P

ogólnie taki setup:

>1.9 TDI AWX

> pompki AL

> GTB1756VK

> kolektor spawany ori pod flanszę - lekko liźnięty wewnątrz. przyłącze pod EGR zaspawane.

> sprzęgło 240mm (audi 2.0 TDI 170ps)

> wydech 2,5 cala na jednym seryjnym tłumiku

> skrzynia z 2.5 TDI V6

> FMIC

> rozrząd "hydraulika" dla stabilniejszej synchronizacji.

> dolot do turbo z puchy filtra 3"

> przepływka wywalona. dawka ustawiona po ciśnieniu doładowania.

> map sensor 053C (wcześniej miałem silnik AVB i musiałem zmienić)

> zawór EGR na swoim miejscu ze względu na klapę gaszącą.

Chyba wszystko :P

Opublikowano

nie jestem podejrzliwy wiem tylko że inercja zawyża moment nawet względem dynometu

Opublikowano

Aha.. w ten sposób :) Szczerze to się nie znam.... Auto można powiedzieć że dostało nową duszę ;) (na wykresie nałożone inne wykresy... moja seria AVB i chip AVB - więc jest różnica :) )

Opublikowano

czyli jednym słowem nie mam się czym przejmować :) szkoda mi tylko że przy pełnym bucie bez dymka się jednak nie da.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...