juby_p Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 To chyba będą 2 Pytanie kto pierwszy założy he maxteRR do AVFa już załozył gtb22 tyle że w budzie B5:wink: daniels rzuciłbyś na pw coś o tej turbince, cena, kto składał i kiedy planujesz ją wyjąć pierwsze 2260 w B5 pewnie miał adrian bo to już chyba z rok jak ja tam włożyłem:) tam jest trochę więcej miejsca niż w B6..... ---------- Post dopisany at 12:22 ---------- Poprzedni post napisany at 12:21 ---------- No mówiłem heszkoda że Darek nie mówi...orientuje się ktoś na ile styka HF50? mylse że pod 300PS ---------- Post dopisany at 12:24 ---------- Poprzedni post napisany at 12:22 ---------- Szkoda ze nie poleciałeś ostatnio na spocie z Darkiem .a miałem niby lecieć? bo nic o tym nie wiem jak kupisz 330d to i tak nas objedziesz po koksie moze....
daniels Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 He idzie to na weekendzie naprawić już bedziesz miał 330d? grubo panie,w sumie z benzyną 2.5 BMW leciałem z dieslem jeszcze nie..Firad HF 50 ma wydatek paliwowy na 270-290KM,czyli wystarczająco
kris-krzysztof Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Bez stresu . Tak szybko to tylko Artur działa w kwestii zmiany aut;)
daniels Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Bez stresu . Tak szybko to tylko Artur działa w kwestii zmiany aut;)
adrian998998 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Firad HF50 wydał mi takie dawki jakis czas temu po przebiegu 30tyś. 3x99mg i 104mg jedna ---------- Post dopisany at 13:09 ---------- Poprzedni post napisany at 13:08 ---------- maxteRR to sprężarkę kupił moją
juby_p Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 maxteRR to sprężarkę kupił moją i wszystko jasne
sadek26 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam wszystkich Jestem posiadaczem A4 B6 1.9 TDI AVF 131KM i mam kilka pytań. Jakie polecacie turbo do tego silnika, oczywiście przy zmianie turbiny doszla by zmiana sprzęgła od BRD, IC no i strojenie? Ile można wyciągnąć po takich modyfikacjach? Samochodem poruszam się na codzień więc wolałbym zeby pozostał jak do tej pory bezawaryjny ;-) Proszę o wszelkie porady/sugestie podać na PW Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam wszystkich Jestem posiadaczem A4 B6 1.9 TDI AVF 131KM i mam kilka pytań. Jakie polecacie turbo do tego silnika, oczywiście przy zmianie turbiny doszla by zmiana sprzęgła od BRD, IC no i strojenie? Ile można wyciągnąć po takich modyfikacjach? Samochodem poruszam się na codzień więc wolałbym zeby pozostał jak do tej pory bezawaryjny ;-) Proszę o wszelkie porady/sugestie podać na PW Pozdrawiam masz cały watek rozpisany z możliwosciami i ośiągami, a ten watek dotyczy 2 konkretnych suszarek:whistling:
bbarney_Szcz Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Czytając ten wątek przeczytałem, że ktoś oferuje gotowe "kity" gtb1756vk pod AVF ale nie mogę teraz znaleźć kto... Podpowiedzcie do kogo uderzyć.
daniels Opublikowano 28 Czerwca 2014 Opublikowano 28 Czerwca 2014 http://a4-klub.pl/wykresy-modyfikacjach-projekty-modyfikowanych-aut-119/modyfikacje-a4-b6-s-line-1-9-avf-juby_p-252033/ uderz do tego gościa
-miki- Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Opublikowano 13 Sierpnia 2014 Wkładał ktoś gtb1756 do b7 2.0 tdi? Puszka filtra powietrza nie wchodzi u mnie brakuje ok 1cm. Ma ktoś jakiś patent na to?
juby_p Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Wkładał ktoś gtb1756 do b7 2.0 tdi? Puszka filtra powietrza nie wchodzi u mnie brakuje ok 1cm. Ma ktoś jakiś patent na to? pokaż fotkę
Kowi87 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Pare dni temu u mnie również zagosciło gtb1756vk od krzyśka. Po małych problemach z n75, teraz elegancko wstaje Gdyby ktoś sie decydował na montaz takiego turbo w 1,9 VP AFN/AVG itd to trzeba kupić: Filtr -> turbo - kolanko silikonowe 135st fi 57 - kolanko redukcyjne 45st 76/57, tutaj moze być nawet i jakieś 30st, będzie trzeba je sporo podciąć, można spróbować w sumie też z prostą redukcją, kwestia spasowania - łącznik aluminiowy 57mm 1mcm w zupełnosci wystarczy - do turbo polecam dokupić element plastikowy fabryczny z wyjsciem na odme, bardzo ułatwia sprawe. Podłączenie odmy - 20cm rurki aluminiowej fi25(zewnętrzna), tniemy ori wąż od odmy na prostym odcinku, dajemy przedłużke alu i podłaczamy do turbiny, do tego wyzej wspomnianego elementu dolotu. Turbo -> Intercooler Jesli wyjscie turbiny do IC jest przespawane i przekręcone w odpowiednią strone, wystarczy kupić: - kolanko 90st fi51 - 20cm prostego silikonu, badź rurke alu fi51 Tutaj kwestia jaką macie średnice orurowania IC, na turbo wchodzi fi51. Turbo ->wydech - trzeba zrobić flansze pod mocowanie nowej turbiny i przyspawać do ori wydechu
-miki- Opublikowano 17 Sierpnia 2014 Opublikowano 17 Sierpnia 2014 silnik BPW, narazie mam włożony stożek http:// http://
spanky Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Pare dni temu u mnie również zagosciło gtb1756vk od krzyśka. Po małych problemach z n75, teraz elegancko wstaje Gdyby ktoś sie decydował na montaz takiego turbo w 1,9 VP AFN/AVG itd to trzeba kupić: Filtr -> turbo - kolanko silikonowe 135st fi 57 - kolanko redukcyjne 45st 76/57, tutaj moze być nawet i jakieś 30st, będzie trzeba je sporo podciąć, można spróbować w sumie też z prostą redukcją, kwestia spasowania - łącznik aluminiowy 57mm 1mcm w zupełnosci wystarczy - do turbo polecam dokupić element plastikowy fabryczny z wyjsciem na odme, bardzo ułatwia sprawe. Podłączenie odmy - 20cm rurki aluminiowej fi25(zewnętrzna), tniemy ori wąż od odmy na prostym odcinku, dajemy przedłużke alu i podłaczamy do turbiny, do tego wyzej wspomnianego elementu dolotu. Turbo -> Intercooler Jesli wyjscie turbiny do IC jest przespawane i przekręcone w odpowiednią strone, wystarczy kupić: - kolanko 90st fi51 - 20cm prostego silikonu, badź rurke alu fi51 Tutaj kwestia jaką macie średnice orurowania IC, na turbo wchodzi fi51. Turbo ->wydech - trzeba zrobić flansze pod mocowanie nowej turbiny i przyspawać do ori wydechu Ladnie siedzi ...
elmer80 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 U mnie ładniej nooo to się pochwal...
Armi Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 To był żart, żeby Kowiego podrażnić mam swój minimalny udział w efekcie końcowym. W A3 ciężko zrobić zdjęcia bo silnik jest umieszczony poprzecznie, turbina "pod samochodem" i za silnikiem. Od góry zdjęcia nie zrobisz. Jak w A4 zagości GTB22 to wtedy się pochwalę.
elmer80 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Śledzę temat bo będę zakładał w Octavii BMM GTB1756VK ale najpierw muszę dwumas i sprzęgło zmienić. Coś polecacie? wysłane z Commodore 64
spanky Opublikowano 20 Sierpnia 2014 Opublikowano 20 Sierpnia 2014 U mnie ładniej U Ciebie tez bardzo ladnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się