cinkers Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Moim zdaniem kwestia przyzwyczajenia. Też na poczatku myślałem że układ się nie utwardza. Pozniej odpialem kable żeby było cały czas bez sygnalu prędkości i dopiero zrozumiałem, że jednak uklad sie utwardzal przy 100 km/h bez sygnalu prędkości miotalo nim jak szatan może sprobuj zmienić przekaznik. Z jaka koncowka masz? Mi z kolei przekaznik z koncowka D utwardza sie za szybko moim zdaniem. Ale wydaje mi sie, ze jakbys zle podlaczyl to byś bardzo czul przy 100km/h, że coś jest nie tak i bardzo lekko dziala kierownica. A jak chociaz minimalnie utwardza ze wzrostem prędkości to znaczy że podlaczone dobrze Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Mam przekaźnik z końcówką D Chyba odłączę przekaźnik i zobaczę jak jeździ się bez niego dla porównania. Przejechałem się tylko z 5 km, i to w większości po uliczkach więc małe porównanie mam. Na parkingu i do 30-50 km można kierować jedną ręką/palcem. Szybciej z przyzwyczajenia dwie ręce. Martwi mnie jednak to, że trochę słychać wspomaganie. Jakby nie było odpowietrzone do końca lub płynu brakowało, a jest max i kierownicą w powietrzu kręciłem od prawej do lewej wielokrotnie na podniesionych kołach. Jutro jeszcze sprawdzę czy odpowietrzone jest do końca.
cinkers Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Musialbys odpiac sygnal predkosci żeby sprawdzic jak to dziala zawsze na maxa wspomaganie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
golfagn Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Popatrzyłem w schemat i chyba coś jest nie tak. Mam A4 B6 a włożyłem magiel z B7. To powinienem dać do niego przekaźnik z B6 czy B7? Ja dałem 640 z B7 i podłączyłem go pod pin 9. Więc chyba tu sknociłem. Zgłupiałem już...
BeyerBrown Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Jak wg. Ciebie masz za miękko to może przekaźnik od S4 (B6 - 8E0907307A, B7 - 8E0907307G) lub RS4 (8E0907307C, 8E0907307H - nowszy) Cię zadowoli?
bobikos Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Popatrzyłem w schemat i chyba coś jest nie tak. Mam A4 B6 a włożyłem magiel z B7. To powinienem dać do niego przekaźnik z B6 czy B7? Ja dałem 640 z B7 i podłączyłem go pod pin 9. Więc chyba tu sknociłem. Zgłupiałem już... Obydwa przekaźniki będą działały. Na kostce w słupku musisz odnaleźć przewód biało-niebieski i do niego się podłączyć. Skoro masz B6 to powinien to być pin 17.
golfagn Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Bobikos, chyba w takim razie znalazłeś mój błąd. Podłaczyłem się pod zły pin. Idę niedługo poprawić i dam znać co z tego wyszło Po podłączeniu pod poprawny pin wszystko jest ok. Testowałem do 110 km/h i im szybciej tym twardszy układ. Przy ok 100 twardy jak przy zwykłym wspomaganiu. Powyżej trochę twardszy (ale delikatnie testowałem bo mokro było, dokładniej opiszę za jakiś czas).
krzysztof-kosior1 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Czy jeżeli mam zawieszenie 1BV (s-line) w mojej a4 B6 to nie zamontuję servotronica? z góry dziękuję.
erchi Opublikowano 25 Stycznia 2017 Opublikowano 25 Stycznia 2017 Raczej zamontujesz. Różnica jest w końcówkach drążków kierowniczych.
krzysztof-kosior1 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 (edytowane) 16 godzin temu, erchi napisał: Raczej zamontujesz. Różnica jest w końcówkach drążków kierowniczych. Dziękuję, mam teraz 1 do 1. Czyli 50/50 czy zamontuje... ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć? Ponieważ kolega z forum w PW powiedział, że nie zamontuje... Edytowane 26 Stycznia 2017 przez krzysztof-kosior1
biggman Opublikowano 26 Stycznia 2017 Opublikowano 26 Stycznia 2017 Montuj i się nie zastanawiaj, będzie pasować, a gadżet bardzo przyjemny
kodekplus Opublikowano 31 Stycznia 2017 Opublikowano 31 Stycznia 2017 (edytowane) Ja również pytałem w tym temacie o to czy zamontuję servotronic mając zawieszenie 1BV i mogę Ci z czystym sumieniem powiedzieć, że wszystko pasuje i działa jak należy założyłem magiel servotronic z B7 do B6 z zawieszeniem 1BV i kołem 18'' Edytowane 31 Stycznia 2017 przez kodekplus
krzysiekvtec Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Czy cewka w maglu musi być konkretnego numeru w b7? Czy może być np z a6?
jacek a4 Opublikowano 10 Marca 2017 Opublikowano 10 Marca 2017 witam wszystkich powinien pasowac ale nie jestem pewien.Ja jestem przed monarzem magla servotronic kupiłem z exeo 2011 z małym przebiegiem po niedzieli montuje.Mam u siebie załozony przez niemca servotronic ale uległ uszkodzeniu a mianowicie blokuje sie ciezko chodzi kiera wymieniałem czujnik i przekazniki miałem go sprawdzone w zakładzie zajmujecym sie maglami i diagnoza jest ze uszkodzony jest rozdzielacz oleju znajdujacy sie w maglu dlatego zakupiłem drugi z exeo zf a ja mam u siebie koyo ten słabszy zf mocniejszy zamontuje dam znac ale poprawa napewno bedzie.
15lolo Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 (edytowane) Koledzy czy jest różnica przy zaworze w maglu przy podłączeniu 1-2? u mnie po montażu ciezko sie kreci (nie ma różnicy czy z przekażnikiem czy bez ). Zamieniłem miejscami pin 5-2 na 2-5 przy przekżaniku ale nadal to samo Edytowane 13 Marca 2017 przez 15lolo
golfagn Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Czy podłączyłes resztę okablowania poprawnie?
15lolo Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 tak wszystko podlaczone , zasilanie po zapłonie jest , masa jest, drugi przekaznik podmienialem z c5 ale nadal to samo , czy z przekażnikiem czy bez tak samo cieżko się kreci. na pinie 2-5 jest 0,7 OMA
golfagn Opublikowano 13 Marca 2017 Opublikowano 13 Marca 2017 Miałem podobnie, w moim przypadku niepoprawnie podłączyłem kabelek z prędkością. Warto sprawdzić.
15lolo Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 (edytowane) hmm kabel predkosci sprawdzalem , co prawda nie ma go w 17 pinie bo to starszy typ, lecz jest z tego co pamietam przy liczniku 21pin zielona . ps czy jak odetnę ten kabel nie powinno caly czas krecic sie jak "kanapowiec'? Edytowane 16 Marca 2017 przez 15lolo
bobikos Opublikowano 14 Marca 2017 Opublikowano 14 Marca 2017 Powinieneś się podłączyć do przewodu biało-niebieskiego, który niezależnie od rocznika znajduje się w zielonej kostce w słupku A. Prawdopodobnie tutaj masz skuchę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się