Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż aktywnego układu kierowniczego Servotronic w Audi A4 B6/B7


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

Moim zdaniem kwestia przyzwyczajenia. Też na poczatku myślałem że układ się nie utwardza. Pozniej odpialem kable żeby było cały czas bez sygnalu prędkości i dopiero zrozumiałem, że jednak uklad sie utwardzal :) przy 100 km/h bez sygnalu prędkości miotalo nim jak szatan :P może sprobuj zmienić przekaznik. Z jaka koncowka masz? Mi z kolei przekaznik z koncowka D utwardza sie za szybko moim zdaniem. Ale wydaje mi sie, ze jakbys zle podlaczyl to byś bardzo czul przy 100km/h, że coś jest nie tak i bardzo lekko dziala kierownica. A jak chociaz minimalnie utwardza ze wzrostem prędkości to znaczy że podlaczone dobrze

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam przekaźnik z końcówką D :)

Chyba odłączę przekaźnik i zobaczę jak jeździ się bez niego dla porównania. Przejechałem się tylko z 5 km, i to w większości po uliczkach więc małe porównanie mam.

Na parkingu i do 30-50 km można kierować jedną ręką/palcem. Szybciej z przyzwyczajenia dwie ręce.

Martwi mnie jednak to, że trochę słychać wspomaganie. Jakby nie było odpowietrzone do końca lub płynu brakowało, a jest max i kierownicą w powietrzu kręciłem od prawej do lewej wielokrotnie na podniesionych kołach.

Jutro jeszcze sprawdzę czy odpowietrzone jest do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musialbys odpiac sygnal predkosci żeby sprawdzic jak to dziala zawsze na maxa wspomaganie.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrzyłem w schemat i chyba coś jest nie tak. Mam A4 B6 a włożyłem magiel z B7. To powinienem dać do niego przekaźnik z B6 czy B7?

Ja dałem 640 z B7 i podłączyłem go pod pin 9. Więc chyba tu sknociłem. Zgłupiałem już...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wg. Ciebie masz za miękko to może przekaźnik od S4 (B6 - 8E0907307A, B7 - 8E0907307G) lub RS4 (8E0907307C, 8E0907307H - nowszy) Cię zadowoli? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popatrzyłem w schemat i chyba coś jest nie tak. Mam A4 B6 a włożyłem magiel z B7. To powinienem dać do niego przekaźnik z B6 czy B7?

Ja dałem 640 z B7 i podłączyłem go pod pin 9. Więc chyba tu sknociłem. Zgłupiałem już...

Obydwa przekaźniki będą działały. Na kostce w słupku musisz odnaleźć przewód biało-niebieski i do niego się podłączyć. Skoro masz B6 to powinien to być pin 17.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bobikos, chyba w takim razie znalazłeś mój błąd. Podłaczyłem się pod zły pin.

Idę niedługo poprawić i dam znać co z tego wyszło :)

Po podłączeniu pod poprawny pin wszystko jest ok. Testowałem do 110 km/h i im szybciej tym twardszy układ. Przy ok 100 twardy jak przy zwykłym wspomaganiu. Powyżej trochę twardszy (ale delikatnie testowałem bo mokro było, dokładniej opiszę za jakiś czas).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, erchi napisał:

Raczej zamontujesz. Różnica jest w końcówkach drążków kierowniczych.

Dziękuję, mam teraz 1 do 1. Czyli 50/50 czy zamontuje... ktoś jeszcze mógłby się wypowiedzieć?

Ponieważ kolega z forum w PW powiedział, że nie zamontuje... :(

Edytowane przez krzysztof-kosior1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również pytałem w tym temacie o to czy zamontuję servotronic mając zawieszenie 1BV i mogę Ci z czystym sumieniem powiedzieć, że wszystko pasuje i działa jak należy :) 

założyłem magiel servotronic z B7 do B6 z zawieszeniem 1BV i kołem 18''

Edytowane przez kodekplus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich powinien pasowac ale nie jestem pewien.Ja jestem przed monarzem magla servotronic kupiłem z exeo 2011 z małym przebiegiem po niedzieli montuje.Mam u siebie załozony przez niemca servotronic ale uległ uszkodzeniu a mianowicie blokuje sie ciezko chodzi kiera wymieniałem czujnik i przekazniki miałem go sprawdzone w zakładzie zajmujecym sie maglami i diagnoza jest ze uszkodzony jest rozdzielacz oleju znajdujacy sie w maglu dlatego zakupiłem drugi z exeo zf a ja mam u siebie koyo ten słabszy zf mocniejszy zamontuje dam znac ale poprawa napewno bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy czy jest różnica przy zaworze w maglu  przy podłączeniu 1-2?  u mnie po montażu ciezko sie kreci (nie ma różnicy czy z przekażnikiem czy bez ).

Zamieniłem miejscami pin 5-2 na 2-5 przy przekżaniku ale nadal to samo 

Edytowane przez 15lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wszystko podlaczone , zasilanie po zapłonie jest , masa jest, drugi przekaznik  podmienialem  z c5 ale nadal to samo ,  czy z przekażnikiem czy bez  tak samo cieżko się kreci.

na pinie 2-5  jest 0,7 OMA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem podobnie, w moim przypadku niepoprawnie podłączyłem kabelek z prędkością. Warto sprawdzić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm kabel predkosci sprawdzalem , co prawda nie ma go w 17 pinie bo to starszy typ,  lecz jest  z tego co pamietam  przy liczniku 21pin zielona .

ps czy jak odetnę ten kabel   nie powinno caly czas krecic sie jak "kanapowiec'?

 

Edytowane przez 15lolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinieneś się podłączyć do przewodu biało-niebieskiego, który niezależnie od rocznika znajduje się w zielonej kostce w słupku A. Prawdopodobnie tutaj masz skuchę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...