sk8cikkk Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jest ktoś z podkarpacia co ogarnia ten temat? Odpłatnie bym odwiedził taką osobę. Ja osobiście jestem laikiem co do takich spraw samochodowych. :c
Cezarrr Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Żarówka mi się zaświeciła na głową jak zobaczyłem patent Bartsa z foliowaniem lamp:) Może temat by załatwiło spryskanie tej nieszczęsnej regulacji jakąś gumą w sprayu, coś w stylu plastidip, co myślicie? Po kilku warstwach robi się dość gruba powłoka która teoretycznie nie powinna przepuszczać wody i zawsze łatwo można to zerwać.
KoJ@K Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Opublikowano 27 Kwietnia 2016 Zaklej bezbarwną tasma otwor do regulacji w blotniku i tez nie powinna Ci juz tam woda leciec.
Cezarrr Opublikowano 11 Maja 2016 Opublikowano 11 Maja 2016 Oring w regulacji wymieniony, zasmarowany smalcem, otwory pozaklejane, czekam na deszcz, zobaczymy jaki będzie efekt:)
Czesław112 Opublikowano 15 Maja 2016 Opublikowano 15 Maja 2016 Siema!Znacie może kogoś z forum kto przerabia h7 na bixenon+ewentualnie montaż spryskiwaczy?
Andrzej 1976 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Dnia 25.08.2011 o 23:51, rafsus napisał: Jako że wielkimi krokami zbliża się okres nasilania tej usterki, postanowiłem podzielić się z wami moim patentem na tą dolegliwość. Jeżdżę już tak od roku i wszystko jest ok, nic nie paruje ani w lampie nie mam akwarium. Jest dużo teorii na temat dlaczego lampy parują, jednak według mnie jedna jest tylko prawdziwa, otóż inżynierowie z VALEO dali d*py i umieścili regulację lampy w najniższym punkcie gdzie podczas deszczu lub mycia zbiera się cała woda z mokrego reflektora, dodatkowo podczas mycia woda dostaję się na lampę przez otwór regulacyjny lampy znajdujący się w karoserii. A więc do dzieła: 1. Na początku wymieniamy nieszczęsny o-ring na ciut większy jest to stary sposób jednak nie do końca działa. Oczywiście wszystko czyścimy z zabrudzeń przed złożeniem. Stary oring Nowy oring 2. Czyścimy gniazdo regulacji i zaznaczamy punkty odpływu wody do wywiercenia Przed czyszczeniem Po czyszczeniu + zaznaczone krzyżykami miejsca do wiercenia 3. Wiercimy otwory oraz fazujemy ich brzegi w celu lepszego spływu do nich wody 4. Składamy zębatki 5. Na środkowe otwory osłony dokładamy podkładkę i całość skręcamy. Ja dodatkowo podkładkę przykleiłem klejem z pistoletu " na gorąco" Podkładkę docinamy jak na zdjęciu w celu umożliwienia regulacji lampy 6. Dodatkowo powiększamy tylny otwór spływowy bo fabryczny jest za mały 7. Całość zalewamy klejem z pistoletu jak na fotce poniżej. Dookoła zostawiając otwór z punktu 6 nie zaklejonym. Mam nadzieję że się przyda
Andrzej 1976 Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Zrobiłem jak pokazales. Zmieniłem oringi i uszczelnilem. Wszystko ok ale czemu po włączeniu świateł nie opuszczają się i podnoszą jak to było wczesniej. Co zrobiłem nie tak. Oring większy założyłem i wcisnelem na siłę troche. Powiem jeszcze ze ciężko ruszyć regulacje ręczna imbusem nr 6. Wody nie ma ale regulacja świateł poziomu nie działa a przed operacją dzialalo. Co jest nie tak.
KoJ@K Opublikowano 16 Lipca 2017 Opublikowano 16 Lipca 2017 Wedlug mnie dales za gruby oring i to on uniemożliwia obracanie się zębatki, bo ma poprostu za duży opór.
_chris_ Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Ja też mam problem z parującym bixenonem, dodatkowo miałem popękane tylne pokrywy. Kupiłem 2x nowe w ASO, założyłem, wszystkie zrobiłem z poradnika i niestety. Większa wilgoć, duży deszcz, zaświecę lampy na dłuższą chwilę i parują aż do połowy wysokości. Gołym okiem nie widać żadnej nieszczelności na lampie ani pęknięć. Wcześniej na pewno lało się przez regulację, bo wymieniałem oba silniczki i potem były tam zacieki i rdza. Gdzie można jeszcze szukać nieszczelności? Odpowietrzniki drożne
Cezarrr Opublikowano 17 Listopada 2017 Opublikowano 17 Listopada 2017 Zatkaj czyms dziure po wtyczce, pedzelek i woda z mydlem, wysmaruj wszystkie laczenia ta piana i dmuchnij czyms w odpowietrznik. Zobaczysz skad leca bomble. Najpewniejszy i najprostrzy sposob.Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
giemar Opublikowano 18 Listopada 2017 Opublikowano 18 Listopada 2017 Sprawdź jeszcze oringi od żarówek kierunkowskazów....
kaman Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 W dniu 18.11.2017 o 14:10, giemar napisał: Sprawdź jeszcze oringi od żarówek kierunkowskazów.... Dokładnie Miałem ten sam problem co większość - jeden bix bardzo parował, zrobiłem wszystko co znalazłem w tym temacie - uszczelniłem regulacje, zmieniłem dekielek (był trochę pęknięty), sprawdziłem łączenia i drożność odpowietrzników. Mimo to lampa ciągle parowała. Coś mnie tknęło żeby wymienić oring od żarówki kierunkowskazu i bingo - lampa przestała parować. Stary oring był już na tyle odciśnięty i twardy że nie spełniał swojej funkcji w 100%. Dlatego radzę zacząć od uszczelnienia zębatek od regulacji, wymiany oringów i sprawdzenia czy dekielek dobrze przylega do lampy. Oczywiście zanim zaczniemy lampę uszczelniać to trzeba ją bardzo dobrze wysuszyć. Moja przez dwa dni leżała na słońcu i dodatkowo wieczorami podsuszałem ją suszarką do włosów Teraz problem z parowaniem lampy jest mi obcy
Lukasz_mk2 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Opublikowano 16 Grudnia 2017 Witam, może ktoś podać, a raczej wytłumaczyć o co chodzi z wymiarami oringu jaki trzeba zastosować. W temacie jest opisany oring fi5x2mm, ale 5mm to jest średnica zewnętrzna, a 2mm to średnica wewnętrzna, czy grubość??Najlepiej jak by ktoś miał jakieś zdjęcie tego oringa.Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
słoniu Opublikowano 19 Grudnia 2017 Opublikowano 19 Grudnia 2017 W dniu 16.12.2017 o 05:15, Lukasz_mk2 napisał: Witam, może ktoś podać, a raczej wytłumaczyć o co chodzi z wymiarami oringu jaki trzeba zastosować. W temacie jest opisany oring fi5x2mm, ale 5mm to jest średnica zewnętrzna, a 2mm to średnica wewnętrzna, czy grubość?? Najlepiej jak by ktoś miał jakieś zdjęcie tego oringa. Podpinam się pod te pytanie, Czy ktoś posiada wymiary O-ringu jaki potrzeba do wykonania tego DIY ? Bo u mnie dobrałem grubszy ale chyba ktoś wcześniej tam był i nie zdało to egzaminu, bo dalej parują lampy :/
Exmi Opublikowano 20 Grudnia 2017 Opublikowano 20 Grudnia 2017 Parować może przez wiele miejsc najczęściej właśnie regulacją, ale może być gdzieś indziej nieszczelność. Najlepiej zrobić test, zatkać dwa odpowietrzniki, w trzeci dmuchać powietrze i jednocześnie psiukać na lampę np płynem do mycia szyb. Tam gdzie pojawią się pęcherze powietrza tam jest nieszczelność.
słoniu Opublikowano 22 Grudnia 2017 Opublikowano 22 Grudnia 2017 W dniu 20.12.2017 o 22:57, Exmi napisał: Parować może przez wiele miejsc najczęściej właśnie regulacją, ale może być gdzieś indziej nieszczelność. Najlepiej zrobić test, zatkać dwa odpowietrzniki, w trzeci dmuchać powietrze i jednocześnie psiukać na lampę np płynem do mycia szyb. Tam gdzie pojawią się pęcherze powietrza tam jest nieszczelność. Dobry pomysł, nie powiem po świętach sprawdzę i zdam relacje
michcio28810 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Opublikowano 24 Grudnia 2017 2mm to grubość oringu. Ja kupuje 8x2mm i zeszlifowuje tak żeby wchodził ciasno, do tego smar silikonowy i jest ok
kot_ik Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Może banalne pytanie ale jak wyjąć ten bolec od regulacji lampy aby wymienić w nim oring na troszkę grubszy ...? Czy ciągnąć przy trybie mocno do góry i wyskoczy ?
KoJ@K Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Od góry odkręć torxa, wyjmij ten plastik z trybkiem i podważ ten bolec płaskim śrubokrętem w ~ połowie jego wysokości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się