Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, mariusz36 napisał:

Tak , ta uszczelka jest wymienialna . To jest uszczelka komory silnika nr. 8T0 823 723 A 

Jakbyś sobie ją ściągnął to pod spodem masz numer .

Ty tak kupiłeś to auto ?  Pytam bo jeśli teraz Ci się to robi to znaczy że zamieszkał w Twojej ślicznotce jakiś gryzoń i powinieneś coś z tym zrobić . 

A można prosić jeszcze numer katalogowy tej osłony? (foto)

Nikt nie mieszka w Mojej  Piękności :lol:

Kiedyś w niej chyba mieszkał jakiś Niemiecki gryzoń.:kox:

20220405_091920.jpg

Edytowane przez NelsonPL
  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
50 minut temu, NelsonPL napisał:

A można prosić jeszcze numer katalogowy tej osłony? (foto)

To jest tzw. osłona ściany grodziowej , nie wiem dokładnie jaki ma nr , ale po VIN- nie podadzą Ci w ASO . 

Trzeba dopytać , ale wydaje mi się że ten „filc" sam nie występował , tylko z taką blachą co jest z tyłu , ale tak jak piszę - nie jestem pewny . 

Sama wymiana tego nie jest taka prosta bo jak widzisz przechodzą tam rurki do nagrzewnicy , trzeba pospuszczać płyny . Jest trochę pracy :wink:

Opublikowano

I rurki od klimy chyba też.

Opublikowano

Pany mogę opróznić układ AC  w B8 i przejechać do 50km bez obawy o sprężarkę ? 

Opublikowano
47 minut temu, Norbas napisał:

Pany mogę opróznić układ AC  w B8 i przejechać do 50km bez obawy o sprężarkę ? 

Możesz , nie włączaj klimy AC i nic jej nie będzie .

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, mariusz36 napisał:

Tak , ta uszczelka jest wymienialna . To jest uszczelka komory silnika nr. 8T0 823 723 A 

Jakbyś sobie ją ściągnął to pod spodem masz numer .

 

Odp:

A możecie powiedzieć jak ściągnąć tą uszczelkę? Czy sam sobie poradzę z jej wymianą?

Mile widziany opis wymiany tej uszczelki.

Mam zamiar zrobić porządek pod maską Audi. :cygaro:

Chodzi mi o to żeby to co na zdjęciu było nowe a nie takie poobgryzane.

Jakiś Niemiecki gryzoń chyba kiedyś nieźle zaszalał.:shock3:

20220404_180715.thumb.jpg.531cc381027b9c01d8071b7ee6ca5637.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Ciągniesz ją w górę i sama schodzi. U  dołu po środku ma nacięcie, którym wciśnięta jest na rant ściany grodziowej i plaskikowej osłony podszybia. 

Opublikowano (edytowane)
6 minut temu, Muskel1 napisał:

Ciągniesz ją w górę i sama schodzi. U  dołu po środku ma nacięcie, którym wciśnięta jest na rant ściany grodziowej i plaskikowej osłony podszybia. 

Czyli jest taka, że to co na fotce zaznaczone to będzie nowe? Dobrze rozumiem?

Zejdzie całość?

A sam montaż, wystarczy wyczyścić miejsce i nałożyć nową?

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

3 x tak.

Opublikowano
2 minuty temu, Muskel1 napisał:

3 x tak.

Czyli prosta sprawa. Dzięki :thumbup1:

Ogarnę to. :cygaro:

Opublikowano (edytowane)

Dwa pytania:

1--Jak to ściągnąć? Nadal mam z tym problem. Czy należy coś odkręcać przed zdjęciem? Dziś próbowałem, ale boje się, by coś nie uszkodzić. Mile widziany dokładny opis co i jak.(foto 1) :eusathink:

2. Co to takiego? Po ściągnięciu osłony, to tam jest. Czy tam powinno coś być w środku? Po zdjęciu tej krateczki nic tam nie ma.:shock3: Do czego to służy?  :eusathink:(foto 2)

Dzięki z góry za odpowiedź.

Ps. Jeśli zauważycie, że czegoś brak lub coś należy wymienić, to proszę napiszcie. Robię porządki pod maską. Muszę to wszystko ładnie ogarnąć.:cygaro:

20220406_150259.jpg

coś....jpg

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Ja bym zmienił silnik

Opublikowano

Według mnie brakuje rynienki do odprowadzania wody przy filtrze kabinowym. Uszczelkę zwyczajnie ciągniesz do góry.

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, Langista napisał:

Według mnie brakuje rynienki do odprowadzania wody przy filtrze kabinowym. Uszczelkę zwyczajnie ciągniesz do góry.

Tam fragment  osłony został zdjęty, by zrobić zdjęcie tej kratki.

Pytanie czy pod tą kratką coś ma być? Tam bezpośrednio pod kratką nic nie mam.:eusathink: I dlaczego wężyk jeden jest owinięty takim złotkiem? Czemu to ma służyć?:eusathink:

Edytowane przez NelsonPL
Opublikowano

Nic pod tą kratką nie brakuje. Jest to kanał powietrzny prowadzący do dmuchawy i wnętrza pojazdu. Po drodze w środku kabiny pod schowkiem znajduje sié filtr kabinowy. Ta kratka zapobiega wpadaniu większych przedmiotów jak np  liście do kanału dmuchawy. Po prawej stronie kratki (ten wypust) to czujnik jakości powietrza, stosowany w pojazdach z trójstrefową klimatyzacją. Jeżeli czujnik ten wykryje w zasysanym powietrzu szkodliwe składniki to przełącza klimatyzacje na obieg wewnętrzny. Po to aby nie dostały się one do środka pojazdu.

Uszczelkę ciągnij śmiało w górę, nie da się tam nic zepsuć. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
20 minut temu, NelsonPL napisał:

 I dlaczego wężyk jeden jest owinięty takim złotkiem? Czemu to ma służyć?:eusathink:

Izolacja termiczna. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie szybkie pytanie. Czy jak B8 miało s-line wewnętrzny to miało znaczki na błotnikach? Interesuje mnie ten egzemplarz:

WWW.OTOMOTO.PL

Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Czarny, Diesel, 143 KM, 1 968 cm3. ABS, Alufelgi, ABS, ASR (kontrola trakcji), ABS, Alufelgi, ABS,

 

Opublikowano

Tak, obojętnie który pakiet był zamówiony zewnętrzny czy wewnętrzny, oba miały znaczki na błotnikach.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzięki wielkie. To jeszcze dwa inne pytania.

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Srebrny, Benzyna, 211 KM, 1 984 cm3. ABS, Alufelgi, ABS, Centralny zamek, ABS, Alufelgi, ABS,

to też jest ciekawe tylko w przypadku gdyby posiadało wade olejową (a pewnie posiada) to jaki jest koszt zrobienia tego na gotowo?

 

Kolejna sprawa. Potrafie rozróżnić w B8 s-line zewnętrzny i non s-line, ale z tego co oglądam od wczoraj ogłoszenia to jest masa aut która nie posiada s-line zewnętrznego, a ma listwy progowe jak w s-line. To był jakiś dodatek czy po prostu nagminnie jest do "dokładane"? Tyczy się to zarówno auto przed i poliftowych.

Opublikowano
8 minut temu, Damianq napisał:

Dzięki wielkie. To jeszcze dwa inne pytania.

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Srebrny, Benzyna, 211 KM, 1 984 cm3. ABS, Alufelgi, ABS, Centralny zamek, ABS, Alufelgi, ABS,

to też jest ciekawe tylko w przypadku gdyby posiadało wade olejową (a pewnie posiada) to jaki jest koszt zrobienia tego na gotowo?

 

Kolejna sprawa. Potrafie rozróżnić w B8 s-line zewnętrzny i non s-line, ale z tego co oglądam od wczoraj ogłoszenia to jest masa aut która nie posiada s-line zewnętrznego, a ma listwy progowe jak w s-line. To był jakiś dodatek czy po prostu nagminnie jest do "dokładane"? Tyczy się to zarówno auto przed i poliftowych.

Ktoś dołożył listwy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...