Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
23 godziny temu, Norbas napisał(a):

Sporo crt przy tym przebiegu już po wymianie słupka. Amarok był jeszcze w wersji 2.0tdi biturbo i radził sobie z lawetami itd. 

Ten w historii żadnej wymiany większej nie miał, ani silnik nie ruszany ani osprzęt. No nic, jedziemy obejrzeć w sobotę i zobaczymy. Co ja mogę na miejscu zrobić... rozrządu posłuchać tylko i wycieków poszukać a dalej to zobaczymy.

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Umów się z gościem, żeby nie startował silnika zanim przyjedziesz.

Najlepiej gdyby auto stało przez noc, a Ty będziesz pierwszą osobą, która po nocy zastartuje. Wtedy usłyszysz czy łańcuch grzechota.

Opublikowano

To raczej da efekt odwrotny do zamierzonego. Jak nic nie ma do ukrycia to nawet nie pomyśli o odpaleniu, jak ma coś do ukrycia to rozgrzeje silnik 2 godziny przed, ostygnie na tyle ile trzeba i nic nie wyjdzie.

Opublikowano
18 minut temu, Langista napisał(a):

To raczej da efekt odwrotny do zamierzonego. Jak nic nie ma do ukrycia to nawet nie pomyśli o odpaleniu, jak ma coś do ukrycia to rozgrzeje silnik 2 godziny przed, ostygnie na tyle ile trzeba i nic nie wyjdzie.

Tu akurat nie widzę problemu. Umawiasz się ze sprzedawcą, że auto ma stać przez noc bez rozruchu silnika i zastrzegasz sobie, że w przypadku gdy kupisz auto i po kupnie na następny dzień przy rozruchu łańcuch grzechota, zwracasz auto i zabierasz kasę. 

Opublikowano

Pięknie to wygląda napisane, wiesz jak jest rzeczywiście? Nawet jak do sądu pójdziesz to przegrasz.

Opublikowano (edytowane)

Masz rękojmię jeżeli kupujesz od handlarza. I tak wiem jak jest, bo piszę z własnego doświadczenia i nie musiałem iść do sądu. Adwokat wystarczył:wink:

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
14 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Masz rękojmię jeżeli kupujesz od handlarza. I tak wiem jak jest, bo piszę z własnego doświadczenia i nie musiałem iść do sądu. Adwokat wystarczył:wink:

Dokładnie jest tak jak piszesz.

Opublikowano

Witam 🙂 Panowie poleci ktoś dobrego mechanika z okolic Gliwic? Do ogarnięcia rozrząd 2.0tdi i przegłub zewnętrzny prawy.. z góry wielkie dzięki za pomoc 😉

Opublikowano

Czesc, ma ktos te felge z allroada na zwyklej a4?

Jest do kupienia w dobrych pieniadzach i sie zastanawiam czy to pasuje w ogole. :D

8" ET 26

 

image.png.6de593e09e702a575c47f55536018500.png

Opublikowano

Zakładaj  śmialo

Opublikowano

Sprzedałem dziś swoje b8 i tak patrzę na silniki jakie są w s4 b9. Nie jestem gotowy jeszcze na zakup ale zastanawiam się który silnik lepszy 3.0 na kompresorze w b8 czy 3.0 w s4 b9 na turbinie? Zawsze wydawało mi się że kompresor lepszy ale nie jeździłem żadnym z tych wozów i tak chciałem mądrzejszych podpytać.

Opublikowano

Na kompresorze fajnie jeździ ale ja bym już brał S4 B9

Opublikowano
2 minuty temu, Dev napisał(a):

Na kompresorze fajnie jeździ ale ja bym już brał S4 B9

Dół mocniejszy? Ja pytam tylko w temacie silnika bo wizualnie to starsza konstrukcja b8 bardziej mi się podoba niż b9, chyba że poliftowe  - bo to już kosa jest wizualnie dla mnie.

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał(a):

Na kompresorze fajnie jeździ ale ja bym już brał S4 B9

S4 w B9 są zarówno w benzynie jak i w Dieslu. 

Opublikowano
3 minuty temu, Muskel1 napisał(a):

S4 w B9 są zarówno w benzynie jak i w Dieslu. 

Nie nie, ja już na diesle nie patrzę. Jakbym miał kupić to tylko PB jedyny diesel jaki ewentualnie by wchodził w grę to 4.2 tdi w A8 ale ja nie jestem zainteresowany kupnem obecnie. Mi chodzi tylko o to czy lepszy ten na kompresorze w b8 czy na turbinie w b9

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, Awra napisał(a):

Nie nie, ja już na diesle nie patrzę. Jakbym miał kupić to tylko PB jedyny diesel jaki ewentualnie by wchodził w grę to 4.2 tdi w A8 ale ja nie jestem zainteresowany kupnem obecnie. Mi chodzi tylko o to czy lepszy ten na kompresorze w b8 czy na turbinie w b9

No to w polifcie S4 B9 w benzynie nie dostaniesz, przynajmniej nie w wersji na rynek EU.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał(a):

No to w polifcie S4 B9 w benzynie nie dostaniesz, przynajmnien nie w wersji na rynek EU.

Ja w ogóle nie o tym piszę, zapytałem tylko o różnice i która benzyna lepsza i to wszystko :)

Opublikowano
14 minut temu, Awra napisał(a):

b8 bardziej mi się podoba niż b9, chyba że poliftowe

Tu napisałeś o B9 w polifcie:wink:

Silnik na turbinie w B9 jest zdecydowanie lepszy niż w B8 na kompresorze.

Opublikowano

W B8 S4 masz 6 biegowego manuala lub 7 biegowego wqurwiajacego stronika z zawodną mechatroniką. W B9 S4 masz 8 biegowego TIPa. Turbiny V6tki w B9 mają bardzo małą bezwładność i szybko się rozkręcają więc nie ma co porównywać do kompresora.

  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

rbiny

12 godzin temu, Dev napisał(a):

Turbiny V6tki w B9 mają bardzo małą bezwładność i szybko się rozkręcają więc nie ma co porównywać do kompresora.

Dokładnie, dzięki zastosowanej twin-scroll turbiny i specjalnego dla niej kolektora wydechowego.

Tu jest pokazane i wyjaśnione jak to działa.

 

 

 

Edytowane przez Muskel1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...