Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

20 minut temu, NelsonPL napisał:

 I dlaczego wężyk jeden jest owinięty takim złotkiem? Czemu to ma służyć?:eusathink:

Izolacja termiczna. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie szybkie pytanie. Czy jak B8 miało s-line wewnętrzny to miało znaczki na błotnikach? Interesuje mnie ten egzemplarz:

WWW.OTOMOTO.PL

Nie Uszkodzony Audi A4 - Nie Pierwszy właściciel, Czarny, Diesel, 143 KM, 1 968 cm3. ABS, Alufelgi, ABS, ASR (kontrola trakcji), ABS, Alufelgi, ABS,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, obojętnie który pakiet był zamówiony zewnętrzny czy wewnętrzny, oba miały znaczki na błotnikach.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wielkie. To jeszcze dwa inne pytania.

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Srebrny, Benzyna, 211 KM, 1 984 cm3. ABS, Alufelgi, ABS, Centralny zamek, ABS, Alufelgi, ABS,

to też jest ciekawe tylko w przypadku gdyby posiadało wade olejową (a pewnie posiada) to jaki jest koszt zrobienia tego na gotowo?

 

Kolejna sprawa. Potrafie rozróżnić w B8 s-line zewnętrzny i non s-line, ale z tego co oglądam od wczoraj ogłoszenia to jest masa aut która nie posiada s-line zewnętrznego, a ma listwy progowe jak w s-line. To był jakiś dodatek czy po prostu nagminnie jest do "dokładane"? Tyczy się to zarówno auto przed i poliftowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Damianq napisał:

Dzięki wielkie. To jeszcze dwa inne pytania.

WWW.OTOMOTO.PL

Audi A4, Srebrny, Benzyna, 211 KM, 1 984 cm3. ABS, Alufelgi, ABS, Centralny zamek, ABS, Alufelgi, ABS,

to też jest ciekawe tylko w przypadku gdyby posiadało wade olejową (a pewnie posiada) to jaki jest koszt zrobienia tego na gotowo?

 

Kolejna sprawa. Potrafie rozróżnić w B8 s-line zewnętrzny i non s-line, ale z tego co oglądam od wczoraj ogłoszenia to jest masa aut która nie posiada s-line zewnętrznego, a ma listwy progowe jak w s-line. To był jakiś dodatek czy po prostu nagminnie jest do "dokładane"? Tyczy się to zarówno auto przed i poliftowych.

Ktoś dołożył listwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, NelsonPL napisał:

Co to takiego? Po ściągnięciu osłony, to tam jest. Czy tam powinno coś być w środku? Po zdjęciu tej krateczki nic tam nie ma.:shock3: Do czego to służy?  :eusathink:

coś....jpg

Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U  mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny.

U mnie to tak wygląda:

20190926-023017.jpg

20190926-023049.jpg

20191020-142330.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Muskel1 napisał:

Ktoś dołożył listwy.

nie konieczne, auta które były produkowane na Szwecję zawsze miały listwy progowe ( jak s-line ) w standardzie określane jako " listwa ochronna nadwozia ".

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Hubertus01 napisał:

nie konieczne, auta które były produkowane na Szwecję zawsze miały listwy progowe ( jak s-line ) w standardzie określane jako " listwa ochronna nadwozia ".

Dobrze mówisz moja A4 też ma listwy progowe i nic więcej ani emblematow ani nic . Tak było w Szwecji tu rarytas to audi bez listew hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Hubertus01 napisał:

nie konieczne, auta które były produkowane na Szwecję zawsze miały listwy progowe ( jak s-line ) w standardzie określane jako " listwa ochronna nadwozia ".

W Norwegii rowniez, sam posiadam. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wolwerin napisał:

Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U  mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny.

U mnie to tak wygląda:

20190926-023017.jpg

20190926-023049.jpg

20191020-142330.jpg

 

Masz całkiem inny kształt tego gniazda? Wydaje się bardziej podłużny.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo dla nas to listwy s-line a w katalogu audi to listwa ochronna przed kamieniami :wink: co nie zmienia faktu ze element pakietu s-line

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, wolwerin napisał:

Jest to gniazdo pod dodatkowy filtr powietrza idącego do kabiny, coś na styl prefiltra do kabinówki. Jak dobrze kojarzę, (jeżeli jestem w błędzie to mnie poprawcie) na Europę wychodziły Audi bez niego, ale na kraje w którym samochody są narażone na kurz i pył był on wkładany. Osobiście po tym jak z tego kanału powyciągałem pełno liści i innego syfu, zamontowałem ten filtr i mam z tym święty spokój. U  mnie jest filtr węglowy więc zawsze dochodzi dodatkowy stopień filtracji powietrza dostarczanego do kabiny.

U mnie to tak wygląda:

20190926-023017.jpg

20190926-023049.jpg

20191020-142330.jpg

 

Czyli należy tam dokupić filtr czy zostawić puste tak jak było i jest? W środku jak otworzyłem kratkę było czysto. Jednak obok było kilka liści małych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, NelsonPL napisał:

Czyli należy tam dokupić filtr czy zostawić puste tak jak było i jest? W środku jak otworzyłem kratkę było czysto. Jednak obok było kilka liści małych.

Jak chcesz możesz dokupić ale na rynek polski czy niemiecki nie wsadzali tego filtra. Z tego co widziałem wstawiali go na rynek japoński, meksykański i kilka innych egzotów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Muskel1 napisał:

Jak chcesz możesz dokupić ale na rynek polski czy niemiecki nie wsadzali tego filtra. Z tego co widziałem wstawiali go na rynek japoński, meksykański i kilka innych egzotów. 

Rozumiem że w Twojej Audi nie było i dokupiłeś. Chyba zrobię tak samo. To nie zaszkodzi. Można prosić numer katalogowy?

I jeszcze jedno pytanie:

Czy osłona ta na silnik powinna mieć coś wygłuszającego od wewnętrznej strony? Moja nie ma tam nic. Jeśli tak, to proszę o numer jej katalogowy to sobie zamówię nową. Zauważyłem, że większy hałas mam w kabinie. Czy to może być też przez to, że ten materiał i grodzia silnika jest zniszczona? (FOTKA)

Czy po wymianie tej części w środku  będzie ciszej?

20220406_150259.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, marcin_o23 napisał:

wymiana tego nie zmniejszy hałasu, to jedynie estetyka

No nie wiem. Osłona grodziowa jest z materiału chyba jakiegoś co może troszke zmniejszyć. Mogę się mylić to mnie poprawcie. Co z drugim pytaniem o pokrywe tą silnika? Czy ma mieć coś od wewnętrznej strony czy nic sam plastik?W aucie nie mam jakiegoś dużego hałasu. Słychać lekko silnik.

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w B8 nie miałem tego filtra (pewnie jak większość pojazdów na rynek EU) i tak jeździłem do sprzedaży auta. Nr. części tego filtra to 8KD819439 ale musisz mieć jeszcze ramkę, w której tej filtr siedzi. Ramka+filtr to numer 8KD819441.

Osłona silnika to numer 06J103925 AG, powinieneś mieć u spodu osłony materiał wygłuszający. Myślę, że u Ciebie ktoś go wywalił, bo był nadjedzony przez gryzonia.  Materiał wygłuszający powinien lekko wyciszyć pracę silnika. 

Screenshot_20220407-102942_Opera.jpg

Screenshot_20220407-103038_Opera.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Muskel1 napisał:

Ja w B8 nie miałem tego filtra (pewnie jak większość pojazdów na rynek EU) i tak jeździłem do sprzedaży auta. Nr. części tego filtra to 8KD819439 ale musisz mieć jeszcze ramkę, w której tej filtr siedzi. Ramka+filtr to numer 8KD819441.

Osłona silnika to numer 06J103925 AG, powinieneś mieć u spodu osłony materiał wygłuszający. Myślę, że u Ciebie ktoś go wywalił, bo był nadjedzony przez gryzonia.  Materiał wygłuszający powinien lekko wyciszyć pracę silnika. 

Screenshot_20220407-102942_Opera.jpg

Screenshot_20220407-103038_Opera.jpg

Czy sam ten materiał wygłuszający można kupić w ASO czy należy kupić całą osłonę? Czy to jest wymienne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię abyś w polskim czy europejskim ASO dpstał filtr i ramkę bo w europejskim ASO ten numer ramki i nr. kratki jest ten sam, wiéc jak zamówisz pod ten numer to dostaniesz kratkę, którą już masz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, NelsonPL napisał:

Czy sam ten materiał wygłuszający można kupić w ASO czy należy kupić całą osłonę? Czy to jest wymienne?

W ASO tylko komplet. Samego materiału nie dostaniesz. Jest to jako jedna część sprzedawana. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...