Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

Pytałem w jaki sposób poprowadziłeś dodatkowy kabel i gdzie do podpiąłeś.

Adaptacja lamp zrobiona ?

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1818

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

2 minuty temu, Dev napisał(a):

Pytałem w jaki sposób i gdzie podpiąłeś kabel.

Adaptacja lamp zrobiona ?

Adaptacja oczywiście zrobiona, kabelek zmostkowałem z kabelkiem zasilającym kierunek w błotniku, tak przynajmniej mam w schemacie z elsy. a wali błędem

A4-T.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz poprowadzić dodatkowy kabel z kierunku w klapie do kabla MK który idzie do kierunku w błotniku plus adaptacja. To wszystko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Dev napisał(a):

Musisz poprowadzić dodatkowy kabel z kierunku w klapie do kabla MK który idzie do kierunku w błotniku plus adaptacja. To wszystko. 

Tak zrobiłem i mam błąd spalonej żarówki kierunku w klapie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jeszcze raz adaptacje bo to tylko to zostaje. Czym robiłeś adaptacje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Dev napisał(a):

Sprawdz jeszcze raz adaptacje bo to tylko to zostaje. Czym robiłeś adaptacje ?

VCP kontenerem danych , sprawdzałem już klika razy. Nie masz czasem rozpiski kanałów które odpowiadają za dane światła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Góral65 napisał(a):

VCP kontenerem danych , sprawdzałem już klika razy. Nie masz czasem rozpiski kanałów które odpowiadają za dane światła?

Podpowiedz który kanał to sprawdze vcdsem potem jak u mnie to wygląda bo ja też łączyłem kierunek klapy z kierunkiem w błotniku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marky2552 napisał(a):

Podpowiedz który kanał to sprawdze vcdsem potem jak u mnie to wygląda bo ja też łączyłem kierunek klapy z kierunkiem w błotniku 

Tylko nie wiem w którym mam błąd, jak możesz to sprawdź kanały od 191 do 210 

Kodowałeś ręcznie czy robiłeś to kontenerem? 

Edytowane przez Góral65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Góral65 napisał(a):

Tylko nie wiem w którym mam błąd, jak możesz to sprawdź kanały od 191 do 210 

Kodowałeś ręcznie czy robiłeś to kontenerem? 

Ręcznie ale z tego co pamiętam to ktoś mi to pomagał robić wiesz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, marky2552 napisał(a):

@Góral65

 

Ja mam tak u siebie 

adaptacjeusaeua4b8.png.8c33bd387c537805773e2de103ee2ebb.png

Dzięki będę juto działał, twoje autko to to co w opisie, bo robię dokładnie takie same.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, marky2552 napisał(a):

@Góral65

 

Ja mam tak u siebie 

adaptacjeusaeua4b8.png.8c33bd387c537805773e2de103ee2ebb.png

Wielkie dzięki:hi:, już wszystko ok, okazało się że miałem wartości na kierunki jak na zwykłe żarówki, pierwszy raz zdarzyło mi się że kontener coś zawiódł, a na 100% miałem polift i lampy led.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś może zmieniał kodowanie/program w Line assist aby nie rozłączał i nie informował o przejęciu kierownicy?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...