TOM3K Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Czyli jak z tymi dystansami. Jak kupie w dystomie 66.5 otwór kołnierza to może wystepować bicie?
ArkadiuS Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Mówisz o dźwigienkach od czujników poziomowania?Ciegienka od ksenonow lub dzwigienki od czujnikow. Co moze byc problemem przy regulowaniu recznym bo mam w moim polifcie z tym problem?
Yoghurt Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Dnia 5.08.2017 o 09:02, piotrekb_tt napisał: Dokładnie, jedno z dwóch.. no dobra - a wiesz co tym vcds'em trzeba ustawic zeby wylaczyc ten czujnik?
piotrekb_tt Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Wejdź w liczniki i sprawdź w kodowaniach. Jak tam nie bedzie to w adaptacjach szukaj
Yoghurt Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 42 minuty temu, piotrekb_tt napisał: Wejdź w liczniki i sprawdź w kodowaniach. Jak tam nie bedzie to w adaptacjach szukaj jak pisalem wczesniej jest w kodowaniu licznika, niestety czy to wlacze czy wylacze to ostrzezenie sie pojawia
Kooga Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Panowie, przy rozbieraniu hamulcow niechcacy nacialem troche ta harmonijke gumowa od tloczka, czy moze tedy wyciekac plyn? Niby pisza na internetach, ze jest tam jeszcze jedna uszczelka ktora ten plyn tam trzyma a harmonijka zapobiega po prostu syfieniu sie tloczka w srodku. Jaka jest prawda? Jezdzic, obserwowac czy moze zakonczyc jazde i wymienic?
Góral65 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 28 minut temu, Kooga napisał: Panowie, przy rozbieraniu hamulcow niechcacy nacialem troche ta harmonijke gumowa od tloczka, czy moze tedy wyciekac plyn? Niby pisza na internetach, ze jest tam jeszcze jedna uszczelka ktora ten plyn tam trzyma a harmonijka zapobiega po prostu syfieniu sie tloczka w srodku. Jaka jest prawda? Jezdzic, obserwowac czy moze zakonczyc jazde i wymienic? dokładnie tak jak piszesz jest to tylko osłona, teraz w lecie chwilkę można pojeździć ale najlepiej jak najszybciej wymienić, jak najdzie syfu to Ci tłoczek zablokuje
Kooga Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Godzinę temu, Góral65 napisał: dokładnie tak jak piszesz jest to tylko osłona, teraz w lecie chwilkę można pojeździć ale najlepiej jak najszybciej wymienić, jak najdzie syfu to Ci tłoczek zablokuje Ok, dzieki za odpowiedz. Ogolnie jak wyglada wymiana tej uszczelki przy hamulcu eletrycznym? Jakas ciezka robota to jest?
st4yKool Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 bratu w ccwa wyskoczyl blad -8472 Ograniczenie momentu obrotowego z powodu temperatury spalin,co moze byc powodem? Podaj Pxxxx.. a nie jakies 8472 [emoji14]Pewnie egt za duze.. w jakiej sytuacji to sie stalo?Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Tomeks Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 P102E,na trasie,jechal dosyc szybko,kilka wyprzedzan,zawsze tak jezdzi i nigdy nic sie nie dzialo,objawy byly takie,ze miedzy 3 a 4tys tracil moc i odzyskiwal
Góral65 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 8 godzin temu, Tomeks napisał: P102E,na trasie,jechal dosyc szybko,kilka wyprzedzan,zawsze tak jezdzi i nigdy nic sie nie dzialo,objawy byly takie,ze miedzy 3 a 4tys tracil moc i odzyskiwal Moim zdaniem przepływka coś świrowała, może nazbierała tylko syfy i samo wyczyszczenie odpowiednim środkiem wystarczy
Tomeks Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 blad wykasowany,nie powraca,dzisiaj jedzie w trase,pocisnie i zobaczymy czy problem powroci
st4yKool Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 P102E,na trasie,jechal dosyc szybko,kilka wyprzedzan,zawsze tak jezdzi i nigdy nic sie nie dzialo,objawy byly takie,ze miedzy 3 a 4tys tracil moc i odzyskiwal Dziwne.. moga byc klapy kolektora.. i sprawdzcie czujniki egt.. zlogujcie wszystkie 3 naraz kiedy to sie dzieje..Wrzuc watek w technicznym bo cjekawy temat Sent from my SM-G950F using Tapatalk
Tomeks Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 dzisiaj trasa,200km,katowal auto jak mogl i nic,wszystko git
rafaell68 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 W moim A4 jest coś nie tak z Radiem FM. Generalnie stacje znajduje automatycznie i mam ich spis, ale jest ich bardzo mało. Pojawiają się zakłócenia nawet na takich stacjach jak RMF FM lub Radio Zet. Jak obok mojego ustawimy Q5 znajomego to ma duuuużo więcej stacji i bez żadnych zakłóceń. Co może być przyczyną? INFO: CB Radia nie mam.
chudineze Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Masz przyciemniane szybki? Jak tak to mogli ci przerwać obwód i wzmacniacz antenowy nie działa prawidłowo. Ja mam tak u siebie nawet błąd wyskakuje.
rafaell68 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Nie mam przyciemnionych. Wzmacniacz antenowy jest w klapie?
chudineze Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Nie masz błędu? Wzmacniacz jest w klapie jest po lewej stronie i po prawej po szybami.
Vis Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 a pozostając w temacie - gdzie jest wzmacniacz fm po lewej stronie w sedanie?
rafaell68 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Muszę szczegółowo obejrzeć ścieżki na szybach oraz chciałbym dostać się do wzmacniacza. Macie może jakiegoś manuala jak to rozebrać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się