Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Osiollekk tutaj poczytaj co możesz wpakować do B8 ;)

 

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
57 minut temu, Hugo napisał:

@Osiollekk tutaj poczytaj co możesz wpakować do B8 ;)

 

Oooo, nie widziałem temtu :) dzieki

Opublikowano

Wiem że powielam pytanie ale czy wg. Was coś z tymi moimi światłami jest nie tak ??
Jak dla mnie świecą zaaaaaaa nisko :( na stacji diagnostycznej potwierdzili ze swiatła ustawione wzorowo...Jak dla mnie to jaka ujnia w nimi po przeglądzie wyszła :(
Mozna cos z tym zrobić (prócz  "podniesienia na śrubkach") ?

ffffffffffff.jpg

Opublikowano
39 minut temu, simon__75 napisał:

Wiem że powielam pytanie ale czy wg. Was coś z tymi moimi światłami jest nie tak ??
Jak dla mnie świecą zaaaaaaa nisko :( na stacji diagnostycznej potwierdzili ze swiatła ustawione wzorowo...Jak dla mnie to jaka ujnia w nimi po przeglądzie wyszła :(
Mozna cos z tym zrobić (prócz  "podniesienia na śrubkach") ?

ffffffffffff.jpg

Ciężko tak ocenić. Mi też kiedyś tak ustawili, że świeciło pod koła. Od tamtej pory ustawiam sam i polecam. To żadna filozofia. 

Opublikowano

Jak chcesz na szybko sprawdzić, to znajdź ścianę i równy do niej podjazd np parking podziemny. Podjedź do ściany, zaznacz na jakiej wysokości jast odcięcie a potem cofnij 10 metrów i sprawdź ponownie - powinno być 10 cm niżej. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dokładnie mam takie same zdanie na temat ustawiania świateł na stacji, tak samo jak "test amortyzatorów" ...

Opublikowano (edytowane)

wsiadz do innego auta i stan na przeciw swojego z właczonymi swiatłami

bedziesz widział czy oślepiasz czy nie 

Edytowane przez Dev
Opublikowano
9 godzin temu, Osiollekk napisał:

Żeby przejść z tarcz 320 na 345 to trzeba zmieniać zaciski czy tylko jarzma? 

szukaj zacisków od Q5 albo A6 C7 na tarcze 345/30mm

mają tłoczki Fi60 a od S4 Fi57

chyba że chcesz 356mm ....

Opublikowano
36 minut temu, Dev napisał:

szukaj zacisków od Q5 albo A6 C7 na tarcze 345/30mm

mają tłoczki Fi60 a od S4 Fi57

chyba że chcesz 356mm ....

Chciałbym 345 jak najmniejszym kosztem, więc szedłbym w kierunku samych jarzm :)  320 pod względem hamowania i tak mi wystarcza

I wtedy jarzma od s4 b8, lift albo przedlift, nie ma znaczenia? Jakieś inne jarzma też pasują, np od q5? 

Opublikowano

Najmniejszym kosztem to zrobisz sobie 288mm z przodu :decayed:

jak ma hamować to musisz wyłożyć kasę, niestety. 

jarzma 345mm są wszystkie takie same, ale szukaj z zaciskami

ostatnio kupiłem taki zestaw za 230zl z wysyłką

Opublikowano
4 godziny temu, Dev napisał:

Najmniejszym kosztem to zrobisz sobie 288mm z przodu :decayed:

jak ma hamować to musisz wyłożyć kasę, niestety. 

jarzma 345mm są wszystkie takie same, ale szukaj z zaciskami

ostatnio kupiłem taki zestaw za 230zl z wysyłką

Dev, wszystko rozumiem, ale skoro mam zaciski z 320mm które mają 50tys przebiegu to po co mam szukać kolejnych zacisków z jarzmami, skoro potrzebuje same jarzma? Taka opcja jak mówisz jest ok, ale jak znajde cały komplet w cenie samych jarzm :D 

Opublikowano

Czy możecie powiedzieć mi co to za "regulator" ?

 

IMG_20181112_122609.jpg

Opublikowano
1 godzinę temu, Osiollekk napisał:

Dev, wszystko rozumiem, ale skoro mam zaciski z 320mm które mają 50tys przebiegu to po co mam szukać kolejnych zacisków z jarzmami, skoro potrzebuje same jarzma? Taka opcja jak mówisz jest ok, ale jak znajde cały komplet w cenie samych jarzm :D 

łatwiej znaleźć kpl niż same jarzma

swoje zawsze mozesz sprzedać

aaa i tyłu tez szukaj

Opublikowano
W dniu 11.11.2018 o 21:39, Hohe napisał:

Ciężko tak ocenić. Mi też kiedyś tak ustawili, że świeciło pod koła. Od tamtej pory ustawiam sam i polecam. To żadna filozofia. 

Wczoraj jak sobie "przestawiłem" to mam wrażenie, że gwiazdy oświetlam :):) Aleeeeee nikt mi na trasie 60 km nie mrugał że coś mam nie tak - a był środek nocy.

Opublikowano

Ganiam już trochę autem i dopiero dziś zauważyłem w popielniczce taki pstryczek, powie ktoś do czego to jest? 

a4.jpg

Opublikowano

Do wyciagniecia popielniczki ?

Opublikowano
53 minuty temu, simon__75 napisał:

Wczoraj jak sobie "przestawiłem" to mam wrażenie, że gwiazdy oświetlam :):) Aleeeeee nikt mi na trasie 60 km nie mrugał że coś mam nie tak - a był środek nocy.

Ustawiali Ci światła na tej nowej elektronicznej maszynie? Jak mi ustawili to miałem tak samo jak Ty, pojechałem drugi raz i powiedziałem że coś nie tak, wyciągnęli starą i faktycznie mieli coś nie tak w elektronice tej nowej.

Opublikowano
46 minut temu, Pucek napisał:

Ustawiali Ci światła na tej nowej elektronicznej maszynie? Jak mi ustawili to miałem tak samo jak Ty, pojechałem drugi raz i powiedziałem że coś nie tak, wyciągnęli starą i faktycznie mieli coś nie tak w elektronice tej nowej.

Na analogu mi to ustawiali.
Z tego co "mówią ludki na mieście" nie ja pierwszy i nie ostatni z tym problelem u nas.

Opublikowano
1 godzinę temu, DareQ napisał:

Do wyciagniecia popielniczki ?

A to jednak słabo, myślałem że magiczny przełącznik uaktywniający nitro :D . Podziękował 

Opublikowano
22 godziny temu, wikary napisał:

Czy możecie powiedzieć mi co to za "regulator" ?

 

IMG_20181112_122609.jpg

Jakiś czujnik na kacie chyba. 3Q0253691A 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...