Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B8 TrOOOOp


alvaro

Rekomendowane odpowiedzi

18 godzin temu, Langista napisał(a):

Zaworki zwrotne, masz na nich numery nabite lub nadrukowane.

Na jednym jest numer nabity ale nie ma nic pod tym numerem "119215"

2 Zawór już ogarnąłem.20230402_191814.thumb.jpg.4481f52802811c5095395e511d2f74f8.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • wrclaguna

    2274

  • Hohe

    1836

  • Gibons

    1520

  • mumen

    995

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 2.04.2023 o 12:23, marky2552 napisał(a):

Ja mam taki zestaw do takich zadań specjalnych z Yato ? masz tam torx imbus i spline.  Śruba mocująca zamek jest na Spline M8. Sam ten Spline możesz w każdym popularnym  sklepie budowlanym kupić 

Screenshot_20230402_122134_Allegro.jpg.b7e9a2072f84ba0e57ee6997ca240ab8.jpg


Bardzo fajny i przydatny zestaw, praktycznie w każdym aucie do czegoś się przyda :D

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli o mnie chodzi to właśnie zamawiam. Wybrałem taki zestaw: Neo Tools 10-216 (216 elementów):cygaro:

Koszt: 459 dukatów:pali:

neo (3).jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, NelsonPL napisał(a):

Jeśli o mnie chodzi to właśnie zamawiam. Wybrałem taki zestaw: Neo Tools 10-216 (216 elementów):cygaro:

Koszt: 459 dukatów:pali:

 

co to za waluta te dukaty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mirekk123 napisał(a):


Bardzo fajny i przydatny zestaw, praktycznie w każdym aucie do czegoś się przyda :D

Tylko szkoda że jest na średnią grzechotkę nasadka a takiej nie mam ale bity pasują na nasadkę nr10 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, NelsonPL napisał(a):

Jeśli o mnie chodzi to właśnie zamawiam. Wybrałem taki zestaw: Neo Tools 10-216 (216 elementów):cygaro:

Koszt: 459 dukatów:pali:

neo (3).jpg

Przepłacanie za Neo jest niezrozumiałe dla mnie. Można kupić taniej narzędzia, które będą dokładnie tak samo działać. W tym konkretnie zestawie jest tak naprawdę wszystko i nic, za te pieniądze można mieć dużo lepsze zestawy, tylko trzeba szukać osobno a nie w jednej skrzynce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Langista napisał(a):

Przepłacanie za Neo jest niezrozumiałe dla mnie. Można kupić taniej narzędzia, które będą dokładnie tak samo działać. W tym konkretnie zestawie jest tak naprawdę wszystko i nic, za te pieniądze można mieć dużo lepsze zestawy, tylko trzeba szukać osobno a nie w jednej skrzynce.

Moim zdaniem Neo to porządna firma. Używam już tego zestawu od niej i jestem bardzo zadowolony.(fotka) Cena tego zestawu też jest według mnie spoko.

Dla jednych dużo dla innych mało.:smiley: Chce mieć wszystko w jednej przenośnej walizce.

743035931_20200818_200209(2).jpg.7306b86ceb69d24896105624bf26ca2a.jpg

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, NelsonPL napisał(a):

Chce mieć wszystko w jednej przenośnej walizce

To kup sobie od razu tą walizkę większą bo jak zaczynasz kompletować narzędzia to za chwilę będzie za mała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaki jest numer OEM części:

- Korek wlewu paliwa

- wkład wlewu paliwa

Po wymianie siłownika na nowy stwierdziłem, że od razu wymienię te części bo są już wiekowe:cygaro: .

Czy można kupić też samą tą naklejkę tylko OEM co jest na klapce wlewu paliwa? (naklejka informacyjna)

Edytowane przez NelsonPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, NelsonPL napisał(a):

Czy można kupić też samą tą naklejkę tylko OEM co jest na klapce wlewu paliwa? (naklejka informacyjna)

Tak , można kupić każdą naklejkę jaką masz na aucie i tylko OEM . Na każdej jest numer i ten numer masz podać w ASO . Na tej na klapce wlewu też jest .

Edytowane przez mariusz36
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, NelsonPL napisał(a):

Moim zdaniem Neo to porządna firma. Używam już tego zestawu od niej i jestem bardzo zadowolony.(fotka) Cena tego zestawu też jest według mnie spoko.

Dla jednych dużo dla innych mało.:smiley: Chce mieć wszystko w jednej przenośnej walizce.

743035931_20200818_200209(2).jpg.7306b86ceb69d24896105624bf26ca2a.jpg

Neo to grupa narzędzi TOPEX - tak, te sławetne diamentowe wiertła po 5 zł od sztuki, wszystko ten sam badziew pod innym kolorem. Oni liczą sobie cenę bo Michał z M4K ich wypromował, a ta cena w ogóle z jakością nie idzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Langista napisał(a):

Neo to grupa narzędzi TOPEX - tak, te sławetne diamentowe wiertła po 5 zł od sztuki, wszystko ten sam badziew pod innym kolorem. Oni liczą sobie cenę bo Michał z M4K ich wypromował, a ta cena w ogóle z jakością nie idzie.

Graphite też grupa Topex, może jakością nie grzeszą te marki, ale ja bym wszystkiego do jednego wora nie wrzucał.

 

Podobnie jest w wielu przypadkach np. Ryobi, Milwaukee, Aeg, jeden właściciel, Stanley, Black & Decker, DeWALT także jeden właściciel, każda marka jakościowo wypada inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że są beznadziejni ale mówię, że nie są w ogóle warci swojej ceny. Mam od nich narzędzia i bity na 1/4" mega szybko się wyrabiają, nie wiem z czego są robione ale na pewno nie są na tyle twarde na ile powinny być. Kardan na 1/4" rozleciał mi się już dwa razy przy śrubkach z kokpitu, trzeci raz go nie kupię  ? 

Grzechotka 1/4" rozpadła się przy śrubie M6, druga już też powoli ma dość bo ledwo kierunki można na niej zmieniać. Zestaw kupiłem za 90 zł w promocji, a na wymianę grzechotki, Kardana i jednego bita wydałem 60..

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zaś złego słowa nie powiem. Ile to biedne neo zniosło robót przy zawieszeniu to się w głowie nie mieści :decayed:

Jedynie bity to słaba sprawa i nasadki 1/2 nie nadają się do odkręcania kół wspomagając się metrową rurą :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Langista napisał(a):

Nie mówię że są beznadziejni ale mówię, że nie są w ogóle warci swojej ceny. Mam od nich narzędzia i bity na 1/4" mega szybko się wyrabiają, nie wiem z czego są robione ale na pewno nie są na tyle twarde na ile powinny być. Kardan na 1/4" rozleciał mi się już dwa razy przy śrubkach z kokpitu, trzeci raz go nie kupię  ? 

Grzechotka 1/4" rozpadła się przy śrubie M6, druga już też powoli ma dość bo ledwo kierunki można na niej zmieniać. Zestaw kupiłem za 90 zł w promocji, a na wymianę grzechotki, Kardana i jednego bita wydałem 60..

Co do ceny to się zgodzę, Neo jak tak się ceni powinno działać jak Craftsman w Saears(USA) jeśli narzędzia są produkowane w Usa to mają dożywotnią gwarancję, szło się do Sears z np grzechotką do sklepu sprawdzali albo i nie gdzie dany model był (jest) produkowany i wymiana na taką samą lub inną, a nawet inny klucz proponowali czasem, nikt nie pytał o paragon itp itd. Jakościowo Craftsman nie ustępuje Neo, do Polski dużo kluczy sobie powysyłałem bo jakość do ceny jest ok. Snap-on ma jakość, ale ceny zaporowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybkie pytanie mam.

Przyszła pora na wymianę opon letnich. Do tej pory jeździłem na 255/35/R19. Przyznam, że jeżdżąc po wrocławskich dziurawych drogach chciałbym coś delikatnie węższego i o wyższym profilu. Przechodząc na zimę 245/40/R18 zawsze odczuwałem ulgę :decayed:. Na letnich kapciach samochód strasznie wpadał na koleiny i wjeżdżając w jakąś dziurę myślałem, że wypluję zęby (zawiecha 1BV). Przy zimówkach ewidentnie odczuwałem lepszy komfort jazdy. Oczywiście zostaję przy 19 tylko myślę nad zmianą opon na rozmiar 245/40/R19. Jeździł ktoś od nas na takim rozmiarze?  Koła o tak wysokich gumkach nie będą obcierać przy zawieszeniu 1BV?

Pozostaje jeszcze opcja 235/40, wysokość opony pomiędzy tym co mam a 245/40,  tylko czy przy 19 nie będą wyglądać na "za wąskie"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, wolwerin napisał(a):

Szybkie pytanie mam.

Przyszła pora na wymianę opon letnich. Do tej pory jeździłem na 255/35/R19. Przyznam, że jeżdżąc po wrocławskich dziurawych drogach chciałbym coś delikatnie węższego i o wyższym profilu. Przechodząc na zimę 245/40/R18 zawsze odczuwałem ulgę :decayed:. Na letnich kapciach samochód strasznie wpadał na koleiny i wjeżdżając w jakąś dziurę myślałem, że wypluję zęby (zawiecha 1BV). Przy zimówkach ewidentnie odczuwałem lepszy komfort jazdy. Oczywiście zostaję przy 19 tylko myślę nad zmianą opon na rozmiar 245/40/R19. Jeździł ktoś od nas na takim rozmiarze?  Koła o tak wysokich gumkach nie będą obcierać przy zawieszeniu 1BV?

Pozostaje jeszcze opcja 235/40, wysokość opony pomiędzy tym co mam a 245/40,  tylko czy przy 19 nie będą wyglądać na "za wąskie"?

U siebie miałem 245/35/19, jak dla mnie było spoko ;)

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...