Hohe Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Mam takie szybkie pytanko. Żeby zdjąć daszki przeciwsłoneczne, to trzeba zdjąć najpierw zaślepke po zewnętrznej stronie, dobrze myślę? W którą stronę to ciągnąć?
damianw Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Hej. Opis z http://a4-klub.pl/index.php?/topic/193629-montaz-i-dzialanie-wewnetrznego-lusterka-fotochrom-2008-2012/ Wymontowanie i zamontowanie osłony przeciwsłonecznej :– Odczepić osłonę przeciwsłoneczną 2 na środku samochodu od środkowego mocowania osłony przeciwsłonecznej 1 .– Odczepić zaślepkę 3 za pomocą wkrętaka .– Mocowanie osłony przeciwsłonecznej odchylić w dół strzałka i wyjąć.– Wersja wyposażenia z oświetleniem: odłączyć elektryczne złącze wtykowe i wyjąć osłonę przeciwsłoneczną.Zamontowanie przebiega w odwrotnej kolejności, przestrzegać przy tym następujących punktów:– Zaczepić występ mocowania osłony przeciwsłonecznej w wycięciu podsufitki.– Wcisnąć zaślepkę osłony przeciwsłonecznej aż do całkowitego zablokowania.
mumen Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 przedlift/polift powinna pasowac plug'nplay. problem sie pojawia jedynie przy tych, ktore maja przycisk nie z boku tylko z przodu (s4/rs4). tutaj jest rzezba Wczoraj kumpel przekładał i poległ, mówi że jest inaczej rozwiązane coś tam w tj gałce. I stara i nowa ma przycisk po bokach.
marcintuchola Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 przedlift/polift powinna pasowac plug'nplay. problem sie pojawia jedynie przy tych, ktore maja przycisk nie z boku tylko z przodu (s4/rs4). tutaj jest rzezbaWczoraj kumpel przekładał i poległ, mówi że jest inaczej rozwiązane coś tam w tj gałce. I stara i nowa ma przycisk po bokach. Ja mam założoną wiec powinna pasować
wrzosu Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 panowie, będę miał komplet luster poliftowych pod side assist 10+2 pin. Białe. ktoś coś?
tommy-cichy Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Jaki dokładnie kolor tych luster, numer koloru?
grom Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Panowie czy zamki drzwi takie jak np ten: http://allegro.pl/audi-a4-b8-a5-q5-zamek-drzwi-lewy-przod-7-pin-i5645208200.html są jednakowe z przodu i z tyłu??
wrzosu Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Jaki dokładnie kolor tych luster, numer koloru? Trudne pytanie.. Białe z polifta:p
marek750 Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Panowie czy do 136KM będzie pasować turbo od 177KM ?? Jest tak samo jak w przypadku starszej wersji dwulitrówi, że po założeniu 170KM do 143KM wszystko jest P&P oraz wynik po programie wynosi ok 200KM ? Czy są to te same turbiny, bo do 177KM na allegro mało jest w przeciwieństwie do 170KM.. ?
amaradaar Opublikowano 23 Września 2015 Opublikowano 23 Września 2015 Jakie oznaczenie ma 177.. Ja zakladalem caha i trzeba bylo jeszcze zmienic krociec dolny do podejscia od intercoolera na plastikowy a tak cala reszta p&p..
mumen Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Problem z oponami, założyłem komplet nowych Kumho 20", po jednym sezonie przód dość mocno przytarty a tył ok ( przebieg około 20 tys.), nie zdążyłem ich do końca zjechać bo wpadłem w wyrwę i do wyrzucenia tak więc od tego roku od czerwca nowe dwie opony takie same jak z tyłu na przód KUMHO Ecsta 245/35/20 - teraz sprawdzałem po przebiegu max 10tys. km są już mocno zużyte. Reasumując tylne mają przebieg około 30 tys i mają 6 mm bieżnika teraz a przednie drugi komplet 10 tys i bieżnik 3,5 mm. Zużycie równe na całej powierzchni, nie są ścięte bokiem, zbieżność ustawiana na wiosnę. Co do diabła się dzieje ?? Taka słaba opona na przedni napęd, czy złe ciśneinie ( 3 bar ) bo trochę za szybko mi to się ściera. Kiedyś w innych autach to latałem po 60 tys na komplecie opon a tutaj ... Jak to jest u Was ??
edraven Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 lipna opona! Mi na dunlopach po 15k zeszło może 1-1,5 mm. Jeżdzisz trasy więcej czy miasto? Tylne mają zuzycie takie jakie powinny miec przednie. Ile miałby bieznika nowe?
mumen Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Nowe myślę ze około 8mm, ale tylne ta sama marka ten sam model, czyżby tak przedni napęd działał na zużycie ??
_Gabriel_ Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 geometria, cisnienie(takie ma byc dla takiego rozmiaru?)
mumen Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Geometria robiona na wiosnę, zresztą jak było by coś nie tak to by ścinało jedną stroną ... Ciśnienie Pan wulkanizator zalecił 3 bary i tak miałem, z tyłu tyle samo. Dziwi nie że taka różnica zużycia tył a przód. Dodam że poprzedni komplet przednic które wywaliłem po rozwaleniu na kraterze w asfalcie też był mocno zużyty po podobnym przebiegu i dlatego zrobiłem na wiosnę geometrię.
_Gabriel_ Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 255/35/20 ciśnienieprzod 2.7 / tył 2.5przód 2.5 / tył 2.2sprobuj tak.co prawda to sa dla 3.0 TDI, wiec dla Ciebie raczej 2.5/2.23 bary to naprawde duzo
mumen Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 No tak, ale czy to są parametry dla 20 cali ... bo z tego co wiem to Audi nie przewiduje takiego rozmiaru w A4 więc nie podaje specyfikacji, trzeba wziąć z innego ale to znowu inne masy. A zresztą myślę że nie każdemy się tak zużywają opony, najbardziej prawdopodobne dla nie jest to że ta akurat opona tej marki i w tym modelu nie wytrzymuje przedniego napędu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się