kruper Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Gibons, mam nadzieje ze to tez bedzie mialo znaczenie, ale trzesie mi buda w przedziale 100 - 120 km/h. Widzialem ze moga byc rozne powody. Wyazenie kół, jakość zawiechy itp. Mam bbsy 19tki na szerokich kapciach i w momencie kiedy zmienilem je na oryginalne 17tki ie odczuwam wiekszych drgan... Zaraz podjade do mechaniora i niech zerknie co i jak.
dazwid Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Co myślicie panowie o tych lampach do sedana przedliftowego? Czy lepiej włożyć oryginalne diodowe? http://allegro.pl/lampy-tyl-led-audi-a4b8-sedan-i5886195808.html
andynl Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Ja na Twoim miejscu wkładał bym ORI, z tymi lampami z linka podobno różnie bywa
Dikson Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Też bym tak obstawiał poducha albo przegub. Przegub możesz spr np skręcając na maksa kierownicą i rusz dynamicznie jak coś strzeli przeskoczy to może być przegub ew np wsteczny bieg i jedź prosto do tylu jak coś przeskoczy też przegub. Zależy wszystko na jakim etapie jest wyeksploatowany. W b8 były też problemy z łożyskiem na lewym przegubie lubiły mieć luzy. W ASO jest nawet zestaw naprawczy U mnie tez czasem słychać pojedynczy stuk przy zmienię biegu i mocniejszym ruszeniu miedzy biegami. Przeguby niby ok. A co z tym zestawem naprawczym?
wrclaguna Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Pewnie o to chodzihttp://a4-klub.pl/index.php?/topic/291436-stukot-na-biegu-jalowym-luz-lozyska-polosi-w-skrzyni/#entry4178443
marcintuchola Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Hej mam pytanie czy czujniki PDC, grill i halogeny FL s-line sa takie same jak w wersji Competition? Na oko to na pewno kratki pod halogeny inne. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez marcintuchola
piotrekb_tt Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Pewnie o to chodzi http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291436-stukot-na-biegu-jalowym-luz-lozyska-polosi-w-skrzyni/#entry4178443 Nie wiesz czy dotyczy to tylkp manualnych skrzyn w 2.0 tdi czy problem ten moze wystepowal w tiptronikach w 3.0tdi?
mumen Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Hej mam pytanie czy czujniki PDC, grill i halogeny FL s-line sa takie same jak w wersji Competition? Na oko to na pewno kratki pod halogeny inne. Halogeny i grill taki sam.
Mishells Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 czy ta kierownica podchodzi do a4? montował ktoś z forum? http://allegro.pl/audi-tt-kierownica-skora-multi-s-line-8s0419091f-i5290820881.html#3
piotrekb_tt Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 czy ta kierownica podchodzi do a4? montował ktoś z forum? http://allegro.pl/audi-tt-kierownica-skora-multi-s-line-8s0419091f-i5290820881.html#3 MQB pewnie z TT albo A4 badz Q7, chyba ciezko odpalic multifunkcje u nas bez calkowitej przeróbki przycisków. Sam czekam az ktos zrobi DIY ;-)
marcintuchola Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Hej mam pytanie czy czujniki PDC, grill i halogeny FL s-line sa takie same jak w wersji Competition? Na oko to na pewno kratki pod halogeny inne.Halogeny i grill taki sam. Dzieki za szybka odp.
mumen Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Inna jest jeszcze podłoga pod zderzak przednia część.
marek750 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Panowie macie jakis sposób na włączającą sie od razu kontrole trakcji po 'zaciągnięciu' elektrycznego ręcznego podczas jazdy w celu wprowadzenia samochodu w poślizg aby nazwijmy to "po ćwiczyć szkolenie techniki wychodzenia z poślizgu bocznego" w ośce? Pacjent to 12' 2.0TDI ośka
edraven Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 a zaciąga Ci się w ogóle ręczny w trakcie jazdy? Wątpię bo w B8 jest blokada zaciągania ręcznego powyżej ca. 5km
piotrekb_tt Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Nie da rady bo system jest stworzony tak aby uruchamiać pompe abs na wszystkich kołach zeby hamowanie bylo efektywne po "zaciagnieciu" przycisku.Taki hamulec awaryjny na wypadek niesprawnosci noznego. Niestety nie polatasz na tgz łyżce Edit: Edraven, u mnie nawet przy 100kmh dziala. U tescia w sharanie 2015 nic noe kodowane itp i tez dziala w twn sam sposób ktory opisalem powyżej. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez piotrekb_tt
marek750 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Jak nacisnę to blokuje ale puszcza odrazu, a jak trzymam to blokuje ale trakcja sie włącza i blokuje wszystkie koła. Szkoda. Myślałem ze jest jakis 'trik' by jednak troche sie pobawić zima
skrab Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Kupcie sobie bmw i po problemie,można latać bokiem. tąpniete z LG F60
marek750 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Lepszy pomysł to dołożenie Quattro
Yoghurt Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 a zaciąga Ci się w ogóle ręczny w trakcie jazdy? Wątpię bo w B8 jest blokada zaciągania ręcznego powyżej ca. 5km u mnie mozna zaciagnac i skutkuje to blokada wszystkich 4 kol.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się