Yaro1 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie no tam o sprzęt się nie martwię, spokojnie zrzucę przedni pas tylko gorzej z ustawieniem żeby czegoś nie namieszać bo bedzie buba. Pytanie czy warto się samemu bawić, jaki koszt kompletnego rozrządu ?? Mój mechanik ( pracuje w ASO ) wymienia bez ruszania przedniego pasa
czester Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie ile za taki kompletny panel można dać ? gratis bilder Edytowane 14 Stycznia 2016 przez czester
wrclaguna Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Taki panel z START/STOP ENGINE to z 500 plnhttp://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=8T0919611L+&search_scope=category-18892&bmatch=s0-aut-1-4-0113
krystian3769 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Nie no tam o sprzęt się nie martwię, spokojnie zrzucę przedni pas tylko gorzej z ustawieniem żeby czegoś nie namieszać bo bedzie buba. Pytanie czy warto się samemu bawić, jaki koszt kompletnego rozrządu ?? Mój mechanik ( pracuje w ASO ) wymienia bez ruszania przedniego pasa Wczoraj byłem umówić się z moim mechanikiem (też pracuje w ASO) na wymianę rozrządu. Potwierdzam też ogarnia rozrząd bez demontażu przedniego pasa. Przy wymianie rozrządu wymieniam oczywiście pompę wody + rolkę alt., napinacz alt. i pasek alternatora. Rozrząd z Conti. napinacz i rolka alternatora kupione u Wandej-a koszt 710 zł Dzisiaj odebrałem pompę i pasek alternatora ori. z ASO. Pompa z kaucją 200 zł, pasek 150 zł naklejka rozrządówka ok 5 zł Pompę udało się jeszcze kupić po starej cenie ale od nowego roku są już po 300 z hakiem. Edytowane 14 Stycznia 2016 przez krystian3769
Hohe Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nie no tam o sprzęt się nie martwię, spokojnie zrzucę przedni pas tylko gorzej z ustawieniem żeby czegoś nie namieszać bo bedzie buba. Pytanie czy warto się samemu bawić, jaki koszt kompletnego rozrządu ??Mój mechanik ( pracuje w ASO ) wymienia bez ruszania przedniego pasa Wczoraj byłem umówić się z moim mechanikiem (też pracuje w ASO) na wymianę rozrządu. Potwierdzam też ogarnia rozrząd bez demontażu przedniego pasa.Przy wymianie rozrządu wymieniam oczywiście pompę wody + rolkę alt., napinacz alt. i pasek alternatora. Rozrząd z Conti. napinacz i rolka alternatora kupione u Wandej-a koszt 710 zł Dzisiaj odebrałem pompę i pasek alternatora ori. z ASO. Pompa z kaucją 200 zł, pasek 150 zł naklejka rozrządówka ok 5 zł Pompę udało się jeszcze kupić po starej cenie ale od nowego roku są już po 300 z hakiem. Ja wymieniałem u siebie sam i mimo, że da się zrobić bez ruszania przodu, to nie polecam. Szkoda się męczyć. Jeśli ktoś robi zawodowo kilka dziennie to może, ale amatorowi dużo łatwiej jest odsunąć przód.
waldih1979 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ja wymieniałem u siebie sam i mimo, że da się zrobić bez ruszania przodu, to nie polecam. Szkoda się męczyć. Jeśli ktoś robi zawodowo kilka dziennie to może, ale amatorowi dużo łatwiej jest odsunąć przód. Potwierdzam, ja też ściągałem przód bo wygodniej.
mumen Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Asystent pasa z kamerą przy lusterku to jak to jest wizualizowane ? Na ekranie FIS czy jakoś jeszcze ? Tez mam zamiar wymieniac rozrzad na lato jak bede w PL, ale raczej mysle to w warsztacie zrobic. Tylko zastanawiam sie czy kupic sam czesci bo niby jak kupie czesci a warsztat wymieni to gwarancji nie ma jak cos sie zepsuje? Bo pewnie "czesci" uszkodzone? Tak z ciekawosci to ile Mumen masz najechane? Tez mam CAGA i dobrze wiedziec ile CAGA wyttrzymuje Mam teraz 178 tys. i mi na zaufanym warsztacie powiedzieli za wszystko tysiala, to chyba nie warto się bawić samemu, kombinować części itp.
piotrekb_tt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Asystent pasa z kamerą przy lusterku to jak to jest wizualizowane ? Na ekranie FIS czy jakoś jeszcze ? Tez mam zamiar wymieniac rozrzad na lato jak bede w PL, ale raczej mysle to w warsztacie zrobic. Tylko zastanawiam sie czy kupic sam czesci bo niby jak kupie czesci a warsztat wymieni to gwarancji nie ma jak cos sie zepsuje? Bo pewnie "czesci" uszkodzone? Tak z ciekawosci to ile Mumen masz najechane? Tez mam CAGA i dobrze wiedziec ile CAGA wyttrzymuje Mam teraz 178 tys. i mi na zaufanym warsztacie powiedzieli za wszystko tysiala, to chyba nie warto się bawić samemu, kombinować części itp.Na ekranie jest wizualizacja i wibra w kierownicy
wrzosu Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Asystent pasa z kamerą przy lusterku to jak to jest wizualizowane ? Na ekranie FIS czy jakoś jeszcze ? Tez mam zamiar wymieniac rozrzad na lato jak bede w PL, ale raczej mysle to w warsztacie zrobic. Tylko zastanawiam sie czy kupic sam czesci bo niby jak kupie czesci a warsztat wymieni to gwarancji nie ma jak cos sie zepsuje? Bo pewnie "czesci" uszkodzone? Tak z ciekawosci to ile Mumen masz najechane? Tez mam CAGA i dobrze wiedziec ile CAGA wyttrzymuje Mam teraz 178 tys. i mi na zaufanym warsztacie powiedzieli za wszystko tysiala, to chyba nie warto się bawić samemu, kombinować części itp.Na ekranie jest wizualizacja i wibra w kierownicy Tylko w cztery ramiennej. Poprawcie mnie jesli sie mylę
piotrekb_tt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Kolega zmienil wlasnie z takiej na polifta, ktos wie jak wykodowac wibre zeby LA dzialal spowrotem?
Yoghurt Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 w polifcie wibra juz nie jest w kole kierownicy tylko gdzies musi byc w kolumnie.
maciek70 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Panowie, wymieniał ktoś spryskiwacz reflektora? dużo z tym zabawy? Jest możliwość bez ściągania zderzaka? Problemem jest to że spryskiwacz nie wraca i cały czas otwarta jest klapka, jest możliwość naprawienia go, czy tylko wymiana na nowy?
simplus Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Panowie, wymieniał ktoś spryskiwacz reflektora? dużo z tym zabawy? Jest możliwość bez ściągania zderzaka? Problemem jest to że spryskiwacz nie wraca i cały czas otwarta jest klapka, jest możliwość naprawienia go, czy tylko wymiana na nowy? A czy spryskiwacz nie wraca ze względu na przyblokowanie tej odsuwanej zaślepki w zderzaku? Ja mam ostatnio właśnie taki problem, myślałem że się spryskiwacz zepsuł a okazało się że to zaślepka blokowała. Jak delikatnie odegnę klapkę sam wskakuje z powrotem.
maciek70 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Opublikowano 15 Stycznia 2016 raczej nie klapka, ponieważ jak ją odegnę to muszę na siłę wcisnąć spryskiwacz na swoje miejsce
andr3i Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 panowie mozna dostac sie do tylnej czesci tunelu bez wiekszego rozbierania? jeden z potencjometrow od grzania tylnej jest wcisniety do srodka i chcialem go wydostac
wrzosu Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) panowie mozna dostac sie do tylnej czesci tunelu bez wiekszego rozbierania? jeden z potencjometrow od grzania tylnej jest wcisniety do srodka i chcialem go wydostac Musisz zdjąć tylna czesc tunelu. To masz 5min. Wyjmuj ktarke. Pod nią jest śrubka 8, odkręć a reszta jest na wcisk. Chyba ze masz 1 strefę kline? To wystarczy wyjąć ten schowek i powinieneś ręką sięgnąć. Montował ktoś aktywne zawieszenie ADS? Edytowane 16 Stycznia 2016 przez wrzosu
piotrekb_tt Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 panowie mozna dostac sie do tylnej czesci tunelu bez wiekszego rozbierania? jeden z potencjometrow od grzania tylnej jest wcisniety do srodka i chcialem go wydostac Musisz zdjąć tylna czesc tunelu. To masz 5min. Wyjmuj ktarke. Pod nią jest śrubka 8, odkręć a reszta jest na wcisk. Chyba ze masz 1 strefę kline? To wystarczy wyjąć ten schowek i powinieneś ręką sięgnąć. Montował ktoś aktywne zawieszenie ADS? Mam dwa przednie czujniki i amory pod magnetic ride gdybys chcial
wrzosu Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 panowie mozna dostac sie do tylnej czesci tunelu bez wiekszego rozbierania? jeden z potencjometrow od grzania tylnej jest wcisniety do srodka i chcialem go wydostac Musisz zdjąć tylna czesc tunelu. To masz 5min. Wyjmuj ktarke. Pod nią jest śrubka 8, odkręć a reszta jest na wcisk. Chyba ze masz 1 strefę kline? To wystarczy wyjąć ten schowek i powinieneś ręką sięgnąć. Montował ktoś aktywne zawieszenie ADS? Mam dwa przednie czujniki i amory pod magnetic ride gdybys chcial mogę mieć całość z demontażu wraz z kablami itp i właśnie zastanawiam się poważnie.
piotrekb_tt Opublikowano 16 Stycznia 2016 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Patrzylem na schematy i filozofii z instalacja nie ma.Tymbardziej ze masz caly kpl. Ciekawe tylko jak jeszta modułów w ktorych trzeba zakodowac Magnetic Ride.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się