Kooga Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 No i pekło 210km i 430nm u Witka Hurrra ...musialem sie pochwalić - sorry Na seryjnym turbo od CAGA czy wrzucone CAHA? Bo u mnie na caga tylko 180km i 405Nm
krystian3769 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 No i pekło 210km i 430nm u Witka Hurrra ...musialem sie pochwalić - sorry No i piękny wynik tylko się cieszyć i od dołu pilnować mnie na serii CAHA wypluło 202 i 428 nie chciałem przesadzać ale sprzęgło 30k po mapie ani drgnie
matriw Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 tylko się cieszyć i od dołu pilnować Masz na myśli żeby od dołu go nie ciągnać, czy co?
krystian3769 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Dokładnie, lepiej niech ciągnie na 3,4
piotrekb_tt Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) Dokładnie, lepiej niech ciągnie na 3,4Im wyzszy bieg tym wiekszw sily dzialaja na sprzeglo i uklad napędowy takze ograniczenie momentu na pierwszych biegach nic nie da.Kazdy tuner wie jak wysoko mozna poprowadic NM w zaleznosci od obrotow i to jest najwazniejsze. W dieslu momen konczy sie przy 4500-5000 obr takze zbytne ograniczanie go dolem zeby ratowac sprzęgło wg mnie tez nie ma sensu. Edytowane 22 Stycznia 2016 przez piotrekb_tt
matriw Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 no nie wiem, ja mam seryjne sprzęgło z 15k po wymianie.(komplet). Mam nadzieje zę jeszcze z 30 wytrzyma - potem może się ślizgać
krystian3769 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Dokładnie, lepiej niech ciągnie na 3,4Im wyzszy bieg tym wiekszw sily dzialaja na sprzeglo i uklad napędowy takze ograniczenie momentu na pierwszych biegach nic nie da.Kazdy tuner wie jak wysoko mozna poprowadic NM w zaleznosci od obrotow i to jest najwazniejsze. W dieslu momen konczy sie przy 4500-5000 obr takze zbytne ograniczanie go dolem zeby ratowac sprzęgło wg mnie tez nie ma sensu. Teoretycznie jest tak jak piszesz, ale jak przy pałujesz go parę razy od spodu sprzęgło nie wytrzyma. Załaduj pełne taczki i zobacz jak się pcha...
iwadrian Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) pytanie w temacie pinów do modułów mce i drzwi. Zamierzam się do montowania podświetlenia drzwi przy wysiadaniu i lampek ostrzegawczych. lampki z wtyczkami do nich już mam ale nie mam pinów które idą do sterowników w drzwiach. Czy wiecie może, czy da się takie piny wydłubać z ktorychś kostek z audi b5 lub jakiegoś pasata albo golfa? (mam szrot niedaleko domu i parę passatów b5 i a4 b5 tam stoi . Edytowane 22 Stycznia 2016 przez iwadrian
piotrekb_tt Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 no nie wiem, ja mam seryjne sprzęgło z 15k po wymianie.(komplet). Mam nadzieje zę jeszcze z 30 wytrzyma - potem może się ślizgać [emoji14]Sprzeglo pewnie wytrzyma, dwumas przede wszystkim nie lubi jazdy z obrotami ponizej 2000 obr. takze nie ma co przesadzac z ekodrajwingiem a tez pozyje.
kaju Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 pytanie w temacie pinów do modułów mce i drzwi. Zamierzam się do montowania podświetlenia drzwi przy wysiadaniu i lampek ostrzegawczych. lampki z wtyczkami do nich już mam ale nie mam pinów które idą do sterowników w drzwiach. Czy wiecie może, czy da się takie piny wydłubać z ktorychś kostek z audi b5 lub jakiegoś pasata albo golfa? (mam szrot niedaleko domu i parę passatów b5 i a4 b5 tam stoi . ni dy rydy... ja pod wiązki do A5 czy B8 specjalnie piny kupuje i zarabiam, bo nie pasują nawet z B6/7 - mają prowadzenie po przeciwnej stronie i nie wciśniesz go we wtyczkę. przynajmniej jeśli chodzi o piny do MCE. nie wiem jak to się ma do modułów drzwi...
Hohe Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 pytanie w temacie pinów do modułów mce i drzwi. Zamierzam się do montowania podświetlenia drzwi przy wysiadaniu i lampek ostrzegawczych. lampki z wtyczkami do nich już mam ale nie mam pinów które idą do sterowników w drzwiach. Czy wiecie może, czy da się takie piny wydłubać z ktorychś kostek z audi b5 lub jakiegoś pasata albo golfa? (mam szrot niedaleko domu i parę passatów b5 i a4 b5 tam stoi .ni dy rydy... ja pod wiązki do A5 czy B8 specjalnie piny kupuje i zarabiam, bo nie pasują nawet z B6/7 - mają prowadzenie po przeciwnej stronie i nie wciśniesz go we wtyczkę.przynajmniej jeśli chodzi o piny do MCE. nie wiem jak to się ma do modułów drzwi... Bo próbowałeś wetknąć inne piny. Przecież Audi nie zmienia pinów co generację auta.
kaju Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 No ja innych pinów jak ori nie używam malikowi do A5 bankowo zamawiałem piny do MCE, bo mają po przeciwnej stronie to śmieszne prowadzenie. Jak jutro nie zapomnę, to w garażu cykne fote o co mi chodzi
iwadrian Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 No ja innych pinów jak ori nie używam malikowi do A5 bankowo zamawiałem piny do MCE, bo mają po przeciwnej stronie to śmieszne prowadzenie. Jak jutro nie zapomnę, to w garażu cykne fote o co mi chodzi Aha, dzięki. Pozostaje mi chyba dealera odwiedzić, tylko pewnie cena będzie
Hohe Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Nie chodzi mi o to, że nie ori. Chodzi o to, że inny typ, inny numer. W całej instalacji jest wiele rodzajów pinów.
kaju Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Nie chodzi mi o to, że nie ori. Chodzi o to, że inny typ, inny numer. czyli mówimy o tym samym, ale na dwa różne sposoby
Hohe Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Sprawdz w googlach te piny: 000 979 034 I te: 000 979 009
iwadrian Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Cieżko wiec wydumać z których kostek by wydłubał te właściwe piny z wyżej wymienionych aut.
Hohe Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 Cieżko wiec wydumać z których kostek by wydłubał te właściwe piny z wyżej wymienionych aut. Poszukaj w dziale B7, czy jakie tam masz auta na szrocie, chlopaki rezają, to są też tutki z numerami pinów pewnie. Po za tym, jak wklepiesz w etke numer kostki, to Ci pokaże jakie piny w niej siedzą.
iwadrian Opublikowano 22 Stycznia 2016 Opublikowano 22 Stycznia 2016 (edytowane) jeszcze jedna zagwozdka jaką mam: to jest kodowanie mojego licznika: i pewne rzeczy mi się nie zgadzają albo czegoś nie rozumiem. zakodowałem sobie test zegarów- odznaczone i działa o.k dis active - było odznaczone działa o.k lap timer nie odznaczony- nie dzała - czyli o.k ale poniżej: engine start note- nie odznaczone a komunikat przypominający o sprzęgle działa shift sugestion- nie odznaczone a działa MMI- nie odznaczone a jest i działa Washer fluid - czy to od płynu spryskiwaczy? przy teście ( wciskam set na zegarach) na fisie ikonka się pokazuje ( nie wiem czy działa bo jeszcze nigdy płynu nie wypsikałem do końca) o co w tym chodzi? Edytowane 22 Stycznia 2016 przez iwadrian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się