Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ACK] Wtryskiwacze Valtek-zmiana na jakie?...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam u siebie wtryski hana, a przymierzam sie do zakupu audi z silnikiem 2.8 i mój gazownik tam tez założy staga + hana + MJ III :naughty:

Opublikowano

Mam u siebie wtryski hana, a przymierzam sie do zakupu audi z silnikiem 2.8 i mój gazownik tam tez założy staga + hana + MJ III :naughty:

w 2.8 MJ III jest bardzo na styk a wręcz bym powiedział że ciut za słaby

Opublikowano

Na razie jeszcze trochę pojeżdżę na Valtkach a jak wpadnie więcej kasy to na pewno zmienię na Hana zielone.W Valtekach denerwuje mnie że głośno pracują pod obciążeniem i czasem chyba nie wyrabiają bo potrafi bujnąć obrotami i gaśnie silnik.Chyba że reduktor nie wyrabia jest założony tomasetto artic niby do 250KM ale jak mu dam ostro w palnik to czasem przełączy się na benzyne.

przełącza się na benzynę bo w programie gazu masz ustawione może 6-7 tysi i się na benz przełącza, można przestawić na 8 tysi i wyżej, ja to wyczaiłem i gazownik mii przestawił, dodam że na pełnym otwarciu przepustnicy, zaworki gazowe są w pełnym otwarciu co sygnalizuje komputer jako piiiiiiip (błąd) ale tak mam być. W kompie gazowym jest jeszcze kilka ciekawych manewrów do zrobienia żeby lepiej pracował. Poczytaj forum gazowe a zobaczysz też że przewody od wtrysku gazu powinny mieć do 10 cm a u mnie było z 16, do tego czasem na fotach widzę takie 20 cm zawijasy :doh1:

pozdro

Opublikowano

Mam u siebie wtryski hana, a przymierzam sie do zakupu audi z silnikiem 2.8 i mój gazownik tam tez założy staga + hana + MJ III :naughty:

Oj coś bym był ostrożnny z tym reduktorem czesto pada z jego powodu uszczelka pod głowicą. Ja bym sie na taki ruch nie zdecydował do swojego auta.

Opublikowano

osobiscie polecam regfast niebieskie spokoj na dwa lata.

Opublikowano

Tylko trzeba się jeszcze zastanowić dlaczego auto gasło przed dojazdem do skrzyżowania.Ja też miałem valteki czerwone nie miałem takich problemów oprócz tego że były za wolne zmieniłem na WTRYSKOWA MAGIC JET klasa 6 czarne i naprawdę jest duża różnica szybkość działania i brak zapalania check silnika że mieszkanka źle wyregulowana

Opublikowano

Wtryski Hana jak najbardziej.

Sam mam i jestem bardzo zadowolony :>

Szwagier montuje instalacje i jeszcze nie slyszalem by z nimi byly problemy.

Kompik STAG.

Opublikowano

Hana czerwone też dają radę tylko przy wyższym ciśnieniu niż zielone, reduktor KME GOLD, przy dynamicznym przyśpieszaniu ciśnienie spad o 0,15B a przy pałowaniu od 0 km/h do oporu 0,4B, szału niema ale na codzień tak nie jeżdżę :)

Opublikowano

Mam u siebie wtryski hana, a przymierzam sie do zakupu audi z silnikiem 2.8 i mój gazownik tam tez założy staga + hana + MJ III :naughty:

Oj coś bym był ostrożnny z tym reduktorem czesto pada z jego powodu uszczelka pod głowicą. Ja bym sie na taki ruch nie zdecydował do swojego auta.

To nie pada uszczelka...Tylko sam reduktor.

Uszkodzony reduktor wali gazem do płynu chłodniczego i z tego powodu wyrzuca płyn a wielu mechaników nie ogarnia tematu i całą winę zwalają na uszczelkę pod głowicą.

Na razie jeszcze trochę pojeżdżę na Valtkach a jak wpadnie więcej kasy to na pewno zmienię na Hana zielone.W Valtekach denerwuje mnie że głośno pracują pod obciążeniem i czasem chyba nie wyrabiają bo potrafi bujnąć obrotami i gaśnie silnik.Chyba że reduktor nie wyrabia jest założony tomasetto artic niby do 250KM ale jak mu dam ostro w palnik to czasem przełączy się na benzyne.

Valteki nie są takie złe jak się o nich mówi... Za te pieniądze niż lepszego nie dostaniemy :)

Ale w porównaniu do HANA2000 to :thumbdown:

To że przełącza Ci się pod obciążeniem na benzynę to najprawdopodobniej wina spadku ciśnienia gazu :)

Opublikowano

wiec jaki reduktor trzyma cisnienie przy pelnym "bucie" w 2.8v6??

fora o instalacjach LPG, podzespołach, konfiguracjach - :cool1: opinie nawet są - duuużo wiedzy, trzeba tylko chcieć do niej sięgnąć :szukaj:

Opublikowano

wiec jaki reduktor trzyma cisnienie przy pelnym "bucie" w 2.8v6??

KME Gold spokojnie poradzi sobie z tym silnikiem :)

Najważniejsze żeby reduktor dogrzewał przy takim pijaku tą ilość gazu którą zassie silnik przy pełnym otwarciu przepustnicy

Jak gaz ma niską temperaturę to pojawiają się spadki mocy i spalanie jest większe

Za wysoka temperatura też powoduje takie problemy

Dlatego trzeba dobrać reduktor który będzie optymalny dla wymagań danego silnika

Opublikowano

Podepnę się pod temat . W moim ADR mam wtryski VALTEK . Na co polecacie zmienić ? HANA odpada bo i po co do takiego bolidu .

---------- Post added at 10:07 ---------- Previous post was at 10:06 ----------

Dodam jeszcze ,że wszystko pracuje na STAGu .

Opublikowano

a co masz nie halo z tymi wtryskami? ile na nich zrobiles?

Opublikowano

Zrobiłem 70kkm raz już były czyszczone . Są głośne i trochę wolne .

Opublikowano

wiec walnij sobie regfast spokojnie ci wytrzymaja 50kkm przy tym silniku sa najbardziej optymalne i sa tanie 160zl a nie hany pare setek trzeba dac

Opublikowano

REG FAST minimum. HANA zwróci się w tankowaniach i bezawaryjności. Pięknie przechodzą na gaz już przy 20st.C reduktora. Dzięki temu mniej benzyny idzie na rozgrzewanie.

Jak wiadomo chytry 2 razy traci, więc nie radzę oszczędzać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...