Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[1.8T i 2,7BiT] Filtr powietrza pipercross


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dobra Panowie z tego co wiem to seryjna pucha jest najlepsza do ok. 300KM (jeśli chodzi o osiągi)

A jak powyżej do powiedzmy okolic 330-340KM ? Warto w ITG się pchać ? :mysli:

A czym chcesz dmuchnąć te 340PS, GTRS-em ? :gwizdanie:

Opublikowano

Dobra Panowie z tego co wiem to seryjna pucha jest najlepsza do ok. 300KM (jeśli chodzi o osiągi)

A jak powyżej do powiedzmy okolic 330-340KM ? Warto w ITG się pchać ? :mysli:

A czym chcesz dmuchnąć te 340PS, GTRS-em ? :gwizdanie:

skoro u mnie na 1,3 bara bylo 309 to na 1,5 bara bedzie ze 330 :naughty:

Opublikowano

Dobra Panowie z tego co wiem to seryjna pucha jest najlepsza do ok. 300KM (jeśli chodzi o osiągi)

A jak powyżej do powiedzmy okolic 330-340KM ? Warto w ITG się pchać ? :mysli:

A czym chcesz dmuchnąć te 340PS, GTRS-em ? :gwizdanie:

skoro u mnie na 1,3 bara bylo 309 to na 1,5 bara bedzie ze 330 :naughty:

Kurde ale jakoś tak mi takie myśli przychodzą, że te moje Gt2X wcale nie jest gorsze, bo moje niby dmucha 1,5Bar ale to tylko z dołu od 3kRpm, a tam gdzie jest mierzona moc, doładowanie spada do 1Bar-a, bo więcej ta turbina nie trzyma u góry. Więc można powiedzieć że moc którą mam jest mocą na doładowaniu 1Bar, a jak wiadomo na zalanym silniku AFR 9:1 było 253KM. Po wymianie kolektora i drugim strojeniu nie byłem hamować, ale czuć że auto znacznie lepiej za***rdala :kox:

Opublikowano

Dobra Panowie z tego co wiem to seryjna pucha jest najlepsza do ok. 300KM (jeśli chodzi o osiągi)

A jak powyżej do powiedzmy okolic 330-340KM ? Warto w ITG się pchać ? :mysli:

ja zostałbym przy serii ale wiem Bartek namówi cie na stożek :tongue4::wink4:

Hehe nie no Bartek mnie nie namawia :wink4:

Tylko sam się tak zastanawiam nad najlepszym rozwiązaniem :cool1:

A skoro mówisz, że "pucha" da radę to zostaję przy serii i w sumie tak chciałem... :good:

GTRS według producenta jest do 350HP więc tak jak Poziek mówi przy 1,5 może się pokazać taka liczba a jeszcze głowica troszkę "robiona" więc może być więcej...wszystko wyjdzie w praniu.

Opublikowano

Daj ci boze ;) Zakuty silnik ?

PS : mozesz pchac stozek , dzwiek bezcenny :) Albo zostawic ori puche + firmowa wkladka :)

Opublikowano

Hmmm na tym dźwięku to nie wiem czy mi tak zależy...raczej wolę efekty czysto dynamiczne :decayed:

Kucizna czeka na dobór odpowiednich panewek + obróbka i wyważanko :wink4:

Projekt jest w toku jak wszystko fajnie wyjdzie to się pochwalę...EOT

Opublikowano

Projekt jest w toku jak wszystko fajnie wyjdzie to się pochwalę...EOT

człowieku...idziesz pełną piz*ą... to nie będzie OT :kox:

Opublikowano

Projekt jest w toku jak wszystko fajnie wyjdzie to się pochwalę...EOT

człowieku...idziesz pełną pipką... to nie będzie OT :kox:

tiaaa...dobrze wiesz co tam będzie :gwizdanie: :wink4:

A nawet powiem nic AŻ tak szczególnego :tongue4:

P.S. Jak tam PW ?

Opublikowano

Hmmm na tym dźwięku to nie wiem czy mi tak zależy...raczej wolę efekty czysto dynamiczne :decayed:

Kucizna czeka na dobór odpowiednich panewek + obróbka i wyważanko :wink4:

Projekt jest w toku jak wszystko fajnie wyjdzie to się pochwalę...EOT

Widzę, że lekcje odrobiłeś :decayed:

Znając życie trudno będzie ci się zbliżyć do tych 350KM na tym GTRS-ie, no ale od siebie życzę oczywiście powodzenia i trzymam kciuki za te 350KM, pewnie za niedługo poczytamy o tym jak opiszesz swój projekt :wink4:

Opublikowano

Hmmm na tym dźwięku to nie wiem czy mi tak zależy...raczej wolę efekty czysto dynamiczne :decayed:

Kucizna czeka na dobór odpowiednich panewek + obróbka i wyważanko :wink4:

Projekt jest w toku jak wszystko fajnie wyjdzie to się pochwalę...EOT

Widzę, że lekcje odrobiłeś :decayed:

Znając życie trudno będzie ci się zbliżyć do tych 350KM na tym GTRS-ie, no ale od siebie życzę oczywiście powodzenia i trzymam kciuki za te 350KM, pewnie za niedługo poczytamy o tym jak opiszesz swój projekt :wink4:

Troszkę źle napisałem :wink4: Bardziej widzę 330-340KM ale oczywiście w głębi duszy chcę więcej :naughty:

Opublikowano

Witam,chciałbym zapytac czy do audi a4 2004 rok 1,9tdi 131 km opłaca sie kupic filtr sportowa,jesli tak to jaki i czy daje to dobry dzwięk?

Opublikowano

powiedz mi jeden czujnik w tipie widzę a drugi gdzie montujecie??

Opublikowano

jaki czujnik?

Opublikowano

jaki czujnik?

z tego co wiem w obudowie filtra są 2 czujniki...

Opublikowano

powiedz mi jeden czujnik w tipie widzę a drugi gdzie montujecie??

jaki czujnik?

z tego co wiem w obudowie filtra są 2 czujniki...

zdecyduj się bo dalej nie wiem o co chodzi

Opublikowano

Masz jeden czujnik. Jest nim przepływomierz w obudowie filtra. To drugie to radiator do którego przykręcony jest moduł zapłonowy by się nie przegrzewał.

Opublikowano

chyba że chodzi mu o N75, DV i odme - już sam się zgubiłem..

Inkognito - masz ETKE ?? jak nie to sobie załatw :wink4: i popatrz jak to wygląda..Wtedy będziesz wiedział jak są umocowane zaworki , przepływka i moduł zapłonu.

Opublikowano

powiedz mi jeden czujnik w tipie widzę a drugi gdzie montujecie??

jeśli chodzi o ten moduł zapłonowy-to musisz go ulokować jak najbliżej kierownicy powietrza,bo w seryjnej puszce jest on chłodzony przepływającym powietrzem,odizolowany od temperatury panującej pod maską,dlatego w B5 potrzebna jest ściana odizolowująca stożek wraz z tym modułem od kolektora-ewentualnie owinięcie samego kolektora taśmą termiczną,przy czym moduł zapłonowy wciąż musi być chłodzony
Opublikowano

:hi: Ten temat od dawna mnie interesuje i w koncu chcę założyc stożek-co Polecacie stosunkowo dobrego i niedrogiego?

tu nie mozna oszczedzać bo przepływka ci sie wysra. Tylko ITG :good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...