Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Wytrzymałość przedniego zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdecydowanie odradzam FEBI. U mnie wytrzymały ok. 20-25 tys. Komplet wymienili mi w ASO. Teraz już wiem, że nie warto tam naprawiać auta !!! Jak pojechałem na przegląd, to nie chcieli mi podbić, taki luz był na obu bananach. Teraz je wymieniłem na Mastersport - bo według opinii mechaników i diagnostów (wielu) Lemy i Febi to podobna jakość. Więc postanowiłem nie przepłacać i będę wymieniał parami to co padnie i raczej nie z górnej półki cenowej - zwłaszcza, że samochód może niedługo zmienić właściciela...

A sworznie w tych bananach co to mi padły, to po prostu masakra. Dziwię się, że mi w ogóle gdzieś koło nie odpadło. Przyznaję, że trochę zignorowałem pukanie (po ok. 20 tys.) bo pojawiało się tylko przy wolnych przejazdach przez nierówności - np. progi zwalniające.

Reasumując - dać sobie spokój z FEBI.

Opublikowano

ja założyłem fortuna line przejechałem ok 11tys. i banan stuka,może to przez 225/40 18 teraz spróbuje z regenerowanymi :naughty:

Opublikowano

Zastanawiam się ile jeszcze zrobię na swoim ori 1BE plus kółka 225/40/18.Auto dotychczas jeździło po Szwajcarii na stacji nie stwierdzili luzów :mysli:Znając stan naszych dróg myślę że nie długo :wallbash:

Opublikowano

Koledzy Polecam firme RTS tj hiszpański producent nie zaden pakowacz FEBI! Wiem co mowie poniewaz pracuje juz od 5 lat w hurtowni motoryzacyjnej, a że moja firma sprzedaje bardzo dużo części różnych producentów to jeszcze nigdy nie mieliśmy reklamacji na RTS-a ,gdzie na FEBI i TRW często sie zdarza :kwasny:. Sam zmieniłem zawieche na RTSa i jest ok.

Opublikowano

Zastanawiam się ile jeszcze zrobię na swoim ori 1BE plus kółka 225/40/18.Auto dotychczas jeździło po Szwajcarii na stacji nie stwierdzili luzów :mysli:Znając stan naszych dróg myślę że nie długo :wallbash:

3 miesiace i bedziesz mial wszystko do wymiany....

Opublikowano

Ja reklamuje wlasnie banana po 5-6 tys KM bo są bardzo duze luzy

daj znać jak sprawa się potoczy bo ciekawi mnie ten temat :hi:

Opublikowano

Wczoraj przyjeli reklamacje i czekam na odpowiedz, zareklamowalem 2 wahacze i zobaczymy co z tego bedzie jak nie uznaja to polecą pisemka z kancelarii znajomego i jak mnie wkurza to bede walczyc o koszty robocizny jeszcze.

Opublikowano

Wczoraj przyjeli reklamacje i czekam na odpowiedz, zareklamowalem 2 wahacze i zobaczymy co z tego bedzie jak nie uznaja to polecą pisemka z kancelarii znajomego i jak mnie wkurza to bede walczyc o koszty robocizny jeszcze.

tez jestem ciekawy ale marnie to widze choc pismo z kancelari daje jakas nadzieje :wink4:

plusem napewno jest to ze wahacze montowal warsztat smochodowy

3maj kciuki :good:[br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 21:33_________________________________________________To napisze cos moze odnosnie tematu wytrzymalosci zawieszenia u mnie w passacie b5

wymienilem caly komplet zawieszenia z przodu firmy MG (nie mam pojecia co to za firma :decayed:)

mam obecnie przejechane na nim 35tys km i tak prawe kolo juz stuka a lewe cisza :wink4:

wiec ogolnie jestem zadowolony bo cala opercaja wyniosla razem z ustawieniem zbieznosci 580zl :naughty:

po wakacjach kupuje znowu zestaw za 500zl i wymienie to co bedzie do wymiany a co dobre zostawie bo po co wymianiac to co jest dobre a plus tego mam taki ze sobie sam to wymienie :wink4:

Opublikowano

Zastanawiam się ile jeszcze zrobię na swoim ori 1BE plus kółka 225/40/18.Auto dotychczas jeździło po Szwajcarii na stacji nie stwierdzili luzów :mysli:Znając stan naszych dróg myślę że nie długo :wallbash:

3 miesiace i bedziesz mial wszystko do wymiany....

To mnie pocieszyłeś......

W A3 jeździłem dwa lata na 225/45R17 zawias Ambition i zero luzów przez ten okres.

Opublikowano

Zastanawiam się ile jeszcze zrobię na swoim ori 1BE plus kółka 225/40/18.Auto dotychczas jeździło po Szwajcarii na stacji nie stwierdzili luzów :mysli:Znając stan naszych dróg myślę że nie długo :wallbash:

3 miesiace i bedziesz mial wszystko do wymiany....

To mnie pocieszyłeś

......

W A3 jeździłem dwa lata na 225/45R17 zawias Ambition i zero luzów przez ten okres.

wiesz nic nie jest regula moze u Ciebie pozyje dluzej :wink4:

napisalem swoje doswiadczenie z 2 samochodami Passat B5 i audi 80 i oba przy sprowadzeniu sawieszenie zero luzow a po 3 miechach caly przod byl do wymiany :wink4: i to bylo na kolach 15 cali...

a Ty bedziesz miec 18 :wink4:

ale jesli masz maly przebieg to mozliwe ze pochodzi dluzej u mnie oba mialy w granicach po 300tys km i to bylo na oryginamlnym zawieszeniu zrobione

Opublikowano

W A3 jeździłem dwa lata na 225/45R17 zawias Ambition i zero luzów przez ten okres.

nawet gdybyś miał luzy to w A3 masz inną zawiechę,mniej kosztowną :wink4:

Opublikowano

Na 18 cali oryginał zawias na glebie 40/60 nie wytrzyma więcej niż 50 tyś km jeżdżąc po Śląsku :/ - sprawdzone

Opublikowano

panowie 60 tysi na moogu (z inter -carsu) i jak od pukać o.k. chociaz guma od przedgłubu z prawej strony mi siadła jak wracałem holandii to mi się rozerwała. wymiana gumy i stwierdzony lekki luz na jednym wachaczu(góra tył)ale nie polecam wachaczy z allegro(chyba że kolega z klubu ??????). sam kiedyś kupiłem gówno i 10 tysi i znowu cała zawiecha do wymiany( dobrze że umię kluczami kręcić) to cena poszła w dół.opakowanie TRW ale na wachaczach MOOG kiedyś był link do tej zawiechy same pozytywy ja ogólnie polecam z czystym sumieniem

Opublikowano

nie wiem co mi odbilo, ale postanowilem wymienic sróby górnych wachaczy, bo mialem nowe i skonczylo sie na tym ze musialem kupic nowa zwrotnice :wallbash: tak to zmasakrowalem :decayed: i nie ma szans wyciagnac teraz juz reszty która tam zostala.Okazalo sie ze tam sa ori wachacze a auto ma przejechane 250tys. W sumie to chyba dobrze na tym wyszedlem, bo udalo mi sie kupic zwrotnice z wszystkimi dobrymi wachaczami za 50€

Opublikowano

nie wiem co mi odbilo, ale postanowilem wymienic sróby górnych wahaczy, bo mialem nowe i skonczylo sie na tym ze musialem kupic nowa zwrotnice :wallbash: tak to zmasakrowalem :decayed: i nie ma szans wyciagnac teraz juz reszty która tam zostala.Okazalo sie ze tam sa ori wahacze a auto ma przejechane 250tys. W sumie to chyba dobrze na tym wyszedlem, bo udalo mi sie kupic zwrotnice z wszystkimi dobrymi wahaczami za 50€

to zobiles interes :naughty:

ale po co chciales wymianiac te sruby?? :blink:

Opublikowano

Ostatnio zalozylem gwinta i mam zamówione felgi 18'' wiec predzej czy pózniej i tak trzeba by je odkrecic. pomyslalem ze jak je rozruszam to za jakis czas bedzie latwiej :wink4:

Opublikowano

Ostatnio zalozylem gwinta i mam zamówione felgi 18'' wiec predzej czy pózniej i tak trzeba by je odkrecic. pomyslalem ze jak je rozruszam to za jakis czas bedzie latwiej :wink4:

to rozruszales je konkretnie :wink4:

Opublikowano

osobiscie polecam Mastersport :good:. cena jest smieszna co do jakosci. zrobilem na nich 50 tys. i dopiero sie wysypaly. a za cene febi sa prawie dwa komplety tych wahaczy...... a nie oszukujmy sie 1,5 roku i do wymiany co by to nie bylo.. :przebiegly:

Opublikowano

Kupuj komplet lemforder. Sa ludzie na forum ktorzy Ci to zalatwia za b. dobre pieniadze. POczytaj w rabaty promocje itp[br]Dopisany: 21 Wrzesień 2010, 20:57_________________________________________________

Ja słyszałem że przednie zawieszenie na naszych drogach wytrzymuje ok 90 000 km

90 000 km chyba na balonie 65 :evil: :evil: :evil::hi:

Opublikowano

Panowie ja to nie wiem o co 'kaman' z wahaczami. W poprzednim aucie passat b5 na początku poleciały banany... wymieniłem na jakąś tanizne.. potrzymały długo... potem górne wymieniałem już tylko na trw lub febi.. średnio trzymały potem ktoś powiedział mi że robie błąd wymieniając pojedyńczo a mając część jeszcze z oryginału na którym mogą być luzy więc wymieniłem od razu cały przedni zawias na lemfordera, nie wiem czy to kwestia wkładania tego zawiasu ale po 5tys zaczęły pukać pierwsze wahacze..

Kolega w a6 wkładał lmo tylko i wyłacznie i ostatnio po 5tys poleciał mu banan zaraz po chwili kolejny górny itd...

Ja w swojej a4 mam już naganiane 230tys wszystko oryginał... od 160tys w kraju więc nalatane po polskich drogach 70tys i dopiero zaczyna coś lekko pukać w górnych....

Jeżeli fabryka wstawiła wahacze które potrzymały te 230tys to gdzie one są? Nie wiem czego to jest problem ale może problem leży w wymianie wahaczy? Może nawet najgorszy szrot będzie lepiej chodził jeżeli prawidłowo go się wymieni? Kiedyś passata serwisowałęm u kolesia co nie miał podnośnika wymieniał all z kanału.. i mówię wam odnoszę wrażenie, że nawet szrotowe banany potrzymały więcej niż trw/febi czy lmo :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...