Kowi87 Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 ale jak zrobisz zbierzność jak wartosci przekraczaja norme zarzuconą przez kompa, u mnie tył jak był rozjechany na negatyw to co zakręt pisk w Q jest sruba regulująca kąt, ale to tez w niewielkim stopniu, juz nie pamietam ile tam był przestawione, ale długo tak by nie pojeżdził
szafa Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Jak jest dobry magik to ogarnie Ci dobrze zbieżność Ale nie chce teoryzować i u siebie jak zrobie negatyw to napiszę co i jak:wink:
Polko_V Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 ja miałem z zeszłym sezonie glebę -100 (z przodu negatyw jak nie wiem co:kox:) i nie powiem gumy od wewnątrz ubyło do 3mm. Ale oponki zostają na ten sezon tylko je zdejmę i lewą na prawą i na odwót i zaś sezonik prześmigam:decayed:. A fota slepego...to ten osobnik na pewno musiał mieć źle zbieżność ustawioną...no chyba, że nie żałował opon i sprzęgła:naughty:
Klajtekkk21 Opublikowano 11 Marca 2013 Autor Opublikowano 11 Marca 2013 Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno, ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink:
ranyjulek Opublikowano 11 Marca 2013 Opublikowano 11 Marca 2013 Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno,ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink: Ale przecież w inwalidzie (FWD) nie ustawisz zbieżności z tyłu. Takie coś moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu w daily car.
Polko_V Opublikowano 12 Marca 2013 Opublikowano 12 Marca 2013 Dokladnie, z tego co widzialem na raceism to chlopaki maja dosyc kozackie negatywy, i jak jest dobra zbierznosc zrobiona to nie tnie tak mocno,ale zeby sie przekonac trzeba zrobic:wink: Ale przecież w inwalidzie (FWD) nie ustawisz zbieżności z tyłu. Takie coś moim zdaniem nie ma najmniejszego sensu w daily car. może wg Ciebie nie ma sensu:wink:, ale ja tam wolę d*pą po zoli drzeć
Klajtekkk21 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Witam panowie byla chwila wiec pstryknolem pare fotek na nowym setapie:wink: Planuje zejsc jeszcze troche w dol ale narazie zostaje jak jest Bedzie wiecej czasu cykne troche wiecej fotek... POZDRO
slavko87 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 dawaj wiecej fot, tyl kozacko siedzi
czorny_07 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 dobry naciag, dobra felga, dobra gleba, jednym słowem syto
Klajtekkk21 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Chwilowo niemam wiecej fotek:facepalm: Ale postaram sie cos ogarnac, slaby ze mnie fotograf
a4-freunde Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 jak widze auto tego kolegi to wstyd wyjezdzac mi moim na ulice
Klajtekkk21 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Bez przesady do pelni szczescia jeszcze brakuje:whistling: Ogolnie to zkupilem nowe wozidlo na lato, ale duzo do roboty jest:
Dadok34b Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 nowe wozidło ok , ale ta twoja audi poezja , mam nadzieje że golfa tez tak odpier**lisz ;P
WhyMe? Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Kajtek jaką ty masz oponę z tyłu mi powiedź. I jakie dystanse i jakie et felg
Klajtekkk21 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Kajtek jaką ty masz oponę z tyłu mi powiedź. I jakie dystanse i jakie et felg Ja mam 215 35 19 et44 do tego 35mm dystans no i oczywiscie wyrolkowane nadkola Dzisiaj duzo nie brakowalo i byly by BBS LM ale poszly
Mati_23 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 jest tłusto, wizualnie urywa suty a jak się jeździ ?
Klajtekkk21 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jezdzi sie dobrze, mam wmiare gladkie drogi, ale ja nie narzekam przyzwyczailem sie do twardego zawieszenia
Wajsik86 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Można z tył w oście ustawić zbieżność i negatyw.Obojętnie czy camberem czy podkładkami na dolnej śrubie przedniej musi być najwięcej mięsa,na tylnej dolnej trochę mniej tak,że jak belka jest na prosto to koła są rozbieżne wtedy przy glebie się wyrównuje.Nie zdziera opon i nie miota d*pą na mokrym:wink:
Klajtekkk21 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Można z tył w oście ustawić zbieżność i negatyw.Obojętnie czy camberem czy podkładkami na dolnej śrubie przedniej musi być najwięcej mięsa,na tylnej dolnej trochę mniej tak,że jak belka jest na prosto to koła są rozbieżne wtedy przy glebie się wyrównuje.Nie zdziera opon i nie miota d*pą na mokrym:wink: oooo cos dla mnie musze to obadac niedlugo, dzieki
Wajsik86 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Opublikowano 2 Kwietnia 2013 rysowałem kiedyś kumplowi,wiem nie mam talentu:decayed: 1.jak masz teraz 2.jak robią 3.jak powinno być
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się