MROZOL Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Mi dzisiaj zapalił ale dopiero co naładowałem akumulator, i z ciekawości spróbowałem. 3 sekundy kręcił i odpalił, sam się zdziwiłem ale tak jak mówię akku dopiero co odpięty od prostownika
danu44 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam Z tego co zdazylam poczytac, to jest to zwor do podgrzewania paliwa... A tu dwa linki o tym http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=413028 http://www.a6klub.pl/a6-c5-qattro-zawor-na-filtrze-paliwa-vt29939.htm Moze sie komus przydadza te informacje. Pozdrawiam
krzysztofquattro Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Ja swoje swieczki grzeje 2 razy i zapala po 3 s wydaje mi sie to normalne Czy komus zapala po 1 grzaniu od strzalu przy -20 ?? To ja się pochwalę. Całotygodniowa walka przyniosła skutek. Akumulator Bosch S5 77Ah kupiony w środę plus wymienione świece żarowe Beru (paliła tylko jedna i "od d*py strony" ) i dziś rano odpalił od strzała. Temperatura godzina 7 ok -17C.
hornet Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Czytam kolejny wątek o tym jak auto nie pali. Jak już kupujecie akumulatory to kupcie 80ah a nie 74, 77. Kupować dobre aku i nie oszczędzać na nich. Ja swoje swieczki grzeje 2 razy i zapala po 3 s wydaje mi sie to normalne Czy komus zapala po 1 grzaniu od strzalu przy -20 ?? To ja się pochwalę. Całotygodniowa walka przyniosła skutek. Akumulator Bosch S5 77Ah kupiony w środę plus wymienione świece żarowe Beru (paliła tylko jedna i "od d*py strony" ) i dziś rano odpalił od strzała. Temperatura godzina 7 ok -17C. i widzisz aku i świeczki i lata
Musashi Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 jutro sprawdzę świece, jak będą ok to wymienię zaworek zwrotny. sprawnosc swiec sprawdzasz VAG-iem nie musisz nic demontowac. chodzi o to ? image hosting png[br]Dopisany: 03 Luty 2012, 19:21_________________________________________________a ja gdzieś wyczytałem że to jest termostat i jak jest paliwo zimne to to które wraca z silnika wchodzi do filtra i z powrotem do silnika żeby się ogrzać a dopiero jak ma wysoką temp, bodajże powyżej 70 stopni to ten zaworek kieruje ON z powrotem do zbiornika dokladnie to jest zawor termostatyczny ktory w zaleznosci od temp ON powoduje jego powrot do filtra ( gdy paliwo zimne) lub zbiornika jezeli gorace. malo tego to przeciez zawor na powrocie wiec co ma wspolnego z cofaniem sie paliwa wrecz takie jego zadanie - bieg wsteczny paliwa, nadamiarowego. z filtra paliwa zasysac nie moze poniewaz zawor ma charakter spływny ( nie jest zanurzony w ON). natomiast moze byc problem z uszczelnieniem zlaczek i zaciskow przewodow paliwowych do tandem pompy. dodatkowo, w silnikach PD problemy cofajacego sie paliwa generalnie nie wystepuja, z uwagi na obecnosc pompy pomocniczej. ktora po przekreceniu kluczyka zawsze przetlacza powietrze jezeli takowe sie pojawi w ukladzie zasilajacym. w przypadku problemow rozpoczalbym od sprawdzenia szczelnosci pompy tandem, wszystkich polaczen przewodow na kierunku w strone pompy tandem ( nie powrot) i dalej wlasnie ta pompe pomocnicza w zbiorniku. problemem powodujacym utrudniony rozruch rowniez moga byc oringi PD. sprawny silnik, bez wzgledu na wielkosc mrozu musi dac sie uruchomic bez cudow i zaklec, tyou wielokrotne podgrzewanie swiec.
probi101 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Ja się nie będę mądrzył, ale wymieniałem tandem pompę, świece, nowy aku i przewody i palił za pierwszym razem ale nie odrazu. Teraz wymieniłem zaworek i jak ręką odjął problem z odpalaniem. Dzisiaj zapalił od strzała bez zająknięcia..
alf Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Panowie, przy -15 jednego dnia odpalił od strzała, a następnego dnia dopiero za drugim razem i chmura dymy. Czyli paliwo dostał a niezaskoczył ? Akumulator ma 1,5 roku, świece ok. 2 lata. Latam głównie trasy. Co jest grane
vox Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 mam ten sam problem z paleniem rano przed pracą musze użyć plaka do tapicerki i dmuchnąć w kolektor ssący bo inaczej mi nie zapali,gdy jest ciepło to jest dobrze a teraz taka niska temperatura a mój diesel nie nadaje się do jazdy!!!!
yarek7504 Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam...może warto dolać do paliwa jakiś środek "antymrozowy" bo jak wiemy jakość paliwa na niektórych stacjach pozostawia wiele do życzenia...dla przykładu koledze w ML-u zamarzł filtr paliwa a w firmie w kilku ciężarówkach w zbiorniku zrobiła się kasza
Musashi Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam...może warto dolać do paliwa jakiś środek "antymrozowy" bo jak wiemy jakość paliwa na niektórych stacjach pozostawia wiele do życzenia...dla przykładu koledze w ML-u zamarzł filtr paliwa a w firmie w kilku ciężarówkach w zbiorniku zrobiła się kasza a moze lepiej tankowac na pewnych stacjach
--Arkadia-- Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 Witam...może warto dolać do paliwa jakiś środek "antymrozowy" bo jak wiemy jakość paliwa na niektórych stacjach pozostawia wiele do życzenia...dla przykładu koledze w ML-u zamarzł filtr paliwa a w firmie w kilku ciężarówkach w zbiorniku zrobiła się kasza a moze lepiej tankowac na pewnych stacjach tzn. jakich stacjach? shell, orlen, statoil? http://www.facebook.com/photo.php?fbid=334082646632726&set=a.334082419966082.81210.100000929803669&type=1&ref=nf
pietrosss Opublikowano 4 Lutego 2012 Opublikowano 4 Lutego 2012 podepne sie do tematu akumulator bosh s5 kupiony 2 dni temu 77/780 auto jak nie pali tak nie paliło wystarczy pare stopni na minusie i ciezko go ruszyc jak pogrzeje swiece kilka razy to zdaza sie ze załapie czy to moga byc swiece ? jak sprawdzic czy sa dobre? Zmierz miernikiem jaka maja opornosc i bedziesz wiedzial czy swiece sa dobre czy nie.
habul6 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam serdecznie, jestem tu nowy Mam problem ze swoim audi(1.9 TDI 110 PS), a mianowicie od 2 dni trudno odpala mi auto, wcześniej przy temperaturze -5 - -18, odpalał elegancko.Gdy odpalam go z samego rana, rozrusznik kręci, silnik chce odpalić a nie może, zaznaczam że mam sprawny akumulator, wymieniłem filtr paliwa i powietrza, świece mam w porządku, ale problem z odpaleniem nie z niknął. Gdy w końcu odpalę auto to w ciągu dnia nie mam już problemu z jego odpaleniem. Gdy zawsze odpalam go rano i rozrusznik kręci pali mi się cały czas kontrolka ABS. Prosiłbym o jakieś porady z moim problemem.
harley22 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam serdecznie, jestem tu nowy Mam problem ze swoim audi(1.9 TDI 110 PS), a mianowicie od 2 dni trudno odpala mi auto, wcześniej przy temperaturze -5 - -18, odpalał elegancko.Gdy odpalam go z samego rana, rozrusznik kręci, silnik chce odpalić a nie może, zaznaczam że mam sprawny akumulator, wymieniłem filtr paliwa i powietrza, świece mam w porządku, ale problem z odpaleniem nie z niknął. Gdy w końcu odpalę auto to w ciągu dnia nie mam już problemu z jego odpaleniem. Gdy zawsze odpalam go rano i rozrusznik kręci pali mi się cały czas kontrolka ABS. Prosiłbym o jakieś porady z moim problemem. Dokładnie taki sam problem. Dodam Jeszce ze kąt wtrysku tez ustawiony.. A może to przez świeczki, nie są juz pierwszej młodości.
blockout Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 witam, dzisiaj nie mogłem odpalić, odpalał normalnie po czym po ok 1s gasł, nawet webasto nie chciało zapalić,wkońcu po kilku próbach webasto odpaliło ale silnik zapalił dopiero po godzinie chodzenia webasto, co może być powodem,kasza w filtrze paliwa??? dodam że paliwo orlen verva
Spidan Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Pewnie paliwo kiepskie i kasza się zaczęła robić. Niestety stacje oszukują i szkoda przepłacać za te lepsze diesle,kupić zwykły ON i porządny dodatek za 20zł i spokój.
danu44 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 A może to przez świeczki, nie są juz pierwszej młodości. Calkiem mozliwe, a sprawdzales czy dzialaja...? Na forum sa wątki na ten temat. ps. albo kup odrazu nowe, koszt to ok. 80-100 zl
lapawwa Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 Kolego masz racje u nas w kraju slabo dziala kontrolowanie stacji pod kontem jakosci paliwa. Kiedys ogladalem program na tvn turbo i zalamka!
patryk10015 Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 dodatki to warto lać tylko co jakiś czas profilaktycznie na zimę zakup depresator najlepiej skydd i lej według nalepki
lapawwa Opublikowano 5 Lutego 2012 Opublikowano 5 Lutego 2012 dodatki to warto lać tylko co jakiś czas profilaktycznie na zimę zakup depresator najlepiej skydd i lej według nalepki Brat leje skyyda podobno bardzo dobry, mozna go kupic chyba na orlenie i cena nie za duza po 1 l kosztuje 50pln a leje sie 1/1000 wiec sie opłaca
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się