Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie mam skoro tarcze 320mm od A6 c6 3.0tdi nie pasuja do a4 b6 to jakie tarcze beda pasowac do b6 o srednicy 320mm. Czytam czytam ale nic nie rozumiem. Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

sport quatro


Dzisiaj skonczylem projekt hebli do starszej wersji audi, kto zgadnie co to za autko? :)
91ac9c34ff6f.jpg
1d852f1af10e.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z B7 3.0 tdi beda pasować? Tam sa 320 badz 321

Edytowane przez lunatic
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z B7 3.0 tdi beda pasować? Tam sa 320 badz 321

Właśnie takie potrzebujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sport quatro

Dzisiaj skonczylem projekt hebli do starszej wersji audi, kto zgadnie co to za autko? :)91ac9c34ff6f.jpg1d852f1af10e.jpg

Zgadza sie Sport Quattro S1:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie mam skoro tarcze 320mm od A6 c6 3.0tdi nie pasuja do a4 b6 to jakie tarcze beda pasowac do b6 o srednicy 320mm. Czytam czytam ale nic nie rozumiem. Pomoże ktoś?

tarcza musi miec wymiar 320/30/46.5 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0615301AD (tarcza lita)

8E0615301AE (dziurkowana)

Po tych numerach OE znajdziesz odpowiedni zamiennik :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panocki mam pytanko odnośnie hamulców.

Robię swap na 312mm z okazji bicia rocznych tarcz 288mm, mam już graty.

Do piaskowania trzeba zabezpieczyć:
-wszystkie rurki zacisków z wlotami

-otwory na tuleje

-otwór tłoczka (najlepiej zabezpieczyć starą gumą)

-wszystkie gwinty -> założyć śruby z nakrętką ?

-gwinty w jarzmach

P.s.

Czym zabezpieczyć końcówki rurek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie musisz zabezpieczac tylko pilnowac aby proszek nie wszedl w rowek w ktorym jest zewnetrzna gumka.

załatw sobie dwa gwintowniki, jeden M6 a drugi M10X1 zeby poprawic gwint odpowietrznika oraz zasilania i mocowania blaszki od czujnika zuzycia klocka.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo większy koszt modu między 320 a 312 ?

Rozumiem ze tu i tu felga 16"

Przy 320 dochodzą jescze inne zaciski i klocki tak ?

A przy 312 mogą zostać te co teraz mam u siebie ?

Jak patrze po all to 312 bez problemu jest a 320 jakoś mało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj u siebie zakladałem z 312mm na 320mm to jarzma zaciski klocki i tarcza jest inna niz 312mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy w jakim celu robi się swap żeby tylko poprawić hamowanie tanim kosztem to zdecydowanie 312mm ale jak komuś zależy żeby heble dobrze się prezentowały w większej feldze to zdecydowanie 320mm wyglądają naprawdę kozacko co do kosztów ja za 320zł wyrwałem ładne oryginalne tarcze z klockami i komplet zacisków c6 c5 jeszcze tylko alu zwrotnice z b6 i zestaw wjedzie do mojej b5:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tylko i wyłącznie o poprawę hamowania, nie wbijam na tor itp i w zasadzi heble które mam aktualnie nie zawiodły mnie ani razu.
Jednak jak już trochę zacząłem dłubać przy aucie, to co chwile nowe mody wpadają do głowy....
A przy 172hp przydałoby się aby auto również dobrze hamowało.
Dzięki za odp, w takim razie zostanę przy 312 :D

Wracając w takim razie do zadanego pytania, które heble z aukcji wydają się najlepsze ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego widze ze nie pojmujesz istoty rzeczy.

dla Ciebie 312 a 320 to niewielka roznica, matematycznie sprawe ujmujac to "tylko" a może "aż" 8 mm.

ale porownaj dokladnie te dwie tarcze, ich wymiary a pojmiesz gdzie tkwi diabeł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi tylko i wyłącznie o poprawę hamowania, nie wbijam na tor itp i w zasadzi heble które mam aktualnie nie zawiodły mnie ani razu.

Jednak jak już trochę zacząłem dłubać przy aucie, to co chwile nowe mody wpadają do głowy....

A przy 172hp przydałoby się aby auto również dobrze hamowało.

Dzięki za odp, w takim razie zostanę przy 312 :D

Wracając w takim razie do zadanego pytania, które heble z aukcji wydają się najlepsze ??

288 czy 312 to bez różnicy, jak chcesz wydać kasę na 312 to kup sobie lepiej bigos i zjedz ze smakiem.

320stek jest wysyp na allegro z A6 C6, można nawet za 50zł kupić sztukę, kwestia rozpoznania zacisku na aukcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...