H4mm3R Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 40 minut temu, mravel napisał: Kto u nas jezdzi na secie z Benteya? Wydaje mi sie ze ktos mial przod na zaciskach Bentleya z tarczami 380 czy 400mm Mam kilka pytan @Trewor87 miał lub ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOLMATRO Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Miał, 400 tam było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiollekk Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Mam zestaw 320mm tlok 57mm z b8 polift, pytanie czy podejdzie to do b5? Pytam, bo set warty 100zł a mam od 2 tyg b5 na dojazdy do pracy i może bym sobie to zmienił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2019 Godzinę temu, Osiollekk napisał: Mam zestaw 320mm tlok 57mm z b8 polift, pytanie czy podejdzie to do b5? Pytam, bo set warty 100zł a mam od 2 tyg b5 na dojazdy do pracy i może bym sobie to zmienił podejdzie jak dasz zwrotnice od S4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Krótkie pytanie : zaczęły piszczeć tarcze kilka tygodni po trzecim odpowietrzeniu z przodu przy niskich prędkościach (od 40 w dół). Jakimś cudem po dotarciu przegrałem tarcze, czy co? Kolor mają normalny, szczerze mówiąc po dotarciu to tylne wyglądały bardziej jakby lekko przegrzane były, nie przednie.. nawet jeżeli nie sądzę abym gdziekolwiek moją dziadkową jazda tarcze przegrzał o.o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Przy swapie samego przodu, trzeba zrobić całą operacje odpowietrzania na wszystkie 4koła czy wystarczy sam przód? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 19 minut temu, M@rcin napisał: Przy swapie samego przodu, trzeba zrobić całą operacje odpowietrzania na wszystkie 4koła czy wystarczy sam przód? płyn wymien w całym układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 40 minut temu, Dev napisał: płyn wymien w całym układzie Wymieniałem go we wrześniu przy zmianie przewodów elastycznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 6 godzin temu, M@rcin napisał: Wymieniałem go we wrześniu przy zmianie przewodów elastycznych Przełoż najpierw jeden zacisk potem drugi. Zostaw przepięcie przewodu na koniec tak żeby płyn nie wyciekał. Jak podepniesz ,poluzuj odpowietrzniki i same zaciski się odpowietrzą. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 7 godzin temu, M@rcin napisał: Wymieniałem go we wrześniu przy zmianie przewodów elastycznych ogarnij 4 koła 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 Opublikowano 27 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 mravel u mnie jest na 400mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzek17 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Kolega dorobił mi miedziaki do zacisków 320 i wyglądają jak na zdjęciach. Grzybek jest mniejszy, ale przy dokręcaniu jeszcze się podda tylko zastanawia mnie średnica dziurki w grzybku czy to nie będzie problemem. Na próbę zakładam 320 z A6 C5 i tam jarzma nie mają numerów 716. Dlatego, że tam, siedzi inny klocek zgadza się? Bo zestaw z C6 mam, ale wrzucam go po zimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 8 godzin temu, buzek17 napisał: Kolega dorobił mi miedziaki do zacisków 320 i wyglądają jak na zdjęciach. Grzybek jest mniejszy, ale przy dokręcaniu jeszcze się podda tylko zastanawia mnie średnica dziurki w grzybku czy to nie będzie problemem. Na próbę zakładam 320 z A6 C5 i tam jarzma nie mają numerów 716. Dlatego, że tam, siedzi inny klocek zgadza się? Bo zestaw z C6 mam, ale wrzucam go po zimie. Rozwierc sobie otworek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzek17 Opublikowano 4 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2019 3 godziny temu, Dev napisał: Rozwierc sobie otworek Przeszło mi to przez myśl, ale lepiej jak spec się wypowie :) Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Czy ktoś ma numer zestawu prowadnic w tylnych zaciskach 288mm ?? Coś dostałem, ale jednak to nie to co siedzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszz708 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Hej, jak sprawa wygląda z pompą servo podczas wymiany hamulców np. na 345/300? czy w s4 jest jakaś wydajniejsza czy to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_małyTM_ Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 @MAT1000 D7-196C, a jak to zostaje ci BDA914 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 51 minut temu, mariuszz708 napisał: Hej, jak sprawa wygląda z pompą servo podczas wymiany hamulców np. na 345/300? czy w s4 jest jakaś wydajniejsza czy to samo... Zostawiasz w serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Godzinę temu, MAT1000 napisał: Czy ktoś ma numer zestawu prowadnic w tylnych zaciskach 288mm ?? Coś dostałem, ale jednak to nie to co siedzi :/ Skróć sobie jak za długie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black4 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2019 Panowie, Pompy hamulcowe serv'a na RS-owe modzą dopiero przy konwersjach na 6-tłok itp. tam już seria nie wyrabia ... Ale to Dev będzie lepiej wiedział ? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się