Awra Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Niedługo przyjdzie mi hebel 321mm od Boostera. Co zakładać na tył? 288mm starczy? Czy większe? Jakie mam opcje żeby to dobrze grało wszystko, bo rozumiem że tył seria i 321 z przodu to słaby pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 na tyl tylko w wentyle bym inwestowal... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Jak na tyle mam 288 to przy zmianie na 300 zmieniam wszystko czy tylko jarzma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Awra Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 na tyl tylko w wentyle bym inwestowal... Możesz coś zaproponować, bo niestety nie bardzo - a nawet wcale nie rozumiem. Jaki rozmiar i co mam kupić niestety masz do czynienia z ciemnotą pod kątem hebli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 300/22mm z S4 B6/7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 numery:320mm - 973 i 974 345mm - 981 i 982 Dev, czy zaciski od 345mm (981 i 982) występowały w A6 jako 321mm, ale z innym jarzmem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Dzięki. Zacisk 4B0615123A od A6 C5 4B wygląda łudząco podobnie na zdjęciach, chociaż w rzeczywistości jest mniejszy i to mnie zmyliło. A tak wogóle to jakie numery na korpusie miały te zaciski? 4B0615123A lewy, prawy 4B0615124A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 propo 981 i 982 w przypadku handlarzyn z allegro jest wszystko możliwe,mój kumpel kupił takie z jarzmami pod 320mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 Ten kumpel dał się pozamiatać Właściwie jest tak jak Dev pisał, że 981 i 982 nie wychodziły z jarzmami pod 320mm. Nawet w A6 C6 zaciski 981+982 miały te same jarzma (tylko tarcza była inna, bo 347mm). Tu np: NOWY ZACISK LEWY PRZÓD 4B0615123A VW AUDI A4 A6 (4261780077) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. I do tego są zupełnie inne wymiarowo od 320 (973, 974) tylko tarcze mają kompatybilne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniels Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 gabarytowo akurat zacisk 320 i 345mm jest taki sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2014 W sumie te 3 typy zacisków mają zbliżone gabaryty 345: 266x191x89 vs. 320 B7/C6: 270x210x90 vs. 320 C5: 260x190x85 - tak przynajmniej wynika z etki. Koniec końców doszedłem do tego, że zaciski 320 z A6 C5 mają te same numery (973 i 974) z tyłu korpusów co zaciski z B7 i C6... Bremssattel Vorne Links Audi A6 4B ATE 973 4B0615123A 3 0 V6 2 7 Biturbo | eBay Bremssattel Vorne Rechts Audi A6 4B ATE 974 4B0615124A 3 0 V6 2 7 Biturbo | eBay Chyba w B7 i C6 zostały zmodernizowane fronty i jarzma. Można je rozpoznać po tym, że od góry mają jedno duże okno (stąd podobieństwo do 345mm). Po modernizacji okienko dostało wspornik. Starsze miały sprężynę napinającą z okrągłego drutu a nowsze z blaszki. Numery OE też trochę się różnią: 11.9606-9954.2 11.9606-9966.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radi Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Czy na zaciski od A6 C6 320mm do A4 B6 kupować tarcze 320mm czy 321mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Nia ma do b7/b6 tarcz 321... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schmolke Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Czy na zaciski od A6 C6 320mm do A4 B6 kupować tarcze 320mm czy 321mm C6 wychodziły jako 321mm i tarcza nie podejdzie (OE nr 4F0615301E). W A6 C5 te hamulce wychodziły jako 320mm i mają ten sam numer tarczy co w B7 320mm (nr OE: 8E0615301AD). Przykładowo: #2404 #2274 Myślałem że to będzie łatwiejsze Właśnie z tego co widziałem pare stroniczek wcześniej devastation poleca zestawy grupy ferodo cytat devastation: tarcza 320mm - DDF1705 - 8E0 615 301 AD (K) (M) klocek do zacisku z blachą - FDB1629 - 4F0 698 151 A (D) © klocek do zacisku z drutem - FDB1407 - 4B0 698 151 AC (AD) ® tarcza 288mm - DDF1423 - 8E0 615 601 M klocek tył - FDB1636 - 8E0 698 451 J Zapewne będe robił przód i tył w komplecie u devastation jako że mam niedaleko tylko lubie być pzygotowany na takie wypady i chciałbym skompletować coś co będzie dobrze hamowało jak ori kpl a nie będzie piszczało <- nienawidze tego dźwięku. Jedynie kodowanie w B6 musisz ustawić jako 321 bo 320 nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 SICOM Ceramiczne tarcze AUDI RS6 RS4 RS3 Q7 RS5 A8 (4366677283) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. ---------- Post dopisany at 23:33 ---------- Poprzedni post napisany at 23:33 ---------- jak za ceramike to cena rewelacja tyle ze stare tarcze trzeba miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 czasami można kupić uszkodzone za parę złotych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 ciekawe jak dlugo wytrzymuja te regenerowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baszmak7 Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 ciekawe jak dlugo wytrzymuja te regenerowanesiemian by je zniszczył w tydzień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się