jozek726 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 czy przy wymianie tyłu na 300 trzeba zmienić linkę ręcznego ? Jak tak to jaka jest mi potrzebna?
juby_p Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 czy przy wymianie tyłu na 300 trzeba zmienić linkę ręcznego ? Jak tak to jaka jest mi potrzebna? Ja nie zmieniałem tylko inaczej zamocowałem w blasze na wachachu
staniek Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 czy przy wymianie tyłu na 300 trzeba zmienić linkę ręcznego ? Jak tak to jaka jest mi potrzebna? Ja nie zmieniałem tylko inaczej zamocowałem w blasze na wachachu Z tą linką to chyba trochę zależy od rocznika, w mojej modelowo 2003 nie ma opcji,żeby linka wystarczyła na długośc i ciągle siedziała chociaż częściowo w uchwycie. Linka z S4 B6 jest dokładnie 3cm dłuższa od mojej.
jozek726 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) No ok a gdzie kupowałeś linkę ? Tzn typowo od s4 bo słyszałem ze np z b7 pasuje ale nie jestem pewien. Edytowane 29 Marca 2015 przez jozek726
Dev Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 linke do B7 na pewno bedzie miec ktos na forum, a ta w zupełnosci wystarczy
BeyerBrown Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Czy osłony tylnych tarcz z S4B7 na 100% wejdą do B6? Mam wątpliwości patrząc na te wytłoczenia: S4B6: S4B7: Z góry dziękuję za odpowiedzi a'la "może wejdą, może nie"... Edytowane 30 Marca 2015 przez BeyerBrown
BeyerBrown Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Wcześniej nie dostałem tak klarownej odpowiedzi Dzięki.
Dev Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 co prawda nie audi ale moze kogos to zainteresuje i zechce zapodac u siebie... dzisiaj wpadło jedno biemdablju E92 na SWAPik z 330/24 na 348/30mm zacisk cały aluminiowy, jednoczesciowy. tłoczek fi57, plus zeliwne jarzmo oraz blaszka tył poleci z 300/22 na 336/22mm ale wiąze sie to ze zmianą zwrotnicy , szczęk oraz linki
Wandej Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tomek a do E46 jakiś upgrade ćwiczyłeś? Kumpel ma 280mm bodajże przód i chce perforowane oz Czekam na moje złotka
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 na pewno mozna coś zapodac, cza polukac
krzysiek23 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 dev z czego brac graty na 330mm tyl do a4 b6 jazmo,zacisk_?
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zaciski z s4 b6/7 Jarzma z A6 C6 ale to i tak nie bedzie 330 tylko 325 i trzeba toczyc tarcze
krzysiek23 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Zaciski z s4 b6/7 Jarzma z A6 C6 ale to i tak nie bedzie 330 tylko 325 i trzeba toczyc tarcze a tarcza ?
alvaro Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Dev krążyła jakieś pół roku temu partia lipnych tarcz Bosch'a ? Obiło Ci się coś o uszy ? Dwóch znajomych miało te tarcze , kupowane nie z allegro i po około 2 miesiącach biły , a znam sposób jazdy owych użytkowników i ten aspekt wykluczam... Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez alvaro
Dev Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 mało prawdopodobne aby coś takiego przytrafiło sie boschowi, produkuje dla nich ta sama firma co dla grupy VAG i całej reszty mozliwosci są trzy: 1. źle wyczyszczone piasty 2. krzywe piasty 3. 1 i 2 na raz
pioteros Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 problem piast dotyczy chyba wieli nowych modeli OOOO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się