afroo. Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Dev tak czysto teoretycznie, bo wpadły mi w ręce tylne jarzma z A6 C6 pod niewentylowane tarcze 330mm gdyż jak wiadomo były dwie wersje w tym modelu. Jest opcja zaadaptować pod te jarzma tylny zacisk z A4 288mm i wstawić przetoczoną tarczę 330mm? Byłaby to ciekawa alternatywa dla 288 w zestawie 320/288 Mi Kuba proponował taką opcję w przypadku gdy nie mogłem dostać zacisków z eSy więc pewnie do ogarnięcia. No chyba, że miałem być królikiem doświadczalnym.
Dev Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Nie wrzucisz na to zacisku 288 musualby miec rozstaw mocowania taki jak 300/330mm
H4mm3R Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2015 A6 C6 nie mialy niewentylowanej tarczy 330mm tylko 302/12 Faktycznie, sprawdzałem katalog TRW
IroN_87 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Ktoś wie jakie są wymiary śrub do zacisków ZR18? takich: http://sidmotorsport.pl/pl/hamulce/945-sruby-dla-zaciskow-17-18zr-l.htmlBo nie wiem czy jest sens dorabiać/szukać czy lepiej kupić od Sida 20zł 1sztuka..
michałswd Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 co do tego 330 to ten klocek wychodzi duzo za maly i napewno nie bral by tarczy wiec jaki sens pakowania tak duzej tarczy
s3ns Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Panowie, mam pytanie, czy wrzucenie na auto hebli z RS4 B7 pociąga za sobą konieczność zastosowania dłuższych śrub mocujacych koło? Mocowanie tarczy z RS4 jest szersze niż np te które mam obecnie w tarczy 320 mm?
pioteros Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 nawet jakby byla ciut grubsza to niewiele, moze 1-2mm wedlug mnie nie musisz
davidlive Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Panowie, mam pytanie, czy wrzucenie na auto hebli z RS4 B7 pociąga za sobą konieczność zastosowania dłuższych śrub mocujacych koło? Mocowanie tarczy z RS4 jest szersze niż np te które mam obecnie w tarczy 320 mm?A orientujesz się jak drogie sa to hamulce ? Same tarcze to kosmos ceny. Mtskw ze za połowę ceny można znaleźć cos nie gorszego. Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez davidlive
s3ns Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 (edytowane) Dzięki Piotrek Dawid, ja już mam te heble , przygarnąłem kompletny używany zestaw od Siemiana jakiś czas temu. Będzie tylko trzeba go trochę dopieścić, dokupić parę rzeczy ... Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez s3ns
tipmaniak Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam. Okazlo sie ze piasty mam krzywe; / Lepiej kupić nowe piasty+łożysko czy kupic ori zestaw używany? Edytowane 30 Kwietnia 2015 przez tipmaniak
bartekzks Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Witam. Mam pytanie Czy do zmiany hebli na tył z 288 na 330 wystarczy zmienić jarzma ?? Czy coś jeszcze bo rozmawiałem z kolegą który rzekomo "wie co i jak" i gadał coś tylko o jarzmach to prawda ?? Czy trzeba wszystko zmieniać może mi ktoś dokładnie odp co jest inne czy czy coś moze zostać czy wszytko do zmiany ? Pozdrawiam
michałswd Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 Nie komplikuj sobie sprawy ,wsadzaj zestaw od Ski pod 300 dlaczego ... opis jest u mnie w temacie
staniek Opublikowano 1 Maja 2015 Opublikowano 1 Maja 2015 (edytowane) Witam. Mam pytanie Czy do zmiany hebli na tył z 288 na 330 wystarczy zmienić jarzma ?? Czy coś jeszcze bo rozmawiałem z kolegą który rzekomo "wie co i jak" i gadał coś tylko o jarzmach to prawda ?? Czy trzeba wszystko zmieniać może mi ktoś dokładnie odp co jest inne czy czy coś moze zostać czy wszytko do zmiany ? Pozdrawiam Wszystko zmieniasz + trochę rzeźby, nie wiem czy warto, co i jak masz w temacie Kolegi michałswd. Gdybym miał jednak na przodzie 345 to tył pewnie musiałby byc większy niż 300mm Edit: michałswd pytanie gdzie Twój temat? Edytowane 1 Maja 2015 przez staniek
BeyerBrown Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Gdybym miał jednak na przodzie 345 to tył pewnie musiałby byc większy niż 300mm Dziwne, bo inżynierowie w Audi stwierdzili, że najlepszy tandem to 345 i 300mm
pioteros Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 beyer bo wtedy nie bylo wiekszych nie liczac tych produkowanych przez "quattro gmbh" kosztujacych 5x tyle co seryjne
BeyerBrown Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Ale te większe na tył są sprzedawane z większymi na przodzie Hmmm.... Były sprzedawane nowe auta z tarczą 345 i 330? Nie sądzę
afroo. Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Gdybym miał jednak na przodzie 345 to tył pewnie musiałby byc większy niż 300mm Dziwne, bo inżynierowie w Audi stwierdzili, że najlepszy tandem to 345 i 300mm Ale te większe na tył są sprzedawane z większymi na przodzie Hmmm.... Były sprzedawane nowe auta z tarczą 345 i 330? Nie sądzę W czasach B6/7 miałeś 345/300 obliczane pewnie nie raz przez wspomnianych inżynierów i zapewne wystarczające do wyhamowania eSy. Natomiast czasy się zmieniają, technologie też i aktualnie do większej i cięższej S4 pakowane są 345/330. Co do skuteczności obu opcji przydałby się Dev i Jego opinia no ale cóż..
Gacek51 Opublikowano 2 Maja 2015 Opublikowano 2 Maja 2015 Nie trzeba długo szukać,w A6 są seryjnie 345/330mm,czyli inżynierowie poszli po rozum i sami to zastosowali.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się