Wandej Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Koledzy, warto interesować się tym zestawem czy za dużo rzeźbienia...? http://allegro.pl/zaciski-tyl-audi-a4-s4-rs4-b6-b7-pod-tarcze-330mm-i5510008949.html Przecież to forumowe ogłoszenie. Zaciski nie są z s4 jarzmo tylko chyba z esy b8 i to cały zestaw. idzie to taniej sporo sklecić
Wandej Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 Jarzmo jest od C6tki. No właśnie to już w ogóle taniej idzie sklecić
H4mm3R Opublikowano 15 Lipca 2015 Autor Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Racja Edytowane 15 Lipca 2015 przez H4mm3R
davidlive Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 ile takie jarzma od c6 kosztują nowe? Moze bym sprzedał te pod 300 i dal od razu 330 ;-)
bartekzks Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) Panowie a a jak wygląda sprawa z montażem takiego cuda : http://allegro.pl/zacisk-zaciski-hamulcowe-tyl-vw-touareg-7l-3-0tdi-i5096464162.html lub z 5.0 TDI , 4,2 TDI BM5 to jedno i to samo tak ?? Do A4 B7 Sedan Quattro to wsadzę Jakie osłony trarcze 330mm?? klocki ?? Jakie felgi wtedy minimum 18 ?? Czy w 17 to upcham ? Może pytania banalnie proste ale wybaczcie gdyż kompletnie się nie znam i chcę wiedzieć dokładnie co i jak żeby potem nie było AŁA..... Edytowane 15 Lipca 2015 przez bartekzks
pioteros Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 zapewne inny rozstaw otworow wiec nie wiem czy w ogole bez adaptera to przykreciszpoza tym, jak widzisz, nie ma mechanizmu recznego hamulca, wiec wraz bys musial dorobic drugi adapter aby moc zamocowac po 2 zacisku na koło do hamulca recznego, wiec koszty razy 3 ci sie zrobia
bartekzks Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) A ok czyli dziękuje to ta opcja odpada A słynne ZR18 na przód do A4 B7 podejdzie bez rzeźby P&P czy też nie ?? Edytowane 15 Lipca 2015 przez bartekzks
pioteros Opublikowano 15 Lipca 2015 Opublikowano 15 Lipca 2015 (edytowane) zależy co masz na mysli mowiaz rzezbetarcze musisz dobra do tego odpowiednie plus specjalne sruby ktore wejda w otwor zacisku fi16 ale w zwrotnice jako gwint m14, plus inne przewody hamulcowe i chyba delikatny szlif zwrotnic Edytowane 15 Lipca 2015 przez pioteros
bartekzks Opublikowano 16 Lipca 2015 Opublikowano 16 Lipca 2015 (edytowane) No to już za dużo jak dla mnie chyba choć podpytam mechanika czy ogarnie to . Jest jakiś zestaw do A4 B7 Sedan Quattro na tył P&P 330 mm co wchodzi bez toczenia tarcz ? Ewentualnie mogę coś pozmieniać żeby było P&P ale to bym wtedy oprosił o łopatologiczne wytłumaczenie dokładnie co i jak ? Bo ja tego nie będe robił bo zdolności brak a mechanika nie chcę doprowadzić do białej gorączki ,że zostawię go na pastwę losu słowami "masz to da się założyć " Edytowane 16 Lipca 2015 przez bartekzks
Roboform550 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 Jaka jest minimalna grubość tarcz hamulcowych w przypadku zestawu z S4?
tom4275 Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 tylne tarcze mają 22mm więc min będzie 20mm
BeyerBrown Opublikowano 18 Lipca 2015 Opublikowano 18 Lipca 2015 (edytowane) Pytania: Czy jak tarcze są zjechane do wartości poniżej minimum to hamulce będą później łapać, tj. trzeba mocniej nacisnąć pedał hamulca by odczuć coś więcej niż efekt spowalniania czy to raczej będzie świadczyło o zapowietrzonym układzie? Czy w przypadku swapa ze zwykłych hamulców na 345/300mm pompa hamulcowa nie powinna zostać wymieniona na model od S4 by było podawane prawidłowe ciśnienie na (większe) tłoczki w zaciskach by całość skutecznie hamowała czy to nie ma znaczenia? Czy ORI heble 320mm z B7 mają te same zaciski co ORI S4 B6/B7? Edytowane 18 Lipca 2015 przez BeyerBrown
davidlive Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 p1 Nie, nie ma takiej opcji ponieważ tłoczek wysuwa sie na taka odległość aby być maksymalnie blisko tarczy, czyli luz między tarcza a klockiem zawsze powinien byc podobny. p2. Można ale nie trzeba, w b5 miałem taki set i nie wymagało to wymiany niczego, średnice tych tłoczków nie są wcale aż tak dużo większe aby to wymagało ingerencji w układ. p3. Nie, tzn bebechy sa te same ale sam zacisk ma inny kształt aby zmieścił sie pod 17"
H4mm3R Opublikowano 19 Lipca 2015 Autor Opublikowano 19 Lipca 2015 A4 ze skrzynią automatyczną same w sobie mają już mocniejsze pompy hamulcowe.
turzol Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 A4 ze skrzynią automatyczną same w sobie mają już mocniejsze pompy hamulcowe. z Quattro chyba też, bo ostatnio djim (kuba) sprawdzał u mnie i mam już 2-komorowe serwo i mocniejszą od serii pompe
BeyerBrown Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 (edytowane) Mam Tip+Quattro ale widzę w ETCE, że tylko serwo jest inne dla automatu (mocniejsze?), sama zaś pompa mimo wszystko dla S4 ma inny numer OE niż w pozostałych wersjach tj. 4 i 6 cyl. (od MY2003) - które w zal. od VIN mają montowaną pompę ATE albo Girling. Montowali je zupełnie losowo czy jakaś prawidłowość w tym była? I która jest w związku z tym lepsza? p3. Nie, tzn bebechy sa te same ale sam zacisk ma inny kształt aby zmieścił sie pod 17" A nie czasem pod 16" fele? Bo ludzie z tego co tu czytam bez większych problemów montują takie koła przy hamulcach 320mm... A co z tym miękkim pedałem hamulca, który łapie dopiero na samym końcu? Bo to, że tarcze nie mają na to wpływu już mi ładnie wyjaśniłeś... Edytowane 19 Lipca 2015 przez BeyerBrown
staniek Opublikowano 19 Lipca 2015 Opublikowano 19 Lipca 2015 Masz ciągle zapowietrzony układ. Ja dla pewności odpowietrzałem chyba ze trzy razy (w międzyczasie kilkukilometrowa przejażdżka), i dopiero za trzecim razem praktycznie nie było pęcherzyków powietrza. Tył jest gorszy do odpowietrzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się