Przemek2406 Opublikowano 4 Marca 2016 Opublikowano 4 Marca 2016 czy te fele podejdą pod hamulce 320 http://olx.pl/oferta/komplet-felg-aluminiowych-do-audi-vw-16-5x112-CID5-IDedWwb.htmlet 42 7 cala 16"
GBodzio Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Witam, czy jarzma i zaciski z każdej A6 C6 3.0 TDI są pod tarcze 347mm? Czy same jarzma pasuja do zacisków z a4 b7 3.0tdi?
Wandej Opublikowano 5 Marca 2016 Opublikowano 5 Marca 2016 Witam, czy jarzma i zaciski z każdej A6 C6 3.0 TDI są pod tarcze 347mm? Czy same jarzma pasuja do zacisków z a4 b7 3.0tdi? Nie w każdej. Zdarzają się i 320mm. JArzma teoretycznie pasują ale ponoć może haczyć się klocek w zestawieniu zacisk 320mm +jarzmo 345/7mm
shakal Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Panowie szybkie pytanie mam, teraz u siebie z tylu mam 255 a czeka mnie wymiana hamulców i chciałbym wrzucić 288. Co muszę dokładnie zmienić a co może ewentualnie zostać? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
shakal Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Linka może zostać Uff to najdroższa rzecz odpada A tak poważnie to jeśli trzeba wszystko wywalić to ile mniej więcej kasy muszę wyłożyć na wszystko? Zaciski, jarzma, osłony, tarcze, klocki, coś jeszcze pominąłem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wandej Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Musisz zmienić jarzma z zaciskami no i tarcze i klocki. Do tego żeby było tip top osłony tarcz Zaciski i jarzma to na allegro około 400zł, osłony ciężko trafić(200zł aso kpl) a tacze i klocki nówki około 300zł
shakal Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Musisz zmienić jarzma z zaciskami no i tarcze i klocki. Do tego żeby było tip top osłony tarcz Zaciski i jarzma to na allegro około 400zł, osłony ciężko trafić(200zł aso kpl) a tacze i klocki nówki około 300zł Jak będę kompletował to się odezwę w sprawie klocków i tarcz chyba ze nie zdążę to będę dawał pod 255 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wandej Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Musisz zmienić jarzma z zaciskami no i tarcze i klocki. Do tego żeby było tip top osłony tarcz Zaciski i jarzma to na allegro około 400zł, osłony ciężko trafić(200zł aso kpl) a tacze i klocki nówki około 300zł Jak będę kompletował to się odezwę w sprawie klocków i tarcz chyba ze nie zdążę to będę dawał pod 255 Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Wpadło mi właśnie w ręce 300mm w super stanie(jarzma nówki)
shakal Opublikowano 8 Marca 2016 Opublikowano 8 Marca 2016 Kurde to do przodu by juz pasowało 345 pakować Daj cenę za wszystko na PW Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
miecio7934 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) Panowie pytanie o pompę hamulcową standardowo siedziało 312/255 obecnie jest 320/255 czy wymieniając na 345/300 trzeba pompę wymieniać? a czy wymiana na te ogromne 345/300 ma wogóle sens >? nie lepiej wpakować 320/280 ? a4 b7 1.8t q 2006r Edytowane 10 Marca 2016 przez miecio7934
H4mm3R Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Opublikowano 10 Marca 2016 Kurde to do przodu by juz pasowało 345 pakować Daj cenę za wszystko na PW Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 320 z 300 na tyle chyba lepiej współgra niż 345/300 bierz, nie będziesz żałować
BeyerBrown Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Panowie pytanie o pompę hamulcową standardowo siedziało 312/255 obecnie jest 320/255 czy wymieniając na 345/300 trzeba pompę wymieniać? a czy wymiana na te ogromne 345/300 ma wogóle sens >? nie lepiej wpakować 320/280 ? a4 b7 1.8t q 2006r Nie ma takiej potrzeby ale jeśli chcesz to wymieniaj, a do kompletu sterownik ABS/ESP co by dało się wkodować informację, że heble pochodzą z modelu S4
wampir Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Użytkuje 320/288 dopiero 1 bak paliwa i jeszcze sa na dotarciu, nie mam też praktyki w 345/300. Jakos tak na logike ciezki mi sobie wyobrazic, ze 345/288 beda hamowac gorzej od 320/300. Przeciez po pierwsze mniejsza sila idzie na tyl, a dwa wentylowany tył daje tylko "ciut" większa siłe ale przede wszystki wieksza pojemnosc cieplna czyli pozwala zachomować kilka razy wiecej niż niewentylowane 288mm. Co z tego, że tył 300mm się nie zagrzeje skoro przod 320mm jest sporo mniejszy 345 i przod zagrzeje sie szybciej...
marcin4x4 Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 Panowie 350mm z q7 zmieści się w 18'' ??
BeyerBrown Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) a czy wymiana na te ogromne 345/300 ma wogóle sens >? W tym wątku wypowiadało się już nie raz parę mądrych głów i z ich doświadczenia można wyciągnąć wniosek, że największa różnica w hamowaniu jest pomiędzy 312/255 a 320/288. Polecana jest też kombinacja pośrednia, tj. przód 320/30mm i tył od S4 czyli 300/22mm (tarcza wentylowana). Osobiście przesiadłem się z serii 312/255 na 345/300 i jak najbardziej polecam Edytowane 10 Marca 2016 przez BeyerBrown
staniek Opublikowano 10 Marca 2016 Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) a dwa wentylowany tył daje tylko "ciut" większa siłe ale przede wszystki wieksza pojemnosc cieplna czyli pozwala zachomować kilka razy wiecej niż niewentylowane 288mm Jest jeszcze różnica w średnicach tłoczków 41mm i 43mm, a to robi już sporą różnicę. Gdy zgłębiałem temat jakiś czas temu, według mądrych wzorów tył 300mm na tłoczku 43mm jest około 15% mocniejszy od tyłu 288mm na tłoczku 41mm. Przód 345mm jest około 9% mocniejszy od przodu 320mm (tłoczki takie same). Edytowane 10 Marca 2016 przez staniek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się