Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Czytałem, dlatego wcześniej nie komentowałem. Powyższe rozwiązanie jest najlepsze i najprostsze, zwrotnica jest mega gruba, rozwiert jej nie osłabi na tyle, żeby to miało znaczenie.


Ale 330 i tak nie wejdzie... Trzeba minimalnie zmniejszyć... Do tego zaciski z T5 mają chyba tloczki 41 z tego co kojarzę, więc już bym wolał zostawić swoje seryjne z 43 na jarzmach A6C6 ;-)

Wysłane z Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zapomniałem, że masz S4 ;) T5 to tańsza alternatywa po prostu :) a 330 wchodzi bez toczenia, tak przynajmniej nazbierałem informacji, na dniach będę wiedział organoleptycznie bo wszystkie klocki już leżą, muszę tylko dać zaciski do malowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

 


Chętnie dowiem się z czego i pod jakie tarcze seryjnie ;-)

Wysłane z Tapatalka
 

 

Pod  tarcze 290x22 ,tylko ja mierzyłem na zwrotnicy z ośki a ty masz quattro,trzeba to zmierzyć

2 godziny temu, bjoern napisał:

Zapomniałem, że masz S4 ;) T5 to tańsza alternatywa po prostu :) a 330 wchodzi bez toczenia, tak przynajmniej nazbierałem informacji, na dniach będę wiedział organoleptycznie bo wszystkie klocki już leżą, muszę tylko dać zaciski do malowania

Na jarzmie z A6 tarcze trzeba toczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Gacek51 napisał:

Pod  tarcze 290x22 ,tylko ja mierzyłem na zwrotnicy z ośki a ty masz quattro,trzeba to zmierzyć

Na jarzmie z A6 tarcze trzeba toczyć.

A z jakiegoż to pojazdu :-) sprawdziłem sibie w katalogu brembo i nie ma takich tarcz do VAG'a...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, bjoern napisał:

Zapomniałem, że masz S4 ;) T5 to tańsza alternatywa po prostu :) a 330 wchodzi bez toczenia, tak przynajmniej nazbierałem informacji, na dniach będę wiedział organoleptycznie bo wszystkie klocki już leżą, muszę tylko dać zaciski do malowania

no to czekam na info :-) a co konkretnie montujesz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z jakiegoż to pojazdu :-) sprawdziłem sibie w katalogu brembo i nie ma takich tarcz do VAG'a...

Przecież tu o jarzmo chodzi,tarcze i tak będą z S4 B8 , zgadza się.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Gacek51 napisał:


Przecież tu o jarzmo chodzi,tarcze i tak będą z S4 B8 , zgadza się.

Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka
 

Chciałem dojść po tarczy do auta, w którym takie jarzma są - o taką informację mi chodzi :-) numer jarzm albo gdzie i od czego ich szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

no to czekam na info :-) a co konkretnie montujesz?

Zaciski T5, jarzma A6 C6 BDA064/ 065, tarcze s4 b8 330mm wys 36,4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bjoern napisał:

Zaciski T5, jarzma A6 C6 BDA064/ 065, tarcze s4 b8 330mm wys 36,4

Oki.... Więc tarcze to pewnie 8K0615601C...  Póki jeszcze są nowe sugeruję wymianę na 4H0615601K - rozmiar ten sam, ale mają więcej mięska do stoczenia, które na 99,99% Cię czeka (średnica wewnętrzna powierzchni ciernej 219mm vs 225 tarcz z S4B8). Nawet jeśli wejdą te 8K0 bez toczenia (a nie sądzę :-D) to może się okazać, ze klocek od wewnętrznej strony wystaja poniżej powierzchni tarcia. Kiedy przymiarki? bo jestem ciekawy jak to wyjdzie :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, pawelosinski83 napisał:

Chciałem dojść po tarczy do auta, w którym takie jarzma są - o taką informację mi chodzi :-) numer jarzm albo gdzie i od czego ich szukać.

Trzeba było się zapytać czy mam , byłoby szybciej.

Mam ,leżą na półce ,tylko pamiętaj że trzeba mierzyć do quattro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minut temu, Gacek51 napisał:

Trzeba było się zapytać czy mam , byłoby szybciej.

Mam ,leżą na półce ,tylko pamiętaj że trzeba mierzyć do quattro.

A w czym ta różnica w Q skoro zawieszenie to samo i hamulce z eSki pasują P&P do ośki. To nie B5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może zawieszenie to samo i hamulce też ,ale zwrotnica jest inna i wystarczy że będzie o 1 cm szersza w miejscu które nas interesuje i po sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Gacek51 napisał:

Może zawieszenie to samo i hamulce też ,ale zwrotnica jest inna i wystarczy że będzie o 1 cm szersza w miejscu które nas interesuje i po sprawie.

Pytanie o jakim rozwiązaniu myślisz, jeśli adapter + krótkie jarzmo, to jeszcze się w to nie bawiłem. Jeśli jarzma z C6 to jest szybszy i prostszy sposób niż wiercenie zwrotnicy lub specjalne śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak poradziliscie sobie z odkreceniem tylnich jarzm ? bo za cholere nie moge tego ruszyc i zaraz objade te imbusy, myslalem nad rozcieciem jarzm szlifierka od strony tarczy bo i tak zakladam 288mm na tyl wiec stare jarzma mi nie potrzebne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Walnij porządnie parę razy młotkiem w śruby i powinno pójść.Jak nie, to trzeba podgrzać.U mnie też nie chciały się odkręcić i jedna musiała być grzana.Reszta młotek i poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...