Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
5 minut temu, patis33 napisał:

nie o et nie pytałem niestety -  - czy dystanse załatwią sprawę ? bo nowe felgi nie uśmiecha mi się zmieniać 

Dystans załatwi sprawę ;) mysle, że w Twoim wypadku 5mm będzie nadto, ale warto rozważyć czy nie wziąć już większego tak żeby koło fajnie było wypchnięte. W razie czego jestem Ci w stanie obliczyć jak szeroki dystans potrzebujesz, żeby felga była na równo z błotnikiem

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Alternatywą pozostaje sfrezowanie zacisku,

Opublikowano

george :) chce pożyć jeszcze - nie róbmy janusza ;) 

 

jutro zamawiam dystanse i załatwiam temat 

Opublikowano
2 godziny temu, patis33 napisał:

nie o et nie pytałem niestety -  - czy dystanse załatwią sprawę ? bo nowe felgi nie uśmiecha mi się zmieniać 

Wystarczy zmienić zewnętrzną część  zacisku i będzie ok, dystans nie będzie potrzebny.

Opublikowano
44 minuty temu, patis33 napisał:

 

jutro zamawiam dystanse i załatwiam temat 

Tutaj będziesz mieć jeszcze lepszego Janusza, 1000razy wolę mieć sfrezowany zacisk niż dystans 5mm który niczego nie zmieni, zacisk za mocno odstaje.  

Opublikowano
2 godziny temu, patis33 napisał:

george :) chce pożyć jeszcze - nie róbmy janusza ;) 

 

jutro zamawiam dystanse i załatwiam temat 

Jak ubierzesz kilka mm z zacisku to nie zmieni Ci nic w funkcjonowaniu hamulca, ale każdy robi jak uważa. :)

Opublikowano (edytowane)

Panowie czy felgi jak na foto (bodaj parabole, audi a8) wejdą mi na heble 345/330 w A4 B5 q? Rozmiar felg to r17 8j et48. Jeśli podejdą będą jeździły z dystansami.

audi-a8-d2-felgi-parabole-5x112-17-polerka.jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano

@Dev czy taki zestaw podejdzie p&p pod pół ośki do B5 1.8T Q APU ?

Mam tez 320 z B7, ale żeby je wsadzić muszę kupić zwrotnice i półosie, a tu jak na tacy wszystko. 

Odpowiedz jak przeczytasz, pilna sprawa :eusathink:

Opublikowano

Witam.

Mam pytania do dobrze zorientowanych w temacie.

Posiada A4B6 AVANT z motorem 1.6 i z najbardziej podstawowym zestawem hamulców czyli 1LZ (280mm) + 1KD (245). Auto stoi na 15" kołach z aluminiowymi felgami.

Jak można się spodziewać hamulce działają co najwyżej tak sobie. Wymieniłem już tarcze, klocki, płyn i ogólnie zregenerowane elementy ale poprawy nie uzyskałem.

Chciałbym zastosować najpierw większe tarcze przednie np. 312mm - wydaje mi się że większe w tym aucie nie mają sensu.

I tu pytania:

1. Czy zmiana 280 na 312 wymaga jeszcze czegoś oprócz jarzm, zacisków, tarcz i klocków?

2. Czy taki zestaw pod 312 zmieścii się wewnątrz aluminiowej felgi 15"?

Z góry dziękuję za pomoc.

PozdrawiaMM.

 

Opublikowano
18 minut temu, maciej_m napisał:

Witam.

Mam pytania do dobrze zorientowanych w temacie.

Posiada A4B6 AVANT z motorem 1.6 i z najbardziej podstawowym zestawem hamulców czyli 1LZ (280mm) + 1KD (245). Auto stoi na 15" kołach z aluminiowymi felgami.

Jak można się spodziewać hamulce działają co najwyżej tak sobie. Wymieniłem już tarcze, klocki, płyn i ogólnie zregenerowane elementy ale poprawy nie uzyskałem.

Chciałbym zastosować najpierw większe tarcze przednie np. 312mm - wydaje mi się że większe w tym aucie nie mają sensu.

I tu pytania:

1. Czy zmiana 280 na 312 wymaga jeszcze czegoś oprócz jarzm, zacisków, tarcz i klocków?

2. Czy taki zestaw pod 312 zmieścii się wewnątrz aluminiowej felgi 15"?

Z góry dziękuję za pomoc.

PozdrawiaMM.

 

Jak masz 15tki to zapomnij o 312mm

Opublikowano

Nie ma szans zeby 312 zmiescil sie na felge 15 cali. 16 musi byc

Opublikowano

Ok. Dzięki za szybką odpowiedź.

A jak wygląda sprawa z pytaniem nr 1. Czy jakieś dodatkowe zmiany będą konieczne?

Zakładam że zmienię felgi na 16". Choć niechętnie ? ;)

Opublikowano (edytowane)

Musisz mieć zaciski z przewodami sztywnymi i elastycznymi.

I od razu żebyś wiedział,  312 wchodzi pod stal z Max ET48 ale nie pod każde Alu, no chyba że ori.

Edytowane przez Dev
Opublikowano (edytowane)

Ok. Czyli dochodzi kwestia wymiany przewodów elastycznych. I trzeba zwrócić uwagę na kompletność zacisków przy zakupie (przewody sztywne).

Dev masz świetne rozeznanie więc pewnie potwierdzisz, że zmiana 280 na 288 nie przyniesie oczekiwanej zmiany. Moje B6 z racji motoru nie jest demonem szybkości i wcale nie ma nim być - ale dbam jak o S4 ;). Auto ma być przyzwoitym dupowozem do wożenia małżonki do codziennej tyry na dystans 50km i w tej roli spisuje się świetnie. Ale mam również A4B5 (tym autkiem podróżuje ja), też na podstawowym zestawie i z 1.6 pod maską, to auto hamuje rewelacyjnie - przynajmniej w porównaniu z B6.

Podsumowując auto nie jest do wyścigów i generowania emocji. Nie oczekuje rewolucji ale poprawy na skalę B5.

Edytowane przez maciej_m
Opublikowano

Dawaj 320mm, to co poniżej jest bez sensu

Opublikowano

Pytanie do Dev, jest jakiś patent aby zagrało. Zacisk a8 D3 dwutloczek w b7 felga 19 et 35 8,5"

Opublikowano
7 godzin temu, andrzej104513 napisał:

Pytanie do Dev, jest jakiś patent aby zagrało. Zacisk a8 D3 dwutloczek w b7 felga 19 et 35 8,5"

Nie bardzo rozumiem

Opublikowano

Czy podejdzie mi zacisk z a8 D3 do b7 felga 19 8.5" et35. Ponoć trzeba dystans 13mm. Czy to prawda? Jak wsadze dystans to raczej  felga wyjedzie sporo za nadkole. 

Opublikowano

Witaj,

Kolega od B7 3.O TDI Suzuka grey z forum ćwiczył temat 2 tłoka z A8 D3.

Niestety nie pamiętam jego nick'a.

Zdaje się, że dystanse miał pod ten setup zrobione.

Nie wiem czy też jak w przypadku A6 C6 przewody nie powinny być odpowiednio dłuższe.

DEV pewnie ma to obcykane...

Pozdrawiam

Opublikowano
24 minuty temu, black4 napisał:

 

DEV pewnie ma to obcykane...

Ma :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...