Emejcz Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 2 minuty temu, Dev napisał: ori sa stalowe i ciezko je "zarobic" Nie jest tak ciężko. Robiłem to u siebie pierwszy raz i poszło super.
pila24 Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 Zobaczę, może uda się pozbyć rudej jak zrobię jakiś okład z gąbki i jakiegoś odrdzewiacza. Aczkolwiek mocowanie nie wygląda w ogóle,a dostęp do nowych ( 8E0611845H,8E0611846H) żaden.
greg2505 Opublikowano 20 Września 2020 Opublikowano 20 Września 2020 30 minut temu, pila24 napisał: Zobaczę, może uda się pozbyć rudej jak zrobię jakiś okład z gąbki i jakiegoś odrdzewiacza. Aczkolwiek mocowanie nie wygląda w ogóle,a dostęp do nowych ( 8E0611845H,8E0611846H) żaden. 2 dni temu wymieniałem ,też była ruda i myślałem, że nie pójdzie,oczyściłem drucikiem i popsikałem odrdzewiaczem na 30min i poszło bez problemu,nawet zakupiłem wrazie co końcówki go zarobienia
pila24 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) No wiec swap na 288mm tył zrobiony. Elastyczne zostały ori bo nie obędzie się bez cięcia ori sztywnych,ruda zaszła zbyt daleko. Będę zmieniał belkę tylną bo ruda tez tam się bawi nieźle to od razu zadziałam z tymi elastycznym. Śruby od jarzm nie ruszane od nowości,zaspawane na amen poszły pod szlifierkę z jarzmami. Kupiłem w sklepie rolniczym 4 śruby 10.9 szesciokątne i dopasowało się zamiast tych ori pod imbus. Edytowane 21 Września 2020 przez pila24
jaras99 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 5 godzin temu, pila24 napisał: No wiec swap na 288mm tył zrobiony. Elastyczne zostały ori bo nie obędzie się bez cięcia ori sztywnych,ruda zaszła zbyt daleko. Będę zmieniał belkę tylną bo ruda tez tam się bawi nieźle to od razu zadziałam z tymi elastycznym. Śruby od jarzm nie ruszane od nowości,zaspawane na amen poszły pod szlifierkę z jarzmami. Kupiłem w sklepie rolniczym 4 śruby 10.9 szesciokątne i dopasowało się zamiast tych ori pod imbus. Jakie dokładnie śruby tam są, gwint, skok? W niedługim czasie czeka mnie identyczna zabawa. Zaciski już jadą
Mr.Joker Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 1 minutę temu, jaras99 napisał: Jakie dokładnie śruby tam są, gwint, skok? W niedługim czasie czeka mnie identyczna zabawa. Zaciski już jadą M10x1. 25mm Długości 2x 62.5mm i 2x 52.5mm 1
jaras99 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 7 minut temu, Mr.Joker napisał: M10x1. 25mm Długości 2x 62.5mm i 2x 52.5mm Dzięki
Dev Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) 9 minut temu, Mr.Joker napisał: M10x1. 25mm Długości 2x 62.5mm i 2x 52.5mm Ej ej ej ej powoli..... to nie polonez czy fiat 125p Gwint jest M10x1 Edytowane 21 Września 2020 przez Dev
pila24 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) W dniu 16.03.2020 o 20:04, Dev napisał: w kazdym sklepie ze srubami ale daj na 6cio kątny łeb, nie na imbus 1. M10x1.25x52.5mm - 2szt 2. M10x1.25x62.5mm - 2szt oczywiscie nie kupisz na taką długośc ale kup dłuzsze i dotnij na wymiar To M10 x 1.25 czy x 1? @Dev ☺ sam się zamotałeś ? odpowiem Ci ze 1.25 tak jak napisałeś pół roku temu. Etka to potwierdza I takie dziś zastosowałem,weszły w zwrotnice jak w masło. Edytowane 21 Września 2020 przez pila24
Dev Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 (edytowane) Sorry, mea culpa, zle.przeczytalem posta Wydawalo mi sie ze chodzi o gwinty na.przewodach. po 12 godzinach pracy ledwo na oczy widze, oczywiscie ze gwint na srubach jest M10x1.25 Edytowane 21 Września 2020 przez Dev
pila24 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 Luzik,ja czasami pracuje po kilkanaście godzin i też w oczach się dryngoli ?
Mr.Joker Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 17 minut temu, pila24 napisał: To M10 x 1.25 czy x 1? @Dev ☺ sam się zamotałeś ? odpowiem Ci ze 1.25 tak jak napisałeś pół roku temu. Etka to potwierdza I takie dziś zastosowałem,weszły w zwrotnice jak w masło. Weszly jak w masło bo w zwrotnicy nie ma gwintu ? a tak serio to te śruby to dramat. Mój mechanik taki pewny siebie że pojda cacy, jedna stronę musiał ciąć ?
pila24 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 42 minuty temu, jaras99 napisał: Jakie dokładnie śruby tam są, gwint, skok? W niedługim czasie czeka mnie identyczna zabawa. Zaciski już jadą To od razu obczaj jak pod nadkolami wyglądają łączenia sztywnych z elastycznymi. Możesz dać opatrunek ze szmat i odrdzewiacza,albo od razu szykować złączki i zarobić. Ja do tego się nie przygotowałem i na trochę później ten temat odłożyłem.
pila24 Opublikowano 21 Września 2020 Opublikowano 21 Września 2020 14 minut temu, Mr.Joker napisał: Weszly jak w masło bo w zwrotnicy nie ma gwintu Przez zwrotnice w jarzmo miało być no dramat,moje nie ruszane nigdy bo tarcza 255 wychodzi bez ruszania jarzma.
kalibos Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Witam koledzy. Nie miałem wpływu na otrzymane części, ale jak to się mówi "darowanemu koniowi.....". Problem mój polega na tym, że chciałem wymienić tarcze i klocki w moim aucie (A4 B7 1,6 benzyna, kod 8EC, B7, ALZ), dostałem w prezencie od teścia nowiutki komplet tarcz i klocków TRW (dokładnie taki sam zestaw TRW TARCZE+KLOCKI PRZÓD+TYŁ AUDI A4 B6 B7 288MM 7718892777 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 526 zł - TRW TARCZE+KLOCKI PRZÓD+TYŁ AUDI A4 B6 B7 288MM (7718892777). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Zabrałem się za wymianę przodu i okazało się że jarzma i zaciski są za małe na te tarcze 288. Prosiłbym o radę od jakich modeli b7 mógłbym kupić i założyć jarzma i zaciski by pasowały do mojego auta na te tarcze. Przeszukuje różne ogłoszenia i jest trochę tego ale boję się czy będą pasować do mojego modelu. Pozdrawiam.
george Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 (edytowane) 1,6 występuje z zaciskiem pod tarczę 280 mm, stąd musiałbyś mieć zacisk z jarzmem pod 288 mm, aby pasowały Twoje tarcze i klocki. Edytowane 23 Września 2020 przez george
kalibos Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 Ok. Tylko chodzi mi o to czy jarzma i zaciski od mocniejszych modeli B7 z większymi tarczami będą pasowały do mojej 1,6. Bo jak przeglądałem do innych B7 to trochę inaczej wyglądały. Ciekawe czy mocowanie zacisku będzie pasowało.
george Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 7 minut temu, kalibos napisał: Ok. Tylko chodzi mi o to czy jarzma i zaciski od mocniejszych modeli B7 z większymi tarczami będą pasowały do mojej 1,6. Bo jak przeglądałem do innych B7 to trochę inaczej wyglądały. Ciekawe czy mocowanie zacisku będzie pasowało. Będą pasowały, jedynie ograniczenie to felgi. Jeżeli masz oryginalne felgi 17" to możesz wstawić zestaw od S4. Na 1. stronie są podane informacje na temat zestawu hamulców i felg pasujących.
Wandej Opublikowano 23 Września 2020 Opublikowano 23 Września 2020 43 minuty temu, kalibos napisał: Ok. Tylko chodzi mi o to czy jarzma i zaciski od mocniejszych modeli B7 z większymi tarczami będą pasowały do mojej 1,6. Bo jak przeglądałem do innych B7 to trochę inaczej wyglądały. Ciekawe czy mocowanie zacisku będzie pasowało. Będą ale weź to lepiej sprzedaj i za tą kasę kup sobie 320mm przód.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się