Wandej Opublikowano 13 Marca 2021 Opublikowano 13 Marca 2021 1 godzinę temu, Norezi napisał: Ja mam 5-cio ramienne sline (gwiazdki) 7.5J ET45 i pod zacisk 320mm podeszły bez problemu i jeszcze luz jest, myślę że by 345mm ta felga zmieściła bez problemu. Myślę że mas rację
Langista Opublikowano 13 Marca 2021 Opublikowano 13 Marca 2021 Ma rację, w te felgi 345 wchodzi z minimalnym zapasem 1
Langista Opublikowano 14 Marca 2021 Opublikowano 14 Marca 2021 Jeszcze przyjdzie czas, że to się przyda w swoim naturalnym środowisku ?
Norezi Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 A pytanie: Jakie może być maks dysproporcja w hamulcach przód względem tyłu? Po zmianie samego przodu na 320( tył seria 245) nie ma dużego wrażenia że samochód daje nura co już pewnie przy 345 by było słychać, widać i czuć. Jak wasze odczucia?
kqba Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 Ja tak jeżdżę 320/245 już dwa lata - nie nurkuje. Dopiero teraz założę 288 z tyłu.
Langista Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 Tak też pisał, bardziej chodzilo mu o proporcję 345/245. Dla mnie nie będzie różnicy poza tą, że tył wysiądzie przy 3-4 mocniejszym hamowaniu a przód nadal będzie mocny i to wtedy będzie zauważalna różnica.
george Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 5 godzin temu, Norezi napisał: A pytanie: Jakie może być maks dysproporcja w hamulcach przód względem tyłu? Po zmianie samego przodu na 320( tył seria 245) nie ma dużego wrażenia że samochód daje nura co już pewnie przy 345 by było słychać, widać i czuć. Jak wasze odczucia? Mam 320/255 i nie ma problemów z nurkowaniem, tylko grzecznie hamuje.
Wandej Opublikowano 15 Marca 2021 Opublikowano 15 Marca 2021 4 godziny temu, Langista napisał: Tak też pisał, bardziej chodzilo mu o proporcję 345/245. Dla mnie nie będzie różnicy poza tą, że tył wysiądzie przy 3-4 mocniejszym hamowaniu a przód nadal będzie mocny i to wtedy będzie zauważalna różnica. Miałem osobiście taki zestaw. Da się jeździć
kqba Opublikowano 18 Marca 2021 Opublikowano 18 Marca 2021 Zestaw naprawczy zacisku 288mm tył. Do czego te dwa małe oringi po lewej?
Amigo33 Opublikowano 18 Marca 2021 Opublikowano 18 Marca 2021 22 minuty temu, kqba napisał: Zestaw naprawczy zacisku 288mm tył. Do czego te dwa małe oringi po lewej? Zdaje się, że to uszczelnienie, na trzepień tego mechanizmu(nie wiem jak to nazwać, robiłem z tym.....o kant doopy rozbić......)
kqba Opublikowano 18 Marca 2021 Opublikowano 18 Marca 2021 (edytowane) Na trzpień to ten najmniejszy z prawej. edit: już wiem - do tłoczka, którego nie rozbierałem. Edytowane 18 Marca 2021 przez kqba
Dev Opublikowano 18 Marca 2021 Opublikowano 18 Marca 2021 8 godzin temu, kqba napisał: Na trzpień to ten najmniejszy z prawej. edit: już wiem - do tłoczka, którego nie rozbierałem. Jeden do rdzenia tloczka, drugi do oski rdzenia zacisku. Trzeci oring znalazl sie tam przez przypadek lub bład
Wandej Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 W dniu 20.03.2021 o 18:26, Norezi napisał: W końcu wpadł 288 tył do kompletu ? Mogłeś zalozyc od razu 300mm. Przepaść.
george Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 @Wandej zacisk i klocki T5 + jarzmo i tarcza S4?
Wandej Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 18 minut temu, george napisał: @Wandej zacisk i klocki T5 + jarzmo i tarcza S4? Dokładnie. Mam tez zaciski S4 ale drogo wychodzi
george Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 1 godzinę temu, Wandej napisał: Mam tez zaciski S4 ale drogo wychodzi Jak nie widać różnicy to po co przepłacać. 1
Wandej Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 38 minut temu, george napisał: Jak nie widać różnicy to po co przepłacać. Widać. Nie są p&p?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się