Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
1 godzinę temu, Norezi napisał:

Ja mam 5-cio ramienne sline (gwiazdki) 7.5J ET45 i pod zacisk 320mm podeszły bez problemu i jeszcze luz jest, myślę że by 345mm ta felga zmieściła bez problemu.

IMG_20210204_132121.jpg

Myślę że mas rację

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Ma rację, w te felgi 345 wchodzi z minimalnym zapasem IMG_20190922_153720.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

IMG-20210314-WA0018.jpg

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Jeszcze przyjdzie czas, że to się przyda w swoim naturalnym środowisku ?

Opublikowano

Jak to mówią: "głupie, ale działa"

Opublikowano

A pytanie:

Jakie może być maks dysproporcja w hamulcach przód względem tyłu? Po zmianie samego przodu na 320( tył seria 245) nie ma dużego wrażenia że samochód daje nura co już pewnie przy 345 by było słychać, widać i czuć. Jak wasze odczucia?

Opublikowano

Ja tak jeżdżę 320/245 już dwa lata - nie nurkuje. Dopiero teraz założę 288 z tyłu.

Opublikowano

Tak też pisał, bardziej chodzilo mu o proporcję 345/245. Dla mnie nie będzie różnicy poza tą, że tył wysiądzie przy 3-4 mocniejszym hamowaniu a przód nadal będzie mocny i to wtedy będzie zauważalna różnica.

Opublikowano
5 godzin temu, Norezi napisał:

A pytanie:

Jakie może być maks dysproporcja w hamulcach przód względem tyłu? Po zmianie samego przodu na 320( tył seria 245) nie ma dużego wrażenia że samochód daje nura co już pewnie przy 345 by było słychać, widać i czuć. Jak wasze odczucia?

Mam 320/255 i nie ma problemów z nurkowaniem, tylko grzecznie hamuje.

Opublikowano
4 godziny temu, Langista napisał:

Tak też pisał, bardziej chodzilo mu o proporcję 345/245. Dla mnie nie będzie różnicy poza tą, że tył wysiądzie przy 3-4 mocniejszym hamowaniu a przód nadal będzie mocny i to wtedy będzie zauważalna różnica.

Miałem osobiście taki zestaw. Da się jeździć :hi:

Opublikowano

Zestaw naprawczy zacisku 288mm tył. Do czego te dwa małe oringi po lewej? 

thumb.jpg

Opublikowano
22 minuty temu, kqba napisał:

Zestaw naprawczy zacisku 288mm tył. Do czego te dwa małe oringi po lewej? 

thumb.jpg

Zdaje się, że to uszczelnienie, na trzepień tego mechanizmu(nie wiem jak to nazwać, robiłem z tym.....o kant doopy rozbić......)

images.jpg

Opublikowano (edytowane)

Na trzpień to ten najmniejszy z prawej.

edit: już wiem - do tłoczka, którego nie rozbierałem.

Edytowane przez kqba
Opublikowano
8 godzin temu, kqba napisał:

Na trzpień to ten najmniejszy z prawej.

edit: już wiem - do tłoczka, którego nie rozbierałem.

Jeden do rdzenia tloczka, drugi do oski rdzenia zacisku. Trzeci oring znalazl sie tam przez przypadek lub bład

Opublikowano

W końcu wpadł 288 tył do kompletu ?

received_850797425477007.jpeg

Opublikowano
W dniu 20.03.2021 o 18:26, Norezi napisał:

W końcu wpadł 288 tył do kompletu ?

received_850797425477007.jpeg

Mogłeś zalozyc od razu 300mm. Przepaść.

 

1A2A57EC-5AA1-472F-AFB8-46486623E1F1.jpeg

Opublikowano

@Wandej zacisk i klocki T5 + jarzmo i tarcza S4?

Opublikowano
18 minut temu, george napisał:

@Wandej zacisk i klocki T5 + jarzmo i tarcza S4?

Dokładnie. Mam tez zaciski S4 ale drogo wychodzi 

Opublikowano
1 godzinę temu, Wandej napisał:

Mam tez zaciski S4 ale drogo wychodzi 

Jak nie widać różnicy to po co przepłacać.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
38 minut temu, george napisał:

Jak nie widać różnicy to po co przepłacać.

Widać. Nie są p&p?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...