Langista Opublikowano 22 Marca 2021 Opublikowano 22 Marca 2021 Też właśnie chciałem to od razu pisać, że z S4 podchodzą bez problemu, jedynie dla tarczy kotwicznych z tyłu trzeba blaszkę dorobić dla jednego mocowania. No i nie trzeba się potem głowic z doborem klocków i tarcz.
george Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 2 godziny temu, Wandej napisał: Widać. Nie są p&p? Miałem na myśli skuteczność. Czy zacisk od S4 ma większy tłoczek niż ten od T5?
Wandej Opublikowano 23 Marca 2021 Opublikowano 23 Marca 2021 1 minutę temu, george napisał: Miałem na myśli skuteczność. Czy zacisk od S4 ma większy tłoczek niż ten od T5? Tak. 43 vs 41mm. 1
Jaro a4b6 Opublikowano 25 Marca 2021 Opublikowano 25 Marca 2021 Panowie po zmianie przodu z 288 na 320 dostałem od mojej audiczki błąd 01826 (czujnik kąta skrętu kierownicy, napięcie zacisku +30) Przerabiał ktoś ten problem ? Daję parę fotek. No i nigdzie nie wyczytałem ile taki zestaw jest cięższy więc więcej 5.7kg na stronę. Sama tarcza 320 waży 9.9kg, zacisk 7.6kg, zestaw 288 waży tarcza 5.9kg i zacisk też 5.9kg. Felgi 16, ET43 mieszczą zacisk 320.
Langista Opublikowano 25 Marca 2021 Opublikowano 25 Marca 2021 Coś ten klocek tak nierówno zbiera trochu.. Tylne zaciski też z A6C6 masz? Z tego co wiem tam elektroniczny ręczny jest a w a4 B6/7 jest mechaniczny.
Dev Opublikowano 25 Marca 2021 Opublikowano 25 Marca 2021 spadek napiecia, skasuj błąd i po sprawie czym czyściłeś piaste i dlaczego tarcza nie jest do niej przykrecona ?
Dev Opublikowano 25 Marca 2021 Opublikowano 25 Marca 2021 6 minut temu, Langista napisał: Coś ten klocek tak nierówno zbiera trochu.. dotrze sie
Jaro a4b6 Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 47 minut temu, Dev napisał: spadek napiecia, skasuj błąd i po sprawie czym czyściłeś piaste i dlaczego tarcza nie jest do niej przykrecona ? jakoś specjalnie piasty nie czyściłem do białej kości,bo nie jest skorodowana ale jutro to poprawię masz rację. Tarcza nie jest przykręcona do piasty ponieważ poprzednia też nie była producent tego nie przewidział bo w piaście nie ma gwintu na tą małą śrubkę. A powiedz czy tarcze jest różnica prawa lewa bo na tarczach nie zauważyłem takiego oznaczenia.
Jaro a4b6 Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 55 minut temu, Langista napisał: Coś ten klocek tak nierówno zbiera trochu.. Tylne zaciski też z A6C6 masz? Z tego co wiem tam elektroniczny ręczny jest a w a4 B6/7 jest mechaniczny. tylne są jeszcze standardowe 245 ale będą 280 zaciski z a4 b7 3.0 tdi
DivaynEays Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 11 minut temu, Jaro a4b6 napisał: jakoś specjalnie piasty nie czyściłem do białej kości,bo nie jest skorodowana ale jutro to poprawię masz rację. Tarcza nie jest przykręcona do piasty ponieważ poprzednia też nie była producent tego nie przewidział bo w piaście nie ma gwintu na tą małą śrubkę. A powiedz czy tarcze jest różnica prawa lewa bo na tarczach nie zauważyłem takiego oznaczenia. w przypadku tarcz glatkich nie ma roznicy. W przypadku nacinano-perforowanyc czy tez nacinanych/perforowanych juz tak Co do czyszczenia piasty to zrob to zeby nie bylo, ze klocki piszcza czy tarcze powichrowalo
Jaro a4b6 Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 Skasowałem błąd 01826 to teraz jest komunikat 65535 - System OK ( jeśli usterka ciągle istnieje sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody)
Jaro a4b6 Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 ten błąd powodował niski poziom płynu hamulcowego wiadomo wymiana, odpowietrzanie i sitko w zbiorniczku płynu hamulcowego potrzebne jak świni siodło i się przydarzyło. Pozdro
kqba Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 Jak za niski stan płynu, to powinno na czerwono wyskakiwać Bremse/Brakes
george Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 (edytowane) Czy w B6 ostatnich wypustach mógł występować większy układ hamulcowy? Znajomy kupił kiedyś BEX Q ze Szwajcarii, data produkcji 09/04. Zmieniając tarcze z przodu zdziwił się, że 312 nie pasuje. Czy mogła być to przeróbka Szwajcara na 320/288? @Dev @rs dziadek Pierwsze B7 z 320/288 zaczęły zjeżdżać z taśm na koniec 2004 roku. Edytowane 28 Marca 2021 przez george
Wandej Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 8 minut temu, george napisał: Czy w B6 ostatnich wypustach mógł występować większy układ hamulcowy? Znajomy kupił kiedyś BEX Q ze Szwajcarii, data produkcji 09/04. Zmieniając tarcze z przodu zdziwił się, że 312 nie pasuje. Czy mogła być to przeróbka Szwajcara? @Dev @rs dziadek SWAP
Dev Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 1 godzinę temu, george napisał: Czy w B6 ostatnich wypustach mógł występować większy układ hamulcowy? Znajomy kupił kiedyś BEX Q ze Szwajcarii, data produkcji 09/04. Zmieniając tarcze z przodu zdziwił się, że 312 nie pasuje. Czy mogła być to przeróbka Szwajcara na 320/288? @Dev @rs dziadek Pierwsze B7 z 320/288 zaczęły zjeżdżać z taśm na koniec 2004 roku. Nie bylo 320/288 w B6, ktos zrobil przekładkę. Kiedyś takim odstepstwem byl passat b5lift, ktory mial zwrotnice z passtucha W8/S4 B5 na zaciskach Lucasa z S4 B5 i tarczach 320mm. Kolega mial cos takiego w 1.9tdi AVF.
george Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 21 minut temu, Dev napisał: Kiedyś takim odstepstwem byl passat b5lift, ktory mial zwrotnice z passtucha W8/S4 B5 na zaciskach Lucasa z S4 B5 i tarczach 320mm. Kolega mial cos takiego w 1.9tdi AVF. 4x4 czy ośka?
Dev Opublikowano 28 Marca 2021 Opublikowano 28 Marca 2021 5 minut temu, george napisał: 4x4 czy ośka? FWD
daami_lu Opublikowano 29 Marca 2021 Opublikowano 29 Marca 2021 Witam Pytanko , czy zaciski i tarcze 320 podejdą z audi a6 c5 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się