Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też właśnie chciałem to od razu pisać, że z S4 podchodzą bez problemu, jedynie dla tarczy kotwicznych z tyłu trzeba blaszkę dorobić dla jednego mocowania. No i nie trzeba się potem głowic z doborem klocków i tarcz.

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
2 godziny temu, Wandej napisał:

Widać. Nie są p&p?

Miałem na myśli skuteczność. Czy zacisk od S4 ma większy tłoczek niż ten od T5?

Opublikowano
1 minutę temu, george napisał:

Miałem na myśli skuteczność. Czy zacisk od S4 ma większy tłoczek niż ten od T5?

Tak. 43 vs 41mm.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Panowie po zmianie przodu z 288 na 320 dostałem od mojej audiczki błąd 01826 (czujnik kąta skrętu kierownicy, napięcie zacisku +30) Przerabiał ktoś ten problem ? 
Daję parę fotek. No i nigdzie nie wyczytałem ile taki zestaw jest cięższy więc więcej 5.7kg na stronę. Sama tarcza 320 waży 9.9kg,  zacisk 7.6kg, zestaw 288 waży tarcza 5.9kg i zacisk też 5.9kg. Felgi 16, ET43 mieszczą zacisk 320.

IMG_20210317_184456.jpg

IMG_20210318_144108.jpg

IMG_20210318_144836.jpg

IMG_20210324_114953.jpg

IMG_20210324_141626.jpg

IMG_20210324_141630.jpg

IMG_20210325_122559.jpg

IMG_20210325_122604.jpg

Opublikowano

Coś ten klocek tak nierówno zbiera trochu..

Tylne zaciski też z A6C6 masz? Z tego co wiem tam elektroniczny ręczny jest a w a4 B6/7 jest mechaniczny.

Opublikowano

spadek napiecia, skasuj błąd i po sprawie

czym czyściłeś piaste i dlaczego tarcza nie jest do niej przykrecona ?

Opublikowano
6 minut temu, Langista napisał:

Coś ten klocek tak nierówno zbiera trochu..

dotrze sie

Opublikowano
47 minut temu, Dev napisał:

spadek napiecia, skasuj błąd i po sprawie

czym czyściłeś piaste i dlaczego tarcza nie jest do niej przykrecona ?

jakoś specjalnie piasty nie czyściłem do białej kości,bo nie jest skorodowana ale jutro to poprawię masz rację. Tarcza nie jest przykręcona do piasty ponieważ poprzednia też nie była producent tego nie przewidział bo w piaście nie ma gwintu na tą małą śrubkę. A powiedz czy tarcze jest różnica prawa lewa bo na tarczach nie zauważyłem takiego oznaczenia.

Opublikowano
55 minut temu, Langista napisał:

Coś ten klocek tak nierówno zbiera trochu..

Tylne zaciski też z A6C6 masz? Z tego co wiem tam elektroniczny ręczny jest a w a4 B6/7 jest mechaniczny.

tylne są jeszcze standardowe 245 ale będą 280 zaciski z a4 b7 3.0 tdi

Opublikowano
11 minut temu, Jaro a4b6 napisał:

jakoś specjalnie piasty nie czyściłem do białej kości,bo nie jest skorodowana ale jutro to poprawię masz rację. Tarcza nie jest przykręcona do piasty ponieważ poprzednia też nie była producent tego nie przewidział bo w piaście nie ma gwintu na tą małą śrubkę. A powiedz czy tarcze jest różnica prawa lewa bo na tarczach nie zauważyłem takiego oznaczenia.

w przypadku tarcz glatkich nie ma roznicy. W przypadku nacinano-perforowanyc czy tez nacinanych/perforowanych juz tak :)

Co do czyszczenia piasty to zrob to zeby nie bylo, ze klocki piszcza czy tarcze powichrowalo :D

Opublikowano

Skasowałem błąd 01826 to teraz jest komunikat 65535 - System OK ( jeśli usterka ciągle istnieje sprawdź moduł sterujący i odpowiednie przewody)

Opublikowano

ten błąd powodował niski poziom płynu hamulcowego wiadomo wymiana, odpowietrzanie i sitko w zbiorniczku płynu hamulcowego potrzebne jak świni siodło i się przydarzyło. Pozdro

Opublikowano

Jak za niski stan płynu, to powinno na czerwono wyskakiwać Bremse/Brakes

Opublikowano

tak własnie było jak mówisz.

Opublikowano (edytowane)

Czy w B6 ostatnich wypustach mógł występować większy układ hamulcowy? Znajomy kupił kiedyś BEX Q ze Szwajcarii, data produkcji 09/04. Zmieniając tarcze z przodu zdziwił się, że 312 nie pasuje. Czy mogła być to przeróbka Szwajcara na 320/288? @Dev @rs dziadek Pierwsze B7 z 320/288 zaczęły zjeżdżać z taśm na koniec 2004 roku.

Edytowane przez george
Opublikowano
8 minut temu, george napisał:

Czy w B6 ostatnich wypustach mógł występować większy układ hamulcowy? Znajomy kupił kiedyś BEX Q ze Szwajcarii, data produkcji 09/04. Zmieniając tarcze z przodu zdziwił się, że 312 nie pasuje. Czy mogła być to przeróbka Szwajcara? @Dev @rs dziadek

SWAP

Opublikowano
1 godzinę temu, george napisał:

Czy w B6 ostatnich wypustach mógł występować większy układ hamulcowy? Znajomy kupił kiedyś BEX Q ze Szwajcarii, data produkcji 09/04. Zmieniając tarcze z przodu zdziwił się, że 312 nie pasuje. Czy mogła być to przeróbka Szwajcara na 320/288? @Dev @rs dziadek Pierwsze B7 z 320/288 zaczęły zjeżdżać z taśm na koniec 2004 roku.

Nie bylo 320/288 w B6, ktos zrobil przekładkę. Kiedyś  takim odstepstwem byl passat b5lift, ktory mial zwrotnice z passtucha W8/S4 B5 na zaciskach Lucasa z S4 B5 i tarczach 320mm. Kolega mial cos takiego w 1.9tdi AVF.

Opublikowano
21 minut temu, Dev napisał:

Kiedyś  takim odstepstwem byl passat b5lift, ktory mial zwrotnice z passtucha W8/S4 B5 na zaciskach Lucasa z S4 B5 i tarczach 320mm. Kolega mial cos takiego w 1.9tdi AVF.

4x4 czy ośka?

Opublikowano
5 minut temu, george napisał:

4x4 czy ośka?

FWD

Opublikowano

Witam Pytanko , czy zaciski i tarcze 320 podejdą z audi a6 c5 ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...