Langista Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 Brembo jest produkowane w Polsce, kontrola jakości tam nie istnieje więc to jaki produkt dostaniesz zależy tylko od nie przeserwisowwnej już od dłuższego czasu maszyny. Z samych tarcz to ATE, Rotinger, Textar. Klocki dobierz według własnego budżetu, chcesz efektywnie hamować wybierz dobry klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki8 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 16 minut temu, greg2505 napisał(a): Bierz ori zestaw jak kolega wyżej napisał, ja mam 320/288 tarcze oz i klocki ferodo,wszystko działa jak należy, teraz braciakowi na przód wrzucałem 320 zaciski i do tego tarcze i klocki oz bo jakiś problem był z dostępczościa do ferodo Dzięki za info tylko wiesz jak zajdę do sklepu to raczej będzie przemiał w firmach. Więc muszę wiedzieć jaki ten zestaw wziąć. To że do b7 2.0 tfsi to jedno. A drugie to z jakiej firmy jarzma/zaciski i mam nadzieję że to będzie pasować pod stare przewody 😅 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki8 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 25 minut temu, Langista napisał(a): Brembo jest produkowane w Polsce, kontrola jakości tam nie istnieje więc to jaki produkt dostaniesz zależy tylko od nie przeserwisowwnej już od dłuższego czasu maszyny. Z samych tarcz to ATE, Rotinger, Textar. Klocki dobierz według własnego budżetu, chcesz efektywnie hamować wybierz dobry klocek. Dobra czyli tarcze załatwione rozumiem że klocki też z tych firm ewentualnie ferodo. A co z zaciskami i jarzmami ? Z jakich firm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 12 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 17 minut temu, Darecki8 napisał(a): Dobra czyli tarcze załatwione rozumiem że klocki też z tych firm ewentualnie ferodo. A co z zaciskami i jarzmami ? Z jakich firm ? Używki z wcześniej wymienionych jednostek silnikowych. Zacznij od przeczytania pierwszego postu tego tematu, a potem zadawaj pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki8 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 13 minut temu, H4mm3R napisał(a): Używki z wcześniej wymienionych jednostek silnikowych. Zacznij od przeczytania pierwszego postu tego tematu, a potem zadawaj pytania. Czytałem z tym, że wolałbym kupić raczej coś nowego i sprawdzonego ewentualnie zregenerowanego. A jeśli chodzi o nowe dalej nie wiem z jakiej firmy są polecane. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 Nowych w tym przedziale cenowym to może na jedną oś starczy, tylko regenerowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 (edytowane) 10 minut temu, Darecki8 napisał(a): Czytałem z tym, że wolałbym kupić raczej coś nowego i sprawdzonego ewentualnie zregenerowanego. A jeśli chodzi o nowe dalej nie wiem z jakiej firmy są polecane. Pozdrawiam Przód ate,tył trw,dev może mieć gotowy zestaw Edytowane 12 Listopada 2023 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darecki8 Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 Godzinę temu, Langista napisał(a): Nowych w tym przedziale cenowym to może na jedną oś starczy, tylko regenerowane. Mam na ten cel 2500 zł myślałem że wyrobię się w tej kwocie na zaciski tarcze klocki jarzma nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 12 Listopada 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 1 minuta temu, Darecki8 napisał(a): Mam na ten cel 2500 zł myślałem że wyrobię się w tej kwocie na zaciski tarcze klocki jarzma nowe Nie ma szans przy nowych zaciskach i jarzmach. Weź regenerowane od @Dev lub @rs dziadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R Opublikowano 12 Listopada 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2023 To nie temat o piszczących hamulcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek_C Opublikowano 11 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2023 Witam, pacjent exeo. Przód 320 oz+ferodo, tył 300 oz+textar. Chvj mnie strzeli. Wraz z nastaniem śniegów czy jak dziś pogody, to jest odwilży, czyli ogólnie takiej "zgniłej" pogody powrócił problem z hamulcami. Tarcze pokrywają się syfem, że dosłownie nie da się jechać. Po ruszeniu muszę trochę pohamować przy małej prędkości, żeby przeczyścić tarcze. Tak to samochód praktycznie nie hamuje. Zaznaczę od razu, to nie wygląda jak zwykły nalot rdzy, jak po jakimś deszczyku. Jeździłem różnymi samochodami, montowało się jakieś bosche czy trw i nigdy nie miałem takiego problemu. Jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy u mnie ? Ktoś? Coś ? Tarcze do wyrzucenia ? Ps. na zdjęciach wygląd tarcz zanim ruszyłem po pracy do domu i jak wyglądały po powrocie. Rano, jak będę wyjeżdżał z domu, to będą znowu wyglądały jak wcześniej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PatryK940913 Opublikowano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 Cześć, zbliżam się do wymiany hebli tył, a że i jarzma są w kiepskim stanie, to zastanawiam się nad zrobieniem upgrade. Obecnie siedzi biedne 255 (ori czerwone zaciski), a interesuje mnie standardowo co najmniej 288 na zregenerowanych zaciskach i jarzmach (wiadomo kasa) plus nowe tarcze i klocki (i osłony?). Jak ktoś ma zestaw, to proszę o priv albo info ile to cenowo mnie wyniesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
george Opublikowano 15 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2023 Dzwoń do @Deva. Powinien mieć zestaw od A do Z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon89 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 W dniu 11.12.2023 o 19:23, Bartek_C napisał(a): Witam, pacjent exeo. Przód 320 oz+ferodo, tył 300 oz+textar. Chvj mnie strzeli. Wraz z nastaniem śniegów czy jak dziś pogody, to jest odwilży, czyli ogólnie takiej "zgniłej" pogody powrócił problem z hamulcami. Tarcze pokrywają się syfem, że dosłownie nie da się jechać. Po ruszeniu muszę trochę pohamować przy małej prędkości, żeby przeczyścić tarcze. Tak to samochód praktycznie nie hamuje. Zaznaczę od razu, to nie wygląda jak zwykły nalot rdzy, jak po jakimś deszczyku. Jeździłem różnymi samochodami, montowało się jakieś bosche czy trw i nigdy nie miałem takiego problemu. Jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy u mnie ? Ktoś? Coś ? Tarcze do wyrzucenia ? Ps. na zdjęciach wygląd tarcz zanim ruszyłem po pracy do domu i jak wyglądały po powrocie. Rano, jak będę wyjeżdżał z domu, to będą znowu wyglądały jak wcześniej... Może solanka tak agresywnie działa ??? Ale może być też wina klocków... I na to bym obstawiał. Chociaż jak sięgnę pamięcią kolega w a6c6 miał tarcze 0Z + klocki OZ i też miał takie zalepione tarcze jakby klocek był z kredki woskowej i zostawiał warstwę na tarczy 🤔🤔🤔 Jeździsz agresywnie? Może je przegrzałeś? U mnie są tarcze przód ATE +klocki TRW, tył ATE + Ferodo. (Zdjęcia po nocy stania auta na podwórku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 Po jednym dniu takie coś? Ja tak nie mam jak auto tydzień stoi przy tej pogodzie. Jedynie jak na myjnię zajadę to od piany tarcze są całe rude, ale tam jest jakiś deionizer więc reakcja jak najbardziej normalna. Tarcze coś z kiepskiego materiału zrobione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon89 Opublikowano 16 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2023 8 minut temu, Langista napisał(a): Po jednym dniu takie coś? Ja tak nie mam jak auto tydzień stoi przy tej pogodzie. Jedynie jak na myjnię zajadę to od piany tarcze są całe rude, ale tam jest jakiś deionizer więc reakcja jak najbardziej normalna. Tarcze coś z kiepskiego materiału zrobione. Zgadza się po myjni i tej chemii rdza na tarczach pojawia się w szybkim tempie trzeba bardzo dobrze wypłukać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kurdex12 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia Witam Audi a4 b6 sedan 2001 2.0 alt ośka Czy ktoś mógłby mi pomóc wybrać części do swapu na 300 mm? Tył Ewentualnie ma ktoś sprzedać taki kompletny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo82 Opublikowano 18 Stycznia Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 8 godzin temu, Kurdex12 napisał(a): Witam Audi a4 b6 sedan 2001 2.0 alt ośka Czy ktoś mógłby mi pomóc wybrać części do swapu na 300 mm? Tył Ewentualnie ma ktoś sprzedać taki kompletny ? Stary wszystko jest na pierwszej stronie . Jasno i przejrzyscie opisane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armata11 Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Witam, Miał ktoś problem z tarczami 345mm Zimmermana? Założyłem po swapie hebli i po dotarciu strasznie biją przy hamowaniu. Tarcze zamówione z allegro i mam zamiar odesłać na reklamacje, ale nie wiem czy przyjmą bo montowane bez czujnika zegarowego i do tego przejechałem na nich pare tys bo nie mogłem sobie pozwolić na przestój auta przez 3 tyg aż się zastanowią nad decyzją. Pytanie czy jak odrzucą to czy da rade je przetoczyć ew. bo szkoda wyrzucać nowe tarcze za 1 tys zł. Tarcze perforowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 22 minut temu, Armata11 napisał(a): bo montowane bez czujnika zegarowego To lepiej nie rób z siebie cebulaka z reklamacją tylko ogarnij poprawny montaż ze sprawdzeniem piast. Łożyska i stan zawieszenia też ma wpływ na bicie tarcz przy hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się