Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Upgrade hamulców w Audi A4 B6/B7


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Brembo jest produkowane w Polsce, kontrola jakości tam nie istnieje więc to jaki produkt dostaniesz zależy tylko od nie przeserwisowwnej już od dłuższego czasu maszyny.

 

Z samych tarcz to ATE, Rotinger, Textar. Klocki dobierz według własnego budżetu, chcesz efektywnie hamować wybierz dobry klocek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

16 minut temu, greg2505 napisał(a):

Bierz ori zestaw jak kolega wyżej napisał, ja mam 320/288  tarcze oz i klocki ferodo,wszystko działa jak należy, teraz braciakowi na przód wrzucałem 320 zaciski i do tego tarcze i klocki oz bo jakiś problem był z dostępczościa do ferodo 

Dzięki za info tylko wiesz jak zajdę do sklepu to raczej będzie przemiał w firmach. Więc muszę wiedzieć jaki ten zestaw wziąć. To że do b7 2.0 tfsi to jedno. A drugie to z jakiej firmy jarzma/zaciski i mam nadzieję że to będzie pasować pod stare przewody 😅

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Langista napisał(a):

Brembo jest produkowane w Polsce, kontrola jakości tam nie istnieje więc to jaki produkt dostaniesz zależy tylko od nie przeserwisowwnej już od dłuższego czasu maszyny.

 

Z samych tarcz to ATE, Rotinger, Textar. Klocki dobierz według własnego budżetu, chcesz efektywnie hamować wybierz dobry klocek.

Dobra czyli tarcze załatwione rozumiem że klocki też z tych firm ewentualnie ferodo. A co z zaciskami i jarzmami ? Z jakich firm ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, Darecki8 napisał(a):

Dobra czyli tarcze załatwione rozumiem że klocki też z tych firm ewentualnie ferodo. A co z zaciskami i jarzmami ? Z jakich firm ? 

Używki z wcześniej wymienionych jednostek silnikowych. Zacznij od przeczytania pierwszego postu tego tematu, a potem zadawaj pytania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, H4mm3R napisał(a):

Używki z wcześniej wymienionych jednostek silnikowych. Zacznij od przeczytania pierwszego postu tego tematu, a potem zadawaj pytania. 

Czytałem z tym, że wolałbym kupić raczej coś nowego i sprawdzonego ewentualnie zregenerowanego. A jeśli chodzi o nowe dalej nie wiem z jakiej firmy są polecane. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Darecki8 napisał(a):

Czytałem z tym, że wolałbym kupić raczej coś nowego i sprawdzonego ewentualnie zregenerowanego. A jeśli chodzi o nowe dalej nie wiem z jakiej firmy są polecane. Pozdrawiam 

Przód ate,tył trw,dev może mieć gotowy zestaw 

Edytowane przez greg2505
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał(a):

Nowych w tym przedziale cenowym to może na jedną oś starczy, tylko regenerowane.

Mam na ten cel 2500 zł myślałem że wyrobię się w tej kwocie na zaciski tarcze klocki jarzma nowe  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minuta temu, Darecki8 napisał(a):

Mam na ten cel 2500 zł myślałem że wyrobię się w tej kwocie na zaciski tarcze klocki jarzma nowe  

Nie ma szans przy nowych zaciskach i jarzmach. Weź regenerowane od @Dev lub @rs dziadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

pacjent exeo. Przód 320 oz+ferodo, tył 300 oz+textar. 

Chvj mnie strzeli. Wraz z nastaniem śniegów czy jak dziś pogody, to jest odwilży, czyli ogólnie takiej "zgniłej" pogody powrócił problem z hamulcami. Tarcze pokrywają się syfem, że dosłownie nie da się jechać. Po ruszeniu muszę trochę pohamować przy małej prędkości, żeby przeczyścić tarcze. Tak to samochód praktycznie nie hamuje. Zaznaczę od razu, to nie wygląda jak zwykły nalot rdzy, jak po jakimś deszczyku. Jeździłem różnymi samochodami, montowało się jakieś bosche czy trw i nigdy nie miałem takiego problemu. Jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy u mnie ? Ktoś? Coś ? Tarcze do wyrzucenia ?

 

Ps. na zdjęciach wygląd tarcz zanim ruszyłem po pracy do domu i jak wyglądały po powrocie. Rano, jak będę wyjeżdżał z domu, to będą znowu wyglądały jak wcześniej...

IMG_20231211_140918_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140922_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_142952_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140617_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140623_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140913_copy_600x800.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, zbliżam się do wymiany hebli tył, a że i jarzma są w kiepskim stanie, to zastanawiam się nad zrobieniem upgrade. Obecnie siedzi biedne 255 (ori czerwone zaciski), a interesuje mnie standardowo co najmniej 288 na zregenerowanych zaciskach i jarzmach (wiadomo kasa) plus nowe tarcze i klocki (i osłony?). Jak ktoś ma zestaw, to proszę o priv albo info ile to cenowo mnie wyniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.12.2023 o 19:23, Bartek_C napisał(a):

Witam,

pacjent exeo. Przód 320 oz+ferodo, tył 300 oz+textar. 

Chvj mnie strzeli. Wraz z nastaniem śniegów czy jak dziś pogody, to jest odwilży, czyli ogólnie takiej "zgniłej" pogody powrócił problem z hamulcami. Tarcze pokrywają się syfem, że dosłownie nie da się jechać. Po ruszeniu muszę trochę pohamować przy małej prędkości, żeby przeczyścić tarcze. Tak to samochód praktycznie nie hamuje. Zaznaczę od razu, to nie wygląda jak zwykły nalot rdzy, jak po jakimś deszczyku. Jeździłem różnymi samochodami, montowało się jakieś bosche czy trw i nigdy nie miałem takiego problemu. Jaka jest przyczyna takiego stanu rzeczy u mnie ? Ktoś? Coś ? Tarcze do wyrzucenia ?

 

Ps. na zdjęciach wygląd tarcz zanim ruszyłem po pracy do domu i jak wyglądały po powrocie. Rano, jak będę wyjeżdżał z domu, to będą znowu wyglądały jak wcześniej...

IMG_20231211_140918_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140922_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_142952_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140617_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140623_copy_600x800.jpg

IMG_20231211_140913_copy_600x800.jpg

Może solanka tak agresywnie działa ??? 

Ale może być też wina klocków... I na to bym obstawiał. 

Chociaż jak sięgnę pamięcią kolega w a6c6 miał tarcze 0Z + klocki OZ i też miał takie zalepione tarcze jakby klocek był z kredki woskowej i zostawiał warstwę na tarczy 🤔🤔🤔

 

Jeździsz agresywnie?  Może je przegrzałeś? 

U mnie są tarcze przód ATE +klocki TRW, tył ATE + Ferodo. (Zdjęcia po nocy stania auta na podwórku)

 

IMG_20231216_105825.jpg

IMG_20231216_105840_HDR.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jednym dniu takie coś? Ja tak nie mam jak auto tydzień  stoi przy tej pogodzie. Jedynie jak na myjnię zajadę to od piany tarcze są całe rude, ale tam jest jakiś deionizer więc reakcja jak najbardziej normalna. Tarcze coś z kiepskiego materiału zrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Langista napisał(a):

Po jednym dniu takie coś? Ja tak nie mam jak auto tydzień  stoi przy tej pogodzie. Jedynie jak na myjnię zajadę to od piany tarcze są całe rude, ale tam jest jakiś deionizer więc reakcja jak najbardziej normalna. Tarcze coś z kiepskiego materiału zrobione.

Zgadza się po myjni i tej chemii rdza na tarczach pojawia się w szybkim tempie trzeba bardzo dobrze wypłukać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

 

Audi a4 b6 sedan 2001 2.0 alt ośka 

Czy ktoś mógłby mi pomóc wybrać części do swapu na 300 mm? Tył 

Ewentualnie ma ktoś sprzedać taki kompletny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Kurdex12 napisał(a):

Witam 

 

Audi a4 b6 sedan 2001 2.0 alt ośka 

Czy ktoś mógłby mi pomóc wybrać części do swapu na 300 mm? Tył 

Ewentualnie ma ktoś sprzedać taki kompletny ?

Stary wszystko jest na pierwszej stronie . Jasno i przejrzyscie opisane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Miał ktoś problem z tarczami 345mm Zimmermana? Założyłem po swapie hebli i po dotarciu strasznie biją przy hamowaniu. Tarcze zamówione z allegro i mam zamiar odesłać na reklamacje, ale nie wiem czy przyjmą bo montowane bez czujnika zegarowego i do tego przejechałem na nich pare tys bo nie mogłem sobie pozwolić na przestój auta przez 3 tyg aż się zastanowią nad decyzją. Pytanie czy jak odrzucą to czy da rade je przetoczyć ew. bo szkoda wyrzucać nowe tarcze za 1 tys zł. Tarcze perforowane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minut temu, Armata11 napisał(a):

bo montowane bez czujnika zegarowego

To lepiej nie rób z siebie cebulaka z reklamacją tylko ogarnij poprawny montaż ze sprawdzeniem piast.

Łożyska i stan zawieszenia też ma wpływ na bicie tarcz przy hamowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...