niestandardowy Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 ale mi narobiles strachu Cycu jeden z ta poducha :decayed: ze wystrzelila :decayed:
biggman Opublikowano 2 Czerwca 2014 Opublikowano 2 Czerwca 2014 więc jestem po montażu i niestety poduszka wystrzeliła .... Nie wiem od czego jest ale jest wszystko ok i klakson działa i poduszka siedzi na swoim miejscu , także jestem bardzo zadowolony , zdjęcia u mnie w temacie , dziękuje za wskazówki biggman , pozdrawiam , jak dojdą graty tj taśma i moduł obsługjące MF to będe się dalej bawił dzięki jeszcze raz za pomoc. Spoko
pajda Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 co trzeba zrobić by łopatki działałby zmiana kierwonicy standart B6 na s-line B6 z łopatkami
pajda Opublikowano 10 Czerwca 2014 Opublikowano 10 Czerwca 2014 Zakodowac tylko ? bo z tego co się dowiedziałem to jest kiera z C5 i nie wiem czy w B6 bedzie działać
Lutek90 Opublikowano 11 Czerwca 2014 Opublikowano 11 Czerwca 2014 jak rozumiem łopatki służą do zmieniania biegów w tiptronic tak ? jest możliwość zmiany w vag żeby były za coś innego odpowiadały w normalnej skrzyni manualnej np za jakieś sterowanie w RNS ? czy raczej nie bardzo?
H4mm3R Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 jak rozumiem łopatki służą do zmieniania biegów w tiptronic tak ? jest możliwość zmiany w vag żeby były za coś innego odpowiadały w normalnej skrzyni manualnej np za jakieś sterowanie w RNS ? czy raczej nie bardzo? Nie.
Lutek90 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Opublikowano 12 Czerwca 2014 thx za odpowiedź zawsze można je odkręcić ale mi w niczym w sumie nie przeszkadzają
pajda Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zakodowac podpowiesz jak ? czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Zakodowac podpowiesz jak ? czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs nie wiedzieć dlaczego ?
Krumak Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zakodowac podpowiesz jak ? czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Zakodowac podpowiesz jak ? czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs nie wiedzieć dlaczego ? Robiłeś kalibrację czujnika kąta skrętu?? A adaptację kierownicy?? Tu masz opisane: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/
pajda Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zakodowac podpowiesz jak ? czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić ---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ---------- Zakodowac podpowiesz jak ? czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs nie wiedzieć dlaczego ? Robiłeś kalibrację czujnika kąta skrętu?? A adaptację kierownicy?? tak robiłem , i nic wczesniej był zmieniany moduł na Q bo dokładany był tempomat i adaptacja przebiegła bez problemu teraz zmieniona taśma + kiera i robiłem chyba ze 3 razy kalibracje czujnika kąta skretu i dalej błedy co masz na myśli adaptacja kierownicy ??
Krumak Opublikowano 13 Czerwca 2014 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Zobacz do tematu, który wskazałem na wszystkie kodowania, jakie musisz wykonać. Może pomyliłeś się w kodowaniu, a może taśma poduszki jest walnięta. Prześlij kody błędów jakie wyrzuca Ci vcds do kolegi domin79, On jest niezłym magikiem w tych sprawach
Majkel Opublikowano 15 Czerwca 2014 Opublikowano 15 Czerwca 2014 manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs nie wiedzieć dlaczego ? Pajda, pamiętasz jak wymienialiśmy kierę u mnie z tolkiem, to też nie szło się błędów z esp i abs pozbyć, potem to jakoś ogarnął, zapytaj go co zrobił - przyczyna może być podobna jak u mnie wtedy
jedrusa4 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Opublikowano 17 Czerwca 2014 Witam, jeśli chciałbym wymienić kiere od b7 to wystarczy że kupię kiere i poduchę czy też muszę jakiś moduł i taśmę dokupić?, w tej chwili mam multifunkcję
biggman Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 w 1 wątku jest wszystko napisane co potrzebujesz, łącznie z numerami i opisem moduł i taśmę też musisz zmienić, i pamiętaj o łączniku 4pin do poduszki, bo kosztuje nie wiele a warto zmienić
andr3i Opublikowano 18 Czerwca 2014 Opublikowano 18 Czerwca 2014 w b6 do modulu tez byl taki zolty lacznik i nie moge go dostac , ma ktos jakis numer bo w etce w aso nie moglismy znalesc odpowiedniego
mycha1236 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Opublikowano 10 Sierpnia 2014 Witam mam kiere z b8 w b6 oraz rns-e led wszystko dziła oprucz przycisku mode (powinno chyba zmieniac radio- sd ) wyskakuje na fisie no function co moze byc ?
bosniak_sg Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Opublikowano 12 Sierpnia 2014 Czy występowala wersja S4 w B6 z multimedialna kierownica, bo z łopatkami widzialem, ale z przyciskmi nie. Ciekawe czy dałoby wsadzic do takiej S4 B6 kiere z łopatkami i mutimediami od B7, albo TT/R8?
A4_Raf Opublikowano 1 Września 2014 Opublikowano 1 Września 2014 Jak jest różnica miedzy poduszką w B6, a w B8, w kierownicy oczywiście? w b8 jest lepsza, bardziej bezpieczna, niezawodna? Czy może to po prostu jest to samo. Mam na myśli właśnie takie porównanie.
michalb1987 Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 Koledzy moze mi ktos powiedziec bo jestem w trakcie wymiany kiery na b7 multifunkcje z b6 4ramiona i mam kostke w kierownicy plaska 6 pinowa ale nie mam jej gdzie wpiac co mam z tym zrobic?
niestandardowy Opublikowano 3 Września 2014 Opublikowano 3 Września 2014 druga czesc kostki powinna byc w okablowaniu poduszki, okablowanie miedzy tasma airbag a poduszka. ta wiazka tez przy zmianie kiery musi byc inna...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się