Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja kierownicy multifunkcyjnej S3/R8/S6/TT/A4 B7/B8 w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale mi narobiles strachu Cycu jeden z ta poducha :decayed::decayed::decayed: ze wystrzelila :decayed::decayed::decayed:

Opublikowano
więc jestem po montażu :( i niestety poduszka wystrzeliła .... :(:P

Nie wiem od czego jest ale jest wszystko ok i klakson działa i poduszka siedzi na swoim miejscu , także jestem bardzo zadowolony , zdjęcia u mnie w temacie , dziękuje za wskazówki biggman , pozdrawiam , jak dojdą graty tj taśma i moduł obsługjące MF to będe się dalej bawił dzięki jeszcze raz za pomoc.

Spoko :):hi:

Opublikowano

co trzeba zrobić by łopatki działałby

zmiana kierwonicy standart B6 na s-line B6 z łopatkami

4144565659_6

Opublikowano
Zakodowac

tylko ?

bo z tego co się dowiedziałem to jest kiera z C5 i nie wiem czy w B6 bedzie działać :whistling:

Opublikowano

jak rozumiem łopatki służą do zmieniania biegów w tiptronic tak ? jest możliwość zmiany w vag żeby były za coś innego odpowiadały w normalnej skrzyni manualnej np za jakieś sterowanie w RNS ? czy raczej nie bardzo?

Opublikowano
jak rozumiem łopatki służą do zmieniania biegów w tiptronic tak ? jest możliwość zmiany w vag żeby były za coś innego odpowiadały w normalnej skrzyni manualnej np za jakieś sterowanie w RNS ? czy raczej nie bardzo?

Nie.

Opublikowano

thx za odpowiedź zawsze można je odkręcić ale mi w niczym w sumie nie przeszkadzają :)

Opublikowano
Zakodowac

podpowiesz jak ?

czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić :kwasny:

---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

Zakodowac

podpowiesz jak ?

czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić :kwasny:

manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs :kwasny: nie wiedzieć dlaczego ?

Opublikowano
Zakodowac

podpowiesz jak ?

czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić :kwasny:

---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

Zakodowac

podpowiesz jak ?

czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić :kwasny:

manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs :kwasny: nie wiedzieć dlaczego ?

Robiłeś kalibrację czujnika kąta skrętu?? A adaptację kierownicy??

Tu masz opisane:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/wymiana-modulu-kierownicy-tempomat-kierownice-multifunkcyjna-15393/

Opublikowano
Zakodowac

podpowiesz jak ?

czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić :kwasny:

---------- Post dopisany at 22:54 ---------- Poprzedni post napisany at 20:38 ----------

Zakodowac

podpowiesz jak ?

czy moduł kierownicy trzeba zmienić, obecnie jest założony Q i nie bardzo to chce trybić :kwasny:

manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs :kwasny: nie wiedzieć dlaczego ?

Robiłeś kalibrację czujnika kąta skrętu?? A adaptację kierownicy??

tak robiłem , i nic

wczesniej był zmieniany moduł na Q bo dokładany był tempomat i adaptacja przebiegła bez problemu

teraz zmieniona taśma + kiera i robiłem chyba ze 3 razy kalibracje czujnika kąta skretu i dalej błedy :kwasny:

co masz na myśli adaptacja kierownicy ??

Opublikowano

Zobacz do tematu, który wskazałem na wszystkie kodowania, jakie musisz wykonać. Może pomyliłeś się w kodowaniu, a może taśma poduszki jest walnięta. Prześlij kody błędów jakie wyrzuca Ci vcds do kolegi domin79, On jest niezłym magikiem w tych sprawach :wink:

Opublikowano
manetki działają , ale cały czas jest błąd z esp i abs :kwasny: nie wiedzieć dlaczego ?

Pajda, pamiętasz jak wymienialiśmy kierę u mnie z tolkiem, to też nie szło się błędów z esp i abs pozbyć, potem to jakoś ogarnął, zapytaj go co zrobił - przyczyna może być podobna jak u mnie wtedy :wink:

Opublikowano

Witam, jeśli chciałbym wymienić kiere od b7 to wystarczy że kupię kiere i poduchę czy też muszę jakiś moduł i taśmę dokupić?, w tej chwili mam multifunkcję

Opublikowano

w 1 wątku jest wszystko napisane co potrzebujesz, łącznie z numerami i opisem :whistling: moduł i taśmę też musisz zmienić, i pamiętaj o łączniku 4pin do poduszki, bo kosztuje nie wiele a warto zmienić

Opublikowano

w b6 do modulu tez byl taki zolty lacznik i nie moge go dostac , ma ktos jakis numer bo w etce w aso nie moglismy znalesc odpowiedniego

Opublikowano

Witam mam kiere z b8 w b6 oraz rns-e led wszystko dziła oprucz przycisku mode (powinno chyba zmieniac radio- sd ) wyskakuje na fisie no function co moze byc ?

Opublikowano

Czy występowala wersja S4 w B6 z multimedialna kierownica, bo z łopatkami widzialem, ale z przyciskmi nie. Ciekawe czy dałoby wsadzic do takiej S4 B6 kiere z łopatkami i mutimediami od B7, albo TT/R8?

Opublikowano

Jak jest różnica miedzy poduszką w B6, a w B8, w kierownicy oczywiście? w b8 jest lepsza, bardziej bezpieczna, niezawodna? Czy może to po prostu jest to samo. Mam na myśli właśnie takie porównanie.

Opublikowano

Koledzy moze mi ktos powiedziec bo jestem w trakcie wymiany kiery na b7 multifunkcje z b6 4ramiona i mam kostke w kierownicy plaska 6 pinowa ale nie mam jej gdzie wpiac co mam z tym zrobic?

Opublikowano

druga czesc kostki powinna byc w okablowaniu poduszki, okablowanie miedzy tasma airbag a poduszka. ta wiazka tez przy zmianie kiery musi byc inna...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...