Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a tu część dla ludzi co nie mają w TDI przewodu idącego do kompa:

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=830497489

a tu link do sprzedawcy , jeżeli aukcja pójdzie do archiwum

http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=259443

część to zamiennik przepustnicy EGR :hi:

ja właśnie zakupiłem tą cześć

tylko jeszcze trzeba dokupić kolektor z AWX'a :evil:

Opublikowano

A ja po kilku miesiącach posiadania zegarów na słupku postanowiłem w końcu zrobić z nimi porządek tak wiec słupek zdjąłem podstawkę pod zegary umocowałem na wkręty i klej dwuskładnikowy, następnie po szpachlowałem i wyszlifowałem. Jutro to znaczy dzisiaj zaworze słupek do flokowania.

A o to fotki gotowego słupka przed flokowaniem:

e67767a297b7e75am.jpg

ed42230b0facdac3m.jpg

d10b1b9496d97bedm.jpg

jakość zdjęc kiepska bo robione komórką :-P

A i nastąpi zamiana jednego zegara :)

Opublikowano

no więc wszystkie wężyki powymieniane... turbo jak pompowało 5.0 - 5,5 tak pompuje dalej... nie wiem czy coś uszkodzone czy wina wskaźnika ale trochę mnie to drażni. Samochód i tak sobie całkiem nieźle radzi ale chciałbym mieć pewność że turbo jest ok. Od czego zacząć, co sprawdzać? Może hamowania?

Opublikowano

no więc wszystkie wężyki powymieniane... turbo jak pompowało 5.0 - 5,5 tak pompuje dalej... nie wiem czy coś uszkodzone czy wina wskaźnika ale trochę mnie to drażni. Samochód i tak sobie całkiem nieźle radzi ale chciałbym mieć pewność że turbo jest ok. Od czego zacząć, co sprawdzać? Może hamowania?

spytam z ciekawości , ile powinno pompować ????

Opublikowano

silnikm.jpg

Panowie chce sie upewnic

Przeczytalem watek ale albo nie zrozumialem albo nie ma odpowiedzi

Na obrazku sa 2 miejsca gdzie sie wpinac

1) zaznaczone zolto-czerwona strzalka

2) w grubym niebieskim kolku

Z tego co zrozumialem mam sie wpiac w miejsce przy tej zolto-czerwonej strzalce ?

Opublikowano

silnikm.jpg

Panowie chce sie upewnic

Przeczytalem watek ale albo nie zrozumialem albo nie ma odpowiedzi

Na obrazku sa 2 miejsca gdzie sie wpinac

1) zaznaczone zolto-czerwona strzalka

2) w grubym niebieskim kolku

Z tego co zrozumialem mam sie wpiac w miejsce przy tej zolto-czerwonej strzalce ?

tak

Opublikowano

witam kolegów

1.czy taki słupek (tylko u mnie od B6) da rade okleic Alkantrą coś na zasadzie flokowania , chodzi mi o to czy alkantra jest na tyle elastyczna aby dała sie rozciagać?

2.jakim klejem trzeba wysmarowac słupek by naklejać flok,alkantrę czy inny matriał?może ktoś ma doswiadczenie w tym temacie.

Opublikowano

ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ?

bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest :rolleyes:

Opublikowano

ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ?

bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest :rolleyes:

na mój gust to nie zrobisz żeby Ci się ściemniały razem z dechą ..
Opublikowano

ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ?

bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest :rolleyes:

na mój gust to nie zrobisz żeby Ci się ściemniały razem z dechą ..

czemu nie? a np przewód od podświetlenia wskaźnika wpiąć, zamiast bezpośrednio do plusa, to do instalacji podświetlenia deski? :mysli:

Opublikowano

ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ?

bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest :rolleyes:

na mój gust to nie zrobisz żeby Ci się ściemniały razem z dechą ..

ale zegar auto gauge ma trzy kable przecież , chyba że źle odczytałem z instrukcji :rolleyes:

red 12V ignition switch (12V stacyjka)

black engine ground (masa)

orange dash light (światło tablicy rozdzielczej)

no i chyba ten pomarańczowy kabel sie podłącza pod zegary :mysli:

Opublikowano

no i chyba ten pomarańczowy kabel sie podłącza pod zegary :mysli:

Krzyniek (i ja tez) rozwiazal/ismy problem przy pomocy przelacznika 3 pozycyjnego

pozycja

1) - brak podswietlenia (podlaczony glowny kabel +12 z panelu z bezpiecznikami)

2) - polowa podswietlenia (podlaczony kabel pomaranczowy)

3) - max podswietlenie (kabel czerwony)

ja wykozystalem taki przelacznik (podobny)

_____30012.jpg

Przy jego pomocy sam decydujesz czy chcesz miec delikatne czy max podswietlenie (lub nie miec wcale)

Opublikowano

ale to jaki sens jest tego pomarańczowego kabla ?

Opublikowano

Pomarancowy kabel odpowiada za to "mniejsze" podswietlenie

to dziala tak ze jak jedziesz bez swiatel to masz na maxa podswietlone a jak wlaczysz swiatla to sie wlacza sie to slabsze

jako ze jezdzimy 100% na swiatlach u nas kabelek nie ma "racji bytu" podlaczony jak w instrukcji

Opublikowano

Pomarancowy kabel odpowiada za to "mniejsze" podswietlenie

to dziala tak ze jak jedziesz bez swiatel to masz na maxa podswietlone a jak wlaczysz swiatla to sie wlacza sie to slabsze

jako ze jezdzimy 100% na swiatlach u nas kabelek nie ma "racji bytu" podlaczony jak w instrukcji

a taaake buty :mysli:

no to dzięki za rozjaśnienie umysłu , bo jakoś to inaczej zrozumiałem , także też sobie zrobie taki przełącznik :wink4:

Opublikowano

....

heh ... Krzyniek zrobił :decayed: i pozwolił Ci skopiować pomysł :tongue4:

to chyba najlepsze rozwiązanie, tylko ja użyłem bardziej dyskretnego przełącznika :naughty:

mało tego pokuszę się o stwierdzenie że nie da się podłączyć tak samo wskaźnika bost i np temp oliwy bo temp oliwy musi mieć podany prąd na kabel (nie pamiętam koloru) ale od "jasnego" podświetlania i tylko dołączany kabel pomarańczowy (ciemniejsze podświetlanie)

Opublikowano

mało tego pokuszę się o stwierdzenie że nie da się podłączyć tak samo wskaźnika bost i np temp oliwy bo temp oliwy musi mieć podany prąd na kabel (nie pamiętam koloru) ale od "jasnego" podświetlania i tylko dołączany kabel pomarańczowy (ciemniejsze podświetlanie)

Nie wiem jak jest w temp oliwy - moze masz racje ALE

w moim cisnieniu oliwy masz 6 kabli

czarny czerwony pomarancz jak w boost (odpowiadaja za to samo)

i

czerwony (12V) Zielony (sygnal) czarny (-)

wiec podlaczenie wyglada tak samo :) (co do podswietlenia)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...