keżor Opublikowano 3 Grudnia 2009 Opublikowano 3 Grudnia 2009 a tu część dla ludzi co nie mają w TDI przewodu idącego do kompa: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=830497489 a tu link do sprzedawcy , jeżeli aukcja pójdzie do archiwum http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=259443 część to zamiennik przepustnicy EGR ja właśnie zakupiłem tą cześć tylko jeszcze trzeba dokupić kolektor z AWX'a
cordi Opublikowano 7 Grudnia 2009 Opublikowano 7 Grudnia 2009 A ja po kilku miesiącach posiadania zegarów na słupku postanowiłem w końcu zrobić z nimi porządek tak wiec słupek zdjąłem podstawkę pod zegary umocowałem na wkręty i klej dwuskładnikowy, następnie po szpachlowałem i wyszlifowałem. Jutro to znaczy dzisiaj zaworze słupek do flokowania. A o to fotki gotowego słupka przed flokowaniem: jakość zdjęc kiepska bo robione komórką :-P A i nastąpi zamiana jednego zegara
mamci Opublikowano 9 Grudnia 2009 Opublikowano 9 Grudnia 2009 no więc wszystkie wężyki powymieniane... turbo jak pompowało 5.0 - 5,5 tak pompuje dalej... nie wiem czy coś uszkodzone czy wina wskaźnika ale trochę mnie to drażni. Samochód i tak sobie całkiem nieźle radzi ale chciałbym mieć pewność że turbo jest ok. Od czego zacząć, co sprawdzać? Może hamowania?
moskal Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 no więc wszystkie wężyki powymieniane... turbo jak pompowało 5.0 - 5,5 tak pompuje dalej... nie wiem czy coś uszkodzone czy wina wskaźnika ale trochę mnie to drażni. Samochód i tak sobie całkiem nieźle radzi ale chciałbym mieć pewność że turbo jest ok. Od czego zacząć, co sprawdzać? Może hamowania? spytam z ciekawości , ile powinno pompować ????
mamci Opublikowano 10 Grudnia 2009 Opublikowano 10 Grudnia 2009 coś w okolicach 0,9 ponoć a może coś ze wskaźnikiem nie halo... da rede jakoś sprawdzić boosta na vag-u??
moro99 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Panowie chce sie upewnic Przeczytalem watek ale albo nie zrozumialem albo nie ma odpowiedzi Na obrazku sa 2 miejsca gdzie sie wpinac 1) zaznaczone zolto-czerwona strzalka 2) w grubym niebieskim kolku Z tego co zrozumialem mam sie wpiac w miejsce przy tej zolto-czerwonej strzalce ?
mamci Opublikowano 26 Grudnia 2009 Opublikowano 26 Grudnia 2009 Panowie chce sie upewnic Przeczytalem watek ale albo nie zrozumialem albo nie ma odpowiedzi Na obrazku sa 2 miejsca gdzie sie wpinac 1) zaznaczone zolto-czerwona strzalka 2) w grubym niebieskim kolku Z tego co zrozumialem mam sie wpiac w miejsce przy tej zolto-czerwonej strzalce ? tak
Maniusiek28 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Opublikowano 11 Stycznia 2010 witam kolegów 1.czy taki słupek (tylko u mnie od B6) da rade okleic Alkantrą coś na zasadzie flokowania , chodzi mi o to czy alkantra jest na tyle elastyczna aby dała sie rozciagać? 2.jakim klejem trzeba wysmarowac słupek by naklejać flok,alkantrę czy inny matriał?może ktoś ma doswiadczenie w tym temacie.
jarucki Opublikowano 12 Stycznia 2010 Opublikowano 12 Stycznia 2010 Floku na pewno sam nie nałożysz w sposób zadowalający
keżor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ? bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest
krzyniek Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ? bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest na mój gust to nie zrobisz żeby Ci się ściemniały razem z dechą ..
Michał Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ? bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest na mój gust to nie zrobisz żeby Ci się ściemniały razem z dechą .. czemu nie? a np przewód od podświetlenia wskaźnika wpiąć, zamiast bezpośrednio do plusa, to do instalacji podświetlenia deski?
moro99 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 a nie lepiej sobie gdzies potencjometr na kabli machnac ?
keżor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 ma ktoś jakiś opis kabli licznikowych żeby sie w nie wpiąć , tak żeby można było ściemniać zegary ? bo wszyscy piszą tylko , że jak chcesz mieć przyciemnianie to musisz sie wpiąć w kable z licznika :gwizdanie: a to to chyba oczywiste jest na mój gust to nie zrobisz żeby Ci się ściemniały razem z dechą .. ale zegar auto gauge ma trzy kable przecież , chyba że źle odczytałem z instrukcji red 12V ignition switch (12V stacyjka) black engine ground (masa) orange dash light (światło tablicy rozdzielczej) no i chyba ten pomarańczowy kabel sie podłącza pod zegary
moro99 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 no i chyba ten pomarańczowy kabel sie podłącza pod zegary Krzyniek (i ja tez) rozwiazal/ismy problem przy pomocy przelacznika 3 pozycyjnego pozycja 1) - brak podswietlenia (podlaczony glowny kabel +12 z panelu z bezpiecznikami) 2) - polowa podswietlenia (podlaczony kabel pomaranczowy) 3) - max podswietlenie (kabel czerwony) ja wykozystalem taki przelacznik (podobny) Przy jego pomocy sam decydujesz czy chcesz miec delikatne czy max podswietlenie (lub nie miec wcale)
keżor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 ale to jaki sens jest tego pomarańczowego kabla ?
moro99 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Pomarancowy kabel odpowiada za to "mniejsze" podswietlenie to dziala tak ze jak jedziesz bez swiatel to masz na maxa podswietlone a jak wlaczysz swiatla to sie wlacza sie to slabsze jako ze jezdzimy 100% na swiatlach u nas kabelek nie ma "racji bytu" podlaczony jak w instrukcji
keżor Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Pomarancowy kabel odpowiada za to "mniejsze" podswietlenie to dziala tak ze jak jedziesz bez swiatel to masz na maxa podswietlone a jak wlaczysz swiatla to sie wlacza sie to slabsze jako ze jezdzimy 100% na swiatlach u nas kabelek nie ma "racji bytu" podlaczony jak w instrukcji a taaake buty no to dzięki za rozjaśnienie umysłu , bo jakoś to inaczej zrozumiałem , także też sobie zrobie taki przełącznik
krzyniek Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 .... heh ... Krzyniek zrobił i pozwolił Ci skopiować pomysł to chyba najlepsze rozwiązanie, tylko ja użyłem bardziej dyskretnego przełącznika mało tego pokuszę się o stwierdzenie że nie da się podłączyć tak samo wskaźnika bost i np temp oliwy bo temp oliwy musi mieć podany prąd na kabel (nie pamiętam koloru) ale od "jasnego" podświetlania i tylko dołączany kabel pomarańczowy (ciemniejsze podświetlanie)
moro99 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 mało tego pokuszę się o stwierdzenie że nie da się podłączyć tak samo wskaźnika bost i np temp oliwy bo temp oliwy musi mieć podany prąd na kabel (nie pamiętam koloru) ale od "jasnego" podświetlania i tylko dołączany kabel pomarańczowy (ciemniejsze podświetlanie) Nie wiem jak jest w temp oliwy - moze masz racje ALE w moim cisnieniu oliwy masz 6 kabli czarny czerwony pomarancz jak w boost (odpowiadaja za to samo) i czerwony (12V) Zielony (sygnal) czarny (-) wiec podlaczenie wyglada tak samo (co do podswietlenia)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się