dziki pzs Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 Chlopaki ja wlasnie zaczelem montowac ale sie okazalo ze w AFNie nie ma wezyka przy komputerze to wiec tez mi zostaje tylko kruciec? kruciec? Dziwne. Ja wczoraj montowałem w Afn i jest wąż idący do ecu.
jarucki Opublikowano 13 Października 2008 Opublikowano 13 Października 2008 jest to uzależnione od rocznika
labek Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 A co myślicie o podłaczeniu wskażnika do podciśnienia ??
poziek Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 A co myślicie o podłaczeniu wskażnika do podciśnienia ?? ale gdzie dokładnie ?
labek Opublikowano 22 Października 2008 Opublikowano 22 Października 2008 Jedno zaznaczone żółto czerwoną strzałką a drugie ( tam ja się wpiąłem ) żółtym kółkiem.
Dev Opublikowano 7 Grudnia 2008 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Jedno zaznaczone żółto czerwoną strzałką a drugie ( tam ja się wpiąłem ) żółtym kółkiem. tutaj tez mozna ale to jest przewód od DV i moga byc problemy z turbo
grzes1150 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Kto ma coś takiego w dislu i do jakich wartości pompuje??? np: AFN???
dziki pzs Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Kto ma coś takiego w dislu i do jakich wartości pompuje??? np: AFN??? Ja mam w Afn do chipie. Wskaźnik auto gauge, przy pełnym bucie wchodzi do 1,5 i po chwili stabilizuje się na ok. 1.3. Wskaźniek podpięty pod wężyk idący do ecu.
grzes1150 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Kto ma coś takiego w dislu i do jakich wartości pompuje??? np: AFN??? Ja mam w Afn do chipie. Wskaźnik auto gauge, przy pełnym bucie wchodzi do 1,5 i po chwili stabilizuje się na ok. 1.3. Wskaźniek podpięty pod wężyk idący do ecu. I o taką konkretną odpowiedź mi chodziło!
dudi75 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 do Kolegi Krzyniek: przydałby sie tam jeszcze czujnik cisnienia oleju :> bardziej EGT ... A w kturym miejscu sie go podlancza to EGT i jak to zrobic? Ma ktos u siebie cos takiego? Da rade umnie
jarucki Opublikowano 24 Grudnia 2008 Opublikowano 24 Grudnia 2008 Pozwolę sobie zaprezentować mój ostateczny i finalny projekt słupka Cały słupek jest pokryty Flokiem w odcieniu zbliżonym do oryginału! Wielkie Podziękowania Dla kolego "krzyniek" dzięki któremu wskaźnik "wyładowania" funkcjonuje... Mam ochotę na uzupełnienie słupka na 3ma zegarami.... ale to się jeszcze zobaczy...
krzyniek Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 do Kolegi Krzyniek: przydałby sie tam jeszcze czujnik cisnienia oleju :> bardziej EGT ... A w kturym miejscu sie go podlancza to EGT i jak to zrobic? Ma ktos u siebie cos takiego? Da rade umnie już nie pamiętam na którym forum czytałem i nie mogę znaleźć foty, ale koleś sobie wywiercił dziurę w kolektorze wylotowym, zagwintował i wkręcił tam czujnik od zegara EGT [br]Dopisany: 26 Grudzień 2008, 22:21_________________________________________________jarucki nie ma sprawy fajnie że mogłem pomóc i że działa
malinzgora Opublikowano 30 Grudnia 2008 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Witam Przeczytałem cały temat i kieruje pytanie typu a jak to zrobic w AFB 2,5TDI 98r. Gdzie sie podpiac z wezykiem do cisnienia ???? prosze o odpowiedz.
seba1-2 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2008 kolego chyba coś słabo czytałeś, jeśli nie masz wężyka ciśnienia prowadzącego do ecu a zapewne nie masz to musisz dorobić kóciec w układzie dolotowym(ssącym) by móc podłączyć upragniony wskaźnik
malinzgora Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 No nie mam wezyka cisnienia prowadzacego do ECU. Wiec moje króciec zakladam na dolocie ale chyba nie przed turbina tylko za, bo na jednym ze zdjecu w tym temacie ktos wkrecil króciec w jakis plastik..... Wiec gdzie ten króciec ma dokladnie byc ??? w AFB 2.5 TDI
Dev Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 No nie mam wezyka cisnienia prowadzacego do ECU. Wiec moje króciec zakladam na dolocie ale chyba nie przed turbina tylko za, bo na jednym ze zdjecu w tym temacie ktos wkrecil króciec w jakis plastik..... Wiec gdzie ten króciec ma dokladnie byc ??? w AFB 2.5 TDI taaaaaa...... zaraz za turbiną
jarucki Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Co to za różnica, czy króciec zostanie zamontowany zaraz na wyjściu z turbo, czy np gdzieś za IC. Przecież Ciśnienie jakie generuje turbosprężarka jest takie same na całej jej "trasie" nie zważając czy jest to zaraz na wyjściu z turbo, czy tuż przed samym EGR'em! No nie mam wezyka cisnienia prowadzacego do ECU. Wiec moje króciec zakladam na dolocie ale chyba nie przed turbina tylko za, bo na jednym ze zdjecu w tym temacie ktos wkrecil króciec w jakis plastik..... Wiec gdzie ten króciec ma dokladnie byc ??? w AFB 2.5 TDI Plastik o którym mówisz nie jest na wejściu, lecz na wyjściu turbiny!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się