krzyniek Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 ale chyba nie przed turbina tylko za, bo na jednym ze zdjecu w tym temacie ktos wkrecil króciec w jakis plastik..... przed ... on jest w "jakimś plastiku" i jest za turbiną
jarucki Opublikowano 2 Stycznia 2009 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Znajdź sobie jakiś odpowiedni element z tego układu i wkręcaj króciec Silnik 2.5 TDI Silnik 1.9 TDI
seba1-2 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2009 zakładając ten wątek nie przypuszczałem że ludzie mogą mieć tak wielkie problemy z montażem takiego małego wskaźnika
dudi75 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 zakładając ten wątek nie przypuszczałem że ludzie mogą mieć tak wielkie problemy z montażem takiego małego wskaźnika A ja sie zastanawiam na ktorym slupku montowac lewym czy prawym
grzes1150 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 zakładając ten wątek nie przypuszczałem że ludzie mogą mieć tak wielkie problemy z montażem takiego małego wskaźnika A ja sie zastanawiam na ktorym slupku montowac lewym czy prawym przednim czy tylnym ? :polew:
Yaqb Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 A tu znalazlem ciekawy wskaznik do B6 http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Audi-A4-B6-INTEGRATED-Vent-Boost-Turbo-Gauge-Kit-POD_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp3286Q2em63Q2el1177QQhashZitem330297939870QQitemZ330297939870QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
krzyniek Opublikowano 3 Stycznia 2009 Opublikowano 3 Stycznia 2009 ja zamontowałem pod maską........ my to wiemy nie masz się czym chwalić, nawet nie wiesz ale mamy zrobioną fotkę tylko kufa nie mogę jej znaleźć
dudi75 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Koledzy mam pytanie . Czy u was rowniez ta wskazowka tak drzy i brzeczy kur...ca mnie bierze .wskaznik mam ten sam co seba1-2 .Ale chyba jakis kupowaty ten wskaznik gdy jade i mam na wskazniku 1.3bara dodam gazu samochod przyspiesza a na zegarze spada cisnienie np.do 0.9 bara jakas lipa
jarucki Opublikowano 27 Stycznia 2009 Opublikowano 27 Stycznia 2009 Koledzy mam pytanie . Czy u was rowniez ta wskazowka tak drzy i brzeczy kur...ca mnie bierze .wskaznik mam ten sam co seba1-2 .Ale chyba jakis kupowaty ten wskaznik gdy jade i mam na wskazniku 1.3bara dodam gazu samochod przyspiesza a na zegarze spada cisnienie np.do 0.9 bara jakas lipa Wskaźnik prawdopodobnie jest sprawny! Problem który opisujesz mówi że coś nie tak wpiąłeś się w układ! Używałeś załączonego trójnika? tam jest taki zaworek, który powinien być "skierowany" na wyjście wskaźnika Jeśli chodzi o spadek Ciśnienia... to mam to samo co ty z tym że mi Ciśnienie idzie na 1.1 Bara i ustatkuje się na 0.8 Bara przy stałej prędkości! Dzieję się tak bo działa Ci zawór N75 Który nie pozwala na przeładowanie Turbiny - jeśli jest inaczej to Proszę o poprawę
dudi75 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Koledzy mam pytanie . Czy u was rowniez ta wskazowka tak drzy i brzeczy kur...ca mnie bierze .wskaznik mam ten sam co seba1-2 .Ale chyba jakis kupowaty ten wskaznik gdy jade i mam na wskazniku 1.3bara dodam gazu samochod przyspiesza a na zegarze spada cisnienie np.do 0.9 bara jakas lipa Wskaźnik prawdopodobnie jest sprawny! Problem który opisujesz mówi że coś nie tak wpiąłeś się w układ! Używałeś załączonego trójnika? tam jest taki zaworek, który powinien być "skierowany" na wyjście wskaźnika Ja sie podlaczylem za pomoca krucca do ukladu ,a nie za pomoca trojnika bo umnie nie bylo zadnego wezyka . Ogolnie denerwuje mnie to drzenie i brzeczenie tej wskazowki [br]Dopisany: 28 Styczeń 2009, 03:31_________________________________________________Nie moglem spac wiec poszedlem dlubac i faktycznie puscilem powietrze przez trojnik jeden otwor zaslepilem i w wskazowka przestala wibrowac teraz ide spac dzieki
krzyniek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Nie moglem spac wiec poszedlem dlubac i faktycznie puscilem powietrze przez trojnik jeden otwor zaslepilem i w wskazowka przestala wibrowac teraz ide spac dzieki bo nie wiem czy zauważyliście w trójniku jest metalowa wstawka spełnia rolę redukcji po to żeby wskazówka płynniej pracowała, co do ciśnienia to w momencie przyśpieszania rośnie ono do wartości maksymalnej ale gdy auto osiągnie zadaną prędkość spada.
dudi75 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 A jak wyglada zachowanie wskazowki na postoju podczas gazowania . Bo umnie gdy stoje podczs dodania gazu nie chetnie wedruje do gory nawet przy 3 , 4 tys . A wczasie jazdy zachowuje sie calkiem inaczej plynnie sie wychyla do 1.5 bara. Przy delikatnym dodaniu gazu
jarucki Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 w moim przypadku na postoju wskazówka śmiga, lecz trzeba gazować auto na "sucho" - tego akurat nie lubię
Dev Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 A jak wyglada zachowanie wskazowki na postoju podczas gazowania . Bo umnie gdy stoje podczs dodania gazu nie chetnie wedruje do gory nawet przy 3 , 4 tys . A wczasie jazdy zachowuje sie calkiem inaczej plynnie sie wychyla do 1.5 bara. Przy delikatnym dodaniu gazu i tak ma być wskazania powinny byc odczytywane pod obciązeniem
dudi75 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 No wlasnie ja tez nie lubie jego katowac na postoju . Ale troche mnie to zastanawia dlaczego na postoju ta wskazowka niechodzi tak jak w czasie jazdy [br]Dopisany: 28 Styczeń 2009, 18:55_________________________________________________ A jak wyglada zachowanie wskazowki na postoju podczas gazowania . Bo umnie gdy stoje podczs dodania gazu nie chetnie wedruje do gory nawet przy 3 , 4 tys . A wczasie jazdy zachowuje sie calkiem inaczej plynnie sie wychyla do 1.5 bara. Przy delikatnym dodaniu gazu i tak ma być wskazania powinny byc odczytywane pod obciązeniem No to super bo juz wyslalem dzisiaj meila do sprzedawcy o wymiane wskaznika dzieki
krzyniek Opublikowano 28 Stycznia 2009 Opublikowano 28 Stycznia 2009 A jak wyglada zachowanie wskazowki na postoju podczas gazowania . Bo umnie gdy stoje podczs dodania gazu nie chetnie wedruje do gory nawet przy 3 , 4 tys . A wczasie jazdy zachowuje sie calkiem inaczej plynnie sie wychyla do 1.5 bara. Przy delikatnym dodaniu gazu i tak ma być wskazania powinny byc odczytywane pod obciązeniem dokładnie tak ja bardzo nie gazowałem (bo nie lubię) ale na postoju też wskazówka za bardzo nie reaguje
Dev Opublikowano 1 Lutego 2009 Opublikowano 1 Lutego 2009 A ja wystrugalem cos takiego : nie daje po "oczach" podczas jazdy w nocy????
seba1-2 Opublikowano 1 Lutego 2009 Autor Opublikowano 1 Lutego 2009 zrób fotkę w dzień, chciałbym zobaczyć jak są przymocowane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się