Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Widziałem dzisiaj ten bajer w VW, śmiesznie to wygląda jak włączają się zegary i próbują odpowiednia rozdzielczość uchwycić żeby nie było pixelozy.

Opublikowano

filmik o nowej A4 z Audi UK ->

Opublikowano

A mnie sie wydaje ze za duzo tych wyświetlaczy.

Opublikowano

Nied

A mnie sie wydaje ze za duzo tych wyświetlaczy.

Nie długo będą tylko wyświetlacze :facepalm: niestety

Opublikowano

No ja właśnie nie rozumiem po co ten tablet na środku skoro jest wirtualny kokpit :facepalm: w ogóle to środek nie powala, z zewnątrz mógłbym sie przyzwyczaić :wink:

Opublikowano

Środek jest fajny i mam nadzieje ze head up bedzie dostępny z analogowe deska.

Opublikowano

Odważny design w Mercach generuje sprzedaż. Co Mercedesa obchodzi czy model CLA, GLE etc będzie się sprzedawał za 3-4 lat jak używany? Oni zarabiają chyba na nowych? Czy się mylę? Zrobią lift i dalej będą tłuc sprzedaż...

@Turdzi wiemy, że kochasz Audi, ale masz aż takie klapki?

Opublikowano

Masz refleks chłopie , moze sprawdzisz czy cię nie ma tam dzie byłeś przez ostatni tydzień ?

Opublikowano

Wszystko ładnie pięknie, ale czy będzie wreszcie elektryczna przednia szyba?


po co ten tablet na środku skoro jest wirtualny kokpit

Pożycz sobie nowa tetetkę , włącz navi, i spróbuj jechać szybciej jak 30km/h korzystając tylko z "zegarów".

Opublikowano

Pożycz sobie nowa tetetkę , włącz navi, i spróbuj jechać szybciej jak 30km/h korzystając tylko z "zegarów".

Nie jeżdżę szybciej jak 30 :wink:

Opublikowano

Można już konfigurować auto na stronie audi.de, wybór wyświetlacza zależy od nas czy chcemy elektroniczny czy klasyczny.
Za elektroniczny przyjdzie nam srogo zapłacić.

Opublikowano (edytowane)

Zaczyna mi się podobać ta 4ka ;) zastanawia mnie tylko wygoda korzystania z MMI, gdy gała do biegów jest przed całym sterowaniem jednostką. Potrzebnych więcej rodzajów felg bo te co są w tym chyba jeszcze wstępnym konfiguratorze są paskudne i nie ma 19".

btw jakiś imigrant z klapkami ostatnio śmiał się z jednej "słomki" wystającej w silnikach 2.0 w bawarskiej marce ;) odpowiadając na Twoje pytanie - nie miałem więcej urlopu :)

Edytowane przez tzxx
Opublikowano

Oni zarabiają chyba na nowych? Czy się mylę?

Mercedes to zarabia na serwisie.
Opublikowano (edytowane)

Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie ;)

Wracając do tematu, fajna ta nowa A4 z zewnątrz (szczególnie avant), ale środek juz jest średni, taki VW.

Edytowane przez pieron82
Opublikowano

Hymmm a przeglady i serwis eksploatacyjny to sa za darmo jak samochod jest na gwarancji ??

Opublikowano

To trzeba w kazdym robic nowym :) chyba ze biora 2x wiecej.

Opublikowano

Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie ;)

Wracając do tematu, fajna ta nowa A4 z zewnątrz (szczególnie avant), ale środek juz jest średni, taki VW.

Ja ja pomacam juz we środę na przedpremierowym pokazie :)

Opublikowano

Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie ;)

To teraz Ty błyśnij i powiedz nam, kto płaci za serwis obowiązkowy, kiedy auto przyjeżdża na gwarancji.

Opublikowano

Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie ;)

To teraz Ty błyśnij i powiedz nam, kto płaci za serwis obowiązkowy, kiedy auto przyjeżdża na gwarancji.

To juz chyba Kolega wyżej opisał, ze każde nowe auto wymaga przeglądów etc i za nie sie płaci. Na pewno tez wiesz, ze niektóre marki maja taki pakiet w cenie auta lub można go dokupić. W BMW jest to rozwiązane tak ze do 100k/5lat masz za free filtry, olej+robociznę. Za tarcze hamulcowe, klocki płacisz juz z własnej kieszeni chyba, ze wykupisz pakiet plus gdzie masz to w cenie (cena zależna od silnika i zamezy na ile go wykupisz maks to chyba 6 lat i 200kkm za okolo 11k pln. Duzo? To podsumuj sobie jak sama wymiana klocków+klocki to koszt okolo 1200pln gdy masz standardowe heble. Ja akurat mam hamulce M gdzie koszt prawie 2x większy wiec decyzja byla bardzo prosta.

Różnica 100-200 pln nikogo nie zabije i jest zależna od ASO. Nie siej wiec zamętu, ze serwisy sa takie drogie w Mercu bo w samym Audi krzyknęli mi za przegląd z wymiana oleju i filtrów oraz robocizna 1500 gdzie przy E klasie koszt to 1400pln.

Podsumowywujac w każdym ASO nie ma znacznia jakiej marki jest drogo. Na czymś zarabiaj i nie jest to domena Mercedesa wiec nie opowiadaj bajek.

@Turdzi opisz jakie wrażenia szczególnie jezeli chodzi o środek, fotele etc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...