lcu Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Opublikowano 4 Sierpnia 2015 Widziałem dzisiaj ten bajer w VW, śmiesznie to wygląda jak włączają się zegary i próbują odpowiednia rozdzielczość uchwycić żeby nie było pixelozy.
turdzi Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 A mnie sie wydaje ze za duzo tych wyświetlaczy.
kris67 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Nied A mnie sie wydaje ze za duzo tych wyświetlaczy. Nie długo będą tylko wyświetlacze niestety
andynl Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 No ja właśnie nie rozumiem po co ten tablet na środku skoro jest wirtualny kokpit w ogóle to środek nie powala, z zewnątrz mógłbym sie przyzwyczaić
turdzi Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Opublikowano 6 Sierpnia 2015 Środek jest fajny i mam nadzieje ze head up bedzie dostępny z analogowe deska.
tzxx Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Opublikowano 7 Sierpnia 2015 Odważny design w Mercach generuje sprzedaż. Co Mercedesa obchodzi czy model CLA, GLE etc będzie się sprzedawał za 3-4 lat jak używany? Oni zarabiają chyba na nowych? Czy się mylę? Zrobią lift i dalej będą tłuc sprzedaż... @Turdzi wiemy, że kochasz Audi, ale masz aż takie klapki?
turdzi Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Opublikowano 9 Sierpnia 2015 Masz refleks chłopie , moze sprawdzisz czy cię nie ma tam dzie byłeś przez ostatni tydzień ?
griga-st Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Wszystko ładnie pięknie, ale czy będzie wreszcie elektryczna przednia szyba? po co ten tablet na środku skoro jest wirtualny kokpit Pożycz sobie nowa tetetkę , włącz navi, i spróbuj jechać szybciej jak 30km/h korzystając tylko z "zegarów".
andynl Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Pożycz sobie nowa tetetkę , włącz navi, i spróbuj jechać szybciej jak 30km/h korzystając tylko z "zegarów". Nie jeżdżę szybciej jak 30
lcu Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Opublikowano 14 Sierpnia 2015 Można już konfigurować auto na stronie audi.de, wybór wyświetlacza zależy od nas czy chcemy elektroniczny czy klasyczny. Za elektroniczny przyjdzie nam srogo zapłacić.
tzxx Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) Zaczyna mi się podobać ta 4ka zastanawia mnie tylko wygoda korzystania z MMI, gdy gała do biegów jest przed całym sterowaniem jednostką. Potrzebnych więcej rodzajów felg bo te co są w tym chyba jeszcze wstępnym konfiguratorze są paskudne i nie ma 19". btw jakiś imigrant z klapkami ostatnio śmiał się z jednej "słomki" wystającej w silnikach 2.0 w bawarskiej marce odpowiadając na Twoje pytanie - nie miałem więcej urlopu Edytowane 15 Sierpnia 2015 przez tzxx
Hugo Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Oni zarabiają chyba na nowych? Czy się mylę?Mercedes to zarabia na serwisie.
pieron82 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 (edytowane) Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie Wracając do tematu, fajna ta nowa A4 z zewnątrz (szczególnie avant), ale środek juz jest średni, taki VW. Edytowane 15 Sierpnia 2015 przez pieron82
Ogi Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Hymmm a przeglady i serwis eksploatacyjny to sa za darmo jak samochod jest na gwarancji ??
Prezes870 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 Opublikowano 15 Sierpnia 2015 To trzeba w kazdym robic nowym chyba ze biora 2x wiecej.
turdzi Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie Wracając do tematu, fajna ta nowa A4 z zewnątrz (szczególnie avant), ale środek juz jest średni, taki VW. Ja ja pomacam juz we środę na przedpremierowym pokazie
Hugo Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie To teraz Ty błyśnij i powiedz nam, kto płaci za serwis obowiązkowy, kiedy auto przyjeżdża na gwarancji.
s3ns Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 http://autokult.pl/26080,nowe-audi-a4-2015-polski-cennik Pierwsze ceny
pieron82 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Szczególnie gdy auto jest na gwarancji...nie błysnąłeś Panie prezesie To teraz Ty błyśnij i powiedz nam, kto płaci za serwis obowiązkowy, kiedy auto przyjeżdża na gwarancji. To juz chyba Kolega wyżej opisał, ze każde nowe auto wymaga przeglądów etc i za nie sie płaci. Na pewno tez wiesz, ze niektóre marki maja taki pakiet w cenie auta lub można go dokupić. W BMW jest to rozwiązane tak ze do 100k/5lat masz za free filtry, olej+robociznę. Za tarcze hamulcowe, klocki płacisz juz z własnej kieszeni chyba, ze wykupisz pakiet plus gdzie masz to w cenie (cena zależna od silnika i zamezy na ile go wykupisz maks to chyba 6 lat i 200kkm za okolo 11k pln. Duzo? To podsumuj sobie jak sama wymiana klocków+klocki to koszt okolo 1200pln gdy masz standardowe heble. Ja akurat mam hamulce M gdzie koszt prawie 2x większy wiec decyzja byla bardzo prosta.Różnica 100-200 pln nikogo nie zabije i jest zależna od ASO. Nie siej wiec zamętu, ze serwisy sa takie drogie w Mercu bo w samym Audi krzyknęli mi za przegląd z wymiana oleju i filtrów oraz robocizna 1500 gdzie przy E klasie koszt to 1400pln. Podsumowywujac w każdym ASO nie ma znacznia jakiej marki jest drogo. Na czymś zarabiaj i nie jest to domena Mercedesa wiec nie opowiadaj bajek. @Turdzi opisz jakie wrażenia szczególnie jezeli chodzi o środek, fotele etc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się