Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rano ciężko odpala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam taki problem.rano jak chce odpalić obojetnie przy jakiej tem. powietrza mam problem pali dopiero za którymś razem. Pomp paliwa i inne podzespoł sa dobre bo były sprawdzane w czym może być problem silnik mam 1.8T 150KM 1995r z sekwencja

Opublikowano

Może być wina lpg ale nie koniecznie. Aby to sprawdzić ostatnie km przed zgaszeniem silnika przejedź na pb i zdaj relację czy pomogło gdy rano będziesz odpalał.

Opublikowano

Przecież odpalanie silnika odbywa się na benzynie.Dopiero po osiągnięciu około 2 tys obrotów przełącza się na gaz.Nie masz coś z pompą paliwa?

Opublikowano
Przecież odpalanie silnika odbywa się na benzynie.Dopiero po osiągnięciu około 2 tys obrotów przełącza się na gaz.Nie masz coś z pompą paliwa?

Kolego w sekwencji auto przełącza się na LPG przy określonej temperaturze ,w starych instalacjach było 2tys obr. i mylisz się jeżeli uważasz że LPG nie ma nic do odpalania na PB ,mogą występować nieszczelności i gaz przedostaje się tu i ówdzie i to powoduje kiepski rozruch z rana bo PB miesza się z LPG .

Opublikowano

Zakręć zawór na butli, wypal cały gaz z instalacji, pojeździj na benzynie. I zobacz rano.

Opublikowano

zdejmij wezyk od regulatora cisnienia paliwa i zobacz czy nie czujesz tam paliwa.Jak tak to masz sprawe z głowy i musisz go wymienic.Jeżeli nie to trzeba szukac dalej.A jaka masz instalajce? ze sekwencja to wiem ale czy brc czy stag:) jak stag i czerwone wtryskiwacze to przy odpaleniu beda puszczac gaz i bedzie kulał i ledwo odpalał.ale to trzeba sprawdzic.

Opublikowano

warto jeszcze sprawdzić wężyk podciśnienia co idzie z reduktora do kolektora tamtędy nieraz reduktor puszcza gaz i też nie chce palić potem normalnie miałem tak ostatnio u klienta i po wymianie reduktora auto śmiga aż miło

Opublikowano

podłącze się pod temat. Też mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju. A jak jezdżę na benzynie pali ok. Więc co, reduktor siedzi?

Opublikowano

Witam,

Panowie moga to być mapy rozjechanie tak jak koledzy doradzaja zakręć butlę, wypal gaz , przerłacz na benzynkę, odlącz akumulator na noc i zobaczysz jeżdzij tylko na benzynie jeli bedzie oki to do gazownika i tak ustawione mapy niech ustawi na LPG

pozdrawiam

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ----------

Witam,

Panowie moga to być mapy rozjechanie tak jak koledzy doradzaja zakręć butlę, wypal gaz , przerłacz na benzynkę, odlącz akumulator na noc i zobaczysz jeżdzij tylko na benzynie jeli bedzie oki to do gazownika i tak ustawione mapy niech ustawi na LPG

pozdrawiam

Opublikowano

dzięki bardzo za pomoc :wink:

Opublikowano

albo mapy rozjechane albo wtrysk leje po zgaszeniu silnika gazem do kolektora ssacego

Opublikowano

Witam!

Mam to samo z gazem. Ciężko pali jak postoi. Po zagaszeniu reduktor puszcza gaz wężykiem w dolot. I tu moje pytanie. Czy może być odłączony ten wężyk i zaślepiony od strony dolotu czy zostaje tylko wymiana reduktora?

Opublikowano

Witaj kolego,niestety jak przepuszcza gaz wężykiem od podciśnienia do dolotu pozostaje tylko wymiana reduktora.Zatkanie wężyka od strony dolotu nic nie da bo reduktor już przepuszcza gaz a z czasem może być coraz gorzej.

Opublikowano

Tak myślałem,Wiem teraz na czym stoję. Wielkie dzięki kolego:wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...