budzik29 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 mam taki problem.rano jak chce odpalić obojetnie przy jakiej tem. powietrza mam problem pali dopiero za którymś razem. Pomp paliwa i inne podzespoł sa dobre bo były sprawdzane w czym może być problem silnik mam 1.8T 150KM 1995r z sekwencja
grzemo Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Może być wina lpg ale nie koniecznie. Aby to sprawdzić ostatnie km przed zgaszeniem silnika przejedź na pb i zdaj relację czy pomogło gdy rano będziesz odpalał.
budzik29 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2012 witam zrobiłem tak jak napisałeś ostatnie 5km przejechałem na BP i rano też to samo. Czyli cięzko odpalił
bouzuki Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Przecież odpalanie silnika odbywa się na benzynie.Dopiero po osiągnięciu około 2 tys obrotów przełącza się na gaz.Nie masz coś z pompą paliwa?
Łukasz13 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Poczytaj ten temat: http://a4-klub.pl/vb/showthread.php?t=221821
uris Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Przecież odpalanie silnika odbywa się na benzynie.Dopiero po osiągnięciu około 2 tys obrotów przełącza się na gaz.Nie masz coś z pompą paliwa? Kolego w sekwencji auto przełącza się na LPG przy określonej temperaturze ,w starych instalacjach było 2tys obr. i mylisz się jeżeli uważasz że LPG nie ma nic do odpalania na PB ,mogą występować nieszczelności i gaz przedostaje się tu i ówdzie i to powoduje kiepski rozruch z rana bo PB miesza się z LPG .
kamilGZB Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Zakręć zawór na butli, wypal cały gaz z instalacji, pojeździj na benzynie. I zobacz rano.
budzik29 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Opublikowano 25 Kwietnia 2012 a czy regulator ciśnienia paliwa może mieć coś z tym wspólnego? może podaje za małe ciśnienie?
sajmon8526 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 zdejmij wezyk od regulatora cisnienia paliwa i zobacz czy nie czujesz tam paliwa.Jak tak to masz sprawe z głowy i musisz go wymienic.Jeżeli nie to trzeba szukac dalej.A jaka masz instalajce? ze sekwencja to wiem ale czy brc czy stag:) jak stag i czerwone wtryskiwacze to przy odpaleniu beda puszczac gaz i bedzie kulał i ledwo odpalał.ale to trzeba sprawdzic.
budzik29 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Opublikowano 7 Maja 2012 no mam staga i czerwone wtryskiwacze. I Jak moge to sprawdzić kolego sajmon8526?
arasxxx Opublikowano 14 Maja 2012 Opublikowano 14 Maja 2012 warto jeszcze sprawdzić wężyk podciśnienia co idzie z reduktora do kolektora tamtędy nieraz reduktor puszcza gaz i też nie chce palić potem normalnie miałem tak ostatnio u klienta i po wymianie reduktora auto śmiga aż miło
piotrzaba5 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 podłącze się pod temat. Też mam problem z odpalaniem po dłuższym postoju. A jak jezdżę na benzynie pali ok. Więc co, reduktor siedzi?
colak Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Witam, Panowie moga to być mapy rozjechanie tak jak koledzy doradzaja zakręć butlę, wypal gaz , przerłacz na benzynkę, odlącz akumulator na noc i zobaczysz jeżdzij tylko na benzynie jeli bedzie oki to do gazownika i tak ustawione mapy niech ustawi na LPG pozdrawiam ---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:05 ---------- Witam, Panowie moga to być mapy rozjechanie tak jak koledzy doradzaja zakręć butlę, wypal gaz , przerłacz na benzynkę, odlącz akumulator na noc i zobaczysz jeżdzij tylko na benzynie jeli bedzie oki to do gazownika i tak ustawione mapy niech ustawi na LPG pozdrawiam
Buba Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 albo mapy rozjechane albo wtrysk leje po zgaszeniu silnika gazem do kolektora ssacego
RobertWS Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Witam! Mam to samo z gazem. Ciężko pali jak postoi. Po zagaszeniu reduktor puszcza gaz wężykiem w dolot. I tu moje pytanie. Czy może być odłączony ten wężyk i zaślepiony od strony dolotu czy zostaje tylko wymiana reduktora?
darko Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Witaj kolego,niestety jak przepuszcza gaz wężykiem od podciśnienia do dolotu pozostaje tylko wymiana reduktora.Zatkanie wężyka od strony dolotu nic nie da bo reduktor już przepuszcza gaz a z czasem może być coraz gorzej.
RobertWS Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Tak myślałem,Wiem teraz na czym stoję. Wielkie dzięki kolego:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się