Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe tylne hamulce do B5 (nie S4 mała niespoodzianka dla posiadaczy aut z quattro)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Arturo Ty tych hebli troche przełozyłes, niechciało by Ci sie czasem zrobić jakeigoś FAQ co i jak w Q, co by Dev wrzucił w pierwszy post:naughty:

Problemem jest to że nikt nie chce się dzielić wiedzą na ten temat :wink:

zagraniczne fora maja wszystko, w wolnej chwili zrobie jakieś zestawienie w takim razie, na bazie tej stronki i paru innych do których sie dokopałem:whistling:

Umbaumanahmen

Opublikowano
Arturo Ty tych hebli troche przełozyłes, niechciało by Ci sie czasem zrobić jakeigoś FAQ co i jak w Q, co by Dev wrzucił w pierwszy post:naughty:

Problemem jest to że nikt nie chce się dzielić wiedzą na ten temat :wink:

nie patrz na to w ten sposób :wink:.......nie chciałbym wrzucać nie precyzyjnych info...........

....co do tematu rzuconego przez Kowiego ...to np.w d2 było kilka wysokości tarcz i nie chciałbym wprowadzić w błąd...pamiętam ,że nie była to 54 na pewno....tylko 46 lub 47 mm :whistling:...kilka różnych dystansów było dopasowywanych...kombinacje alpejskie....jednym słowem....

a ludzie przeważnie chcą mieć p&p...i nie chcą się bawić w rzeźbę/modelarstwo...etcetera ...etcetera :grin:

---------- Post dopisany at 11:33 ---------- Poprzedni post napisany at 10:55 ----------

a no więc właśnie....to jest to o czym mówiłem :wink:

Opublikowano
Arturo Ty tych hebli troche przełozyłes, niechciało by Ci sie czasem zrobić jakeigoś FAQ co i jak w Q, co by Dev wrzucił w pierwszy post:naughty:

Problemem jest to że nikt nie chce się dzielić wiedzą na ten temat :wink:

Jasne, nikt nie chce sie dzielic...

Nie chce wskazywac paluchem kto pierwszy z płaczem do mnie dzwoni jak mu sie cos zesra z hamulcami...

Opublikowano
Arturo Ty tych hebli troche przełozyłes, niechciało by Ci sie czasem zrobić jakeigoś FAQ co i jak w Q, co by Dev wrzucił w pierwszy post:naughty:

Problemem jest to że nikt nie chce się dzielić wiedzą na ten temat :wink:

Jasne, nikt nie chce sie dzielic...

Nie chce wskazywac paluchem kto pierwszy z płaczem do mnie dzwoni jak mu sie cos zesra z hamulcami...

Nie mówię o Tobie. Ty dzwonisz w nocy żebym Ci zaśpiewał kołysankę bo nie możesz spac :grin:

Opublikowano

heble 300mm tyl z s4 b6 do a4 b5 q tarcza 300mm z s4 b6,jarzmo z s4 b6,zacisk z rs6 c5,rs4 b7,phaeton,klocek z s4 b6...adapter 4mm odsuwajace jarzmo od zwrotnicy bo tarcza jest za plytka...i montujemy....oczywiscie dochodzi rzezba linki recznego bo za krotka...tak mam u siebie

Opublikowano

Co wymysliles z linkami? Pytam bo będę miał ten sam problem przy 288x12 na tyle

Opublikowano
Co wymysliles z linkami? Pytam bo będę miał ten sam problem przy 288x12 na tyle

Może sie okazać ,że .....nie będziesz miał takiego problemu i Ci styknie linki tak jak mi ;)

wysłane z one v :)

Opublikowano
Co wymysliles z linkami? Pytam bo będę miał ten sam problem przy 288x12 na tyle

nie ,kupilem linki z rs4 bo i tak musialem zmienic bo obie mialem urwane

Opublikowano

w s4 i a4 linki mialy dlugosc 1775, w rs4 1850, a w ATE zamienniku maja 1812 wiec jakby co trzeba bedzie kupic te od ATE i powinny byc ok

Opublikowano
w s4 i a4 linki mialy dlugosc 1775, w rs4 1850, a w ATE zamienniku maja 1812 wiec jakby co trzeba bedzie kupic te od ATE i powinny byc ok

Najpierw przymierz nowe heble ;) ...potem będziesz sie zastanawiał ile zaoszczędzone albo ile trza dołożyć ....;)

wysłane z one v :)

Opublikowano

ide pisac ogloszenie do dzialu kup :)

Opublikowano

to ate robi linki do rs4? jak szukalem zaden sklep niemial kupilem ori na GETEM.PL

---------- Post dopisany at 20:21 ---------- Poprzedni post napisany at 20:18 ----------

oczywiscie druga opcja 300mm ---to zacisk s4 b5,klocki i jarzmo s4 b5,tarcza z s4 b6 i adapter od sida lub home made,ale w 90proc.przypadkow ludzie tez mieli problemy z linka,bo byla za krotka no i klocek nie sciera calej powierzchni tarczy bo jest za maly

Opublikowano

A po co taka kombinatoryka.....??????

Nie lepiej ori zestaw na tył z s4 b6/7 ?

wysłane z one v :)

Opublikowano

ja biore pod uwage tez ceny tarcz, takie 300mm na tyl to pewnie z 5 stow za pare

bede szukal uzywek 288x12 i stocze je do 10mm tak aby byly wymiarowo jak ori tarcze 245x10 zeby wszystko w ori zacisk ladnie weszlo

Opublikowano

Piotrek, kup przednie 288/15 z a4b5

Przetocz i wrzucaj pod zaciski z b7

Opublikowano

Nie mam kasiuty żeby nowe zaciski kupować, będę regenerowal stare i wio

---------- Post dopisany 26-10-2013 at 00:29 ---------- Poprzedni post napisany 25-10-2013 at 21:51 ----------

Kolejne pytanie, da radę spasowac osłony od czegoś żeby zakryly 288mm na tyle w b5?

Opublikowano
A po co taka kombinatoryka.....??????

Nie lepiej ori zestaw na tył z s4 b6/7 ?

wysłane z one v :)

bo zestaw z s4 b6 jest ciezko dostepny i w uzywce chodzi za 1500zl, taniej jest skompletowac 300mm na zacisku z paethona i nowym jazmie z s4 b6

---------- Post dopisany at 10:14 ---------- Poprzedni post napisany at 10:12 ----------

drugie pyt. zestaw do a6 c5 gdzie wys. tarczy jest 64mm co tu zapodac :kwasny: wiekszosc tarcz nawet z a8 to wys.54mm

Opublikowano

Za 1500 to sprzedam Ci na nowych czesciach :grin:

Opublikowano
Za 1500 to sprzedam Ci na nowych czesciach :grin:

pioteros....bierz.....:wink:

wysłane z one v :)

Opublikowano

tyle to ja zarabiam na miesiac ;D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...