Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Większe tylne hamulce do B5 (nie S4 mała niespoodzianka dla posiadaczy aut z quattro)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ale Dev chce w pln'ach......,a nie w € :decayed::wink:

wysłane z one v :)

Opublikowano

Mi w ojro nie przeszkadza :grin:

Opublikowano

Jaki jest max wymiar na tył pod 16 cali? 288 czy coś jeszcze da sie upchnąć

Opublikowano
....Kolejne pytanie, da radę spasowac osłony od czegoś żeby zakryly 288mm na tyle w b5 ?

Z 269 z a8...tyle ,ze 1 mocowanie 1 śruby trzeba przewiercić by pasowało do naszych parchów ...;)

Opublikowano

Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach.

Opublikowano
Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach.

wszystko co P&P jest zawarte w linku co wkleiłem wyzej, takie kombinowane tez dobrze że ktos opisuje:wink:

Opublikowano
Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach.

niestety jest tego niewiele,a nawet b.malo adaptery sa proste i dodajemy je do ori zaciskow np.z s4,a8 itd.

Opublikowano
Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach.

Chyba nie wiesz , o czym piszesz.........przecież p&p do b5 są jedynie graty s4b5 i rs4 b5 ........bądź tak dobry i podeślij mi na szybciora linki z taki gratami ....dzięki z góry.....:hi:...skoro mowa o ogólnie dostępnych gratach...:wink:

wysłane z one v :)

Opublikowano

Wolę adaptery i tarcze w rozsądnej cenie jak cały komplet zaciski jarzma, inne klocki, i tarcze niewiele większe ale za to 2-3 razy droższe nie mówiąc juz o cenie samych zaciskow

Opublikowano
Wolę adaptery i tarcze w rozsądnej cenie jak cały komplet zaciski jarzma, inne klocki, i tarcze niewiele większe ale za to 2-3 razy droższe nie mówiąc juz o cenie samych zaciskow

A więc właśnie......nie dość ,że tego nie ma w obiegu w normalnych pieniądzach to jeszcze efekt hamowania ......przynajmniej przy zestawie s4......mizerny....

wysłane z one v :)

Opublikowano

Panowie rozumie że:

1) Z 246 na 255 wystarczy tylko jarzmo podmienić z A6 C5

2) Z 246 na 269 wentylowane co trzeba zrobić tj. jakie zaciski czy mogą zostać stare, jakie jarzmo i jakie klocki, czy wejdzie ori fela alus 16" i co tam trzeba gdzieś nawiercać, jakaś podkładka?

Panowie dobrze by było jakby ktoś znający się na temacie w punktach wyszczególnił co trzeba zrobić przy poszczególnych modernizacjach hamulców tylnych

Opublikowano
Panowie rozumie że:

1) Z 246 na 255 wystarczy tylko jarzmo podmienić z A6 C5

2) Z 246 na 269 wentylowane co trzeba zrobić tj. jakie zaciski czy mogą zostać stare, jakie jarzmo i jakie klocki, czy wejdzie ori fela alus 16" i co tam trzeba gdzieś nawiercać, jakaś podkładka?

Panowie dobrze by było jakby ktoś znający się na temacie w punktach wyszczególnił co trzeba zrobić przy poszczególnych modernizacjach hamulców tylnych

ad2.zaciski z s4b5 musisz mieć ,jarzmo i tarcza z a8d2...i podajże 2,5mm dystans pod jarzmo(między jarzmo ,a zwrotnicę) ,klocki z s4b5 idą wtedy :wink:

---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:26 ----------

czasem są całe zestawy z s6c5 na allegro :wink:

Opublikowano

tomasz ratuj bo sie normalnie pochlastam

chcialem dzisiaj podmienic przewody przynajmniej te z tylu, i za kija nie moge odkrecic elastycznego od sztywnego (w sztywnym obmielila sie nakretka) i nie wiem jak to teraz ruszyc... chodzi o ten mega dlugi sztywny idacy przez cale auto do tylu do pierwszego elastycznego od strony nadwozia...

---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ----------

sprawie sobie chyba klucz do przewodow hamulcowych... 11mm... a jaki idize do gietkiego przewodu? ni to 15 ni to 16 mm

Opublikowano

przy wymianie moich na te w oplocie....też miałem problem z tymi przewodami.....to chyba nigdy nie było tykane i przez to są problemy :kwasny:

---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ----------

musiałem je rozdupcyć :whistling:

---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:03 ----------

teraz jest tak

5nr3.jpg

1t4s.jpg

:wink:

Opublikowano

no tak ale tej nakretki od sztywnego nie rozwaliles tylko ten gietki?

---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ----------

chodzi o tą złączke na drugim twoim zdjeciu max po lewej

Opublikowano

no ta złączka się ostała :whistling:

Opublikowano

no wlasnie a u mnie bedzie przypal jak sie rozwali calkiem, bo wymienic caly sztywny przewod idacy przez pol auta to bedzie masakra

Opublikowano

Palnik był ? ......

wysłane z one v :)

Opublikowano

Piotrek, mówiełm Ci że przed demontażem przewodów trzeba najpierw wszystkie łącza przesmarowac płynem hamulcowym

kilka dni z rzedu

Opublikowano
Piotrek, mówiełm Ci że przed demontażem przewodów trzeba najpierw wszystkie łącza przesmarowac płynem hamulcowym

kilka dni z rzedu

W sumie to bardziej żrące od Coli więc działać powinno :wink:

wysłane z one v :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...