Arturoo Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 ale Dev chce w pln'ach......,a nie w € wysłane z one v
Dev Opublikowano 26 Października 2013 Autor Opublikowano 26 Października 2013 Mi w ojro nie przeszkadza
pioteros Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Jaki jest max wymiar na tył pod 16 cali? 288 czy coś jeszcze da sie upchnąć
Arturoo Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 ....Kolejne pytanie, da radę spasowac osłony od czegoś żeby zakryly 288mm na tyle w b5 ? Z 269 z a8...tyle ,ze 1 mocowanie 1 śruby trzeba przewiercić by pasowało do naszych parchów ...
spetsnaz Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach.
Kowi87 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach. wszystko co P&P jest zawarte w linku co wkleiłem wyzej, takie kombinowane tez dobrze że ktos opisuje:wink:
krzysiek23 Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach. niestety jest tego niewiele,a nawet b.malo adaptery sa proste i dodajemy je do ori zaciskow np.z s4,a8 itd.
Arturoo Opublikowano 26 Października 2013 Opublikowano 26 Października 2013 Panowie, rozmawiajmy w tym wątku o gratach powszechnie dostępnych bez różnego rodzaju adapterów. W innym przypadku zaczynajmy rozmowy od zacisków peugeota i kombinacji z długością linki. Ma być P&P na powszechnie dostępnych gratach. Chyba nie wiesz , o czym piszesz.........przecież p&p do b5 są jedynie graty s4b5 i rs4 b5 ........bądź tak dobry i podeślij mi na szybciora linki z taki gratami ....dzięki z góry........skoro mowa o ogólnie dostępnych gratach... wysłane z one v
pioteros Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Wolę adaptery i tarcze w rozsądnej cenie jak cały komplet zaciski jarzma, inne klocki, i tarcze niewiele większe ale za to 2-3 razy droższe nie mówiąc juz o cenie samych zaciskow
Arturoo Opublikowano 27 Października 2013 Opublikowano 27 Października 2013 Wolę adaptery i tarcze w rozsądnej cenie jak cały komplet zaciski jarzma, inne klocki, i tarcze niewiele większe ale za to 2-3 razy droższe nie mówiąc juz o cenie samych zaciskow A więc właśnie......nie dość ,że tego nie ma w obiegu w normalnych pieniądzach to jeszcze efekt hamowania ......przynajmniej przy zestawie s4......mizerny.... wysłane z one v
Koniu1979 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Panowie rozumie że: 1) Z 246 na 255 wystarczy tylko jarzmo podmienić z A6 C5 2) Z 246 na 269 wentylowane co trzeba zrobić tj. jakie zaciski czy mogą zostać stare, jakie jarzmo i jakie klocki, czy wejdzie ori fela alus 16" i co tam trzeba gdzieś nawiercać, jakaś podkładka? Panowie dobrze by było jakby ktoś znający się na temacie w punktach wyszczególnił co trzeba zrobić przy poszczególnych modernizacjach hamulców tylnych
Arturoo Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Panowie rozumie że:1) Z 246 na 255 wystarczy tylko jarzmo podmienić z A6 C5 2) Z 246 na 269 wentylowane co trzeba zrobić tj. jakie zaciski czy mogą zostać stare, jakie jarzmo i jakie klocki, czy wejdzie ori fela alus 16" i co tam trzeba gdzieś nawiercać, jakaś podkładka? Panowie dobrze by było jakby ktoś znający się na temacie w punktach wyszczególnił co trzeba zrobić przy poszczególnych modernizacjach hamulców tylnych ad2.zaciski z s4b5 musisz mieć ,jarzmo i tarcza z a8d2...i podajże 2,5mm dystans pod jarzmo(między jarzmo ,a zwrotnicę) ,klocki z s4b5 idą wtedy ---------- Post dopisany at 15:28 ---------- Poprzedni post napisany at 15:26 ---------- czasem są całe zestawy z s6c5 na allegro
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 tomasz ratuj bo sie normalnie pochlastam chcialem dzisiaj podmienic przewody przynajmniej te z tylu, i za kija nie moge odkrecic elastycznego od sztywnego (w sztywnym obmielila sie nakretka) i nie wiem jak to teraz ruszyc... chodzi o ten mega dlugi sztywny idacy przez cale auto do tylu do pierwszego elastycznego od strony nadwozia... ---------- Post dopisany at 16:28 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ---------- sprawie sobie chyba klucz do przewodow hamulcowych... 11mm... a jaki idize do gietkiego przewodu? ni to 15 ni to 16 mm
Arturoo Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 przy wymianie moich na te w oplocie....też miałem problem z tymi przewodami.....to chyba nigdy nie było tykane i przez to są problemy ---------- Post dopisany at 17:03 ---------- Poprzedni post napisany at 16:56 ---------- musiałem je rozdupcyć ---------- Post dopisany at 17:08 ---------- Poprzedni post napisany at 17:03 ---------- teraz jest tak
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 no tak ale tej nakretki od sztywnego nie rozwaliles tylko ten gietki? ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:13 ---------- chodzi o tą złączke na drugim twoim zdjeciu max po lewej
pioteros Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 no wlasnie a u mnie bedzie przypal jak sie rozwali calkiem, bo wymienic caly sztywny przewod idacy przez pol auta to bedzie masakra
Arturoo Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Palnik był ? ...... wysłane z one v
Dev Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Piotrek, mówiełm Ci że przed demontażem przewodów trzeba najpierw wszystkie łącza przesmarowac płynem hamulcowym kilka dni z rzedu
Arturoo Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Piotrek, mówiełm Ci że przed demontażem przewodów trzeba najpierw wszystkie łącza przesmarowac płynem hamulcowymkilka dni z rzedu W sumie to bardziej żrące od Coli więc działać powinno wysłane z one v
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się