Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 ....wpierw je spróbuje zregenerować chetnie Ci w tzm pomoge
pioteros Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 w sumie zobacze jak bedzie wygladac sytuacja, jesli nie bedzie mi sie spieszyc to moze zwroce sie do ciebie zestawy de regeneracji mam juz od pol roku jezdzące w schowku ---------- Post dopisany at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany at 20:12 ---------- a linka od s4 łopatologicznie bedzie tej samej dlugosci bo tarcze sa tej samej prawie srednicy co w normalnej a4 i nic nie dadzą ;] tylko od RS jak dev napisał jeśli już, ale ja bym sie nie bawił w wymiane linek jeśli nie są podrdzewiałe
Arturoo Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Mam mętlik w glowie.....to może szukać czegoś....np.300 mm do tyłu skoro jest to do dłubnięcia....zamiast 269
pioteros Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 policz sobie koszt, pomysł z tarczami 280x13 to koszt około 160zł za obydwie nowe tarcze + 80zł nowe klocki + troche wolnego czasu na ogarnięcie linki ręcznego i adapterów koszt kompletnych zacisków z b7 na tył z nowymi tarczami 288/300mm i klockami to już sporo większy wydatek, średnica będzie niewiele większa ale wyjdzie to wszystko drożej z 4x przynajmniej niż pomysł numer 1 :} a hamowanie i tak się polepszy w obydwu przypadkach i tak, i i tak bedzie to wystarczająca "wydajność hamowania" jesli chodzi o tylną oś nie piszę o osłonach bo i tak trzeba je bedzie zmienić na jakieś wieksze
krzysiek23 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a co masz kminic ?tarcza pasuje P&P, ta sama wysokosc Audi RS6 C5 335x22 mm tarcze hamulcowe tył (3095119331) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. musisz rozwiercic otwory w tylnej zwrotnicy na jarzmo do 12 mm bo w oryginale jest 10, no i linka to ze pasuje to wiem,z przodu jedynie uszy jazma trzeba podszlifowac zeby wsadzic tarcze z rs6 c5 ktore sa o wiele tansze.... ps.skonczyl moj stuff?
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 juz dawno, ale sie nie dopytujesz to sie nie odzywam na kiedy mam dostarczyc ?
krzysiek23 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 juz dawno, ale sie nie dopytujesz to sie nie odzywam na kiedy mam dostarczyc ? kiedy ci pasuje:decayed:,a jest jakas sport tarcza na 269mm czy tylko gladkie...bo do s4 256 ciezko nawierta znalezc
fmaverick Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a nasze zaciski obsłużą tarczę 300/12? może wystarczy odpowiedni adapter?
Dev Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a nasze zaciski obsłużą tarczę 300/12? może wystarczy odpowiedni adapter? mówimy tutaj o tylnym hamulcu z S4 B6/7 300/22/36.6 mm nie ma sensu zakładac małego zacisku i klocka na ta tarczę
fmaverick Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 a nasze zaciski obsłużą tarczę 300/12? może wystarczy odpowiedni adapter? mówimy tutaj o tylnym hamulcu z S4 B6/7 300/22/36.6 mm nie ma sensu zakładac małego zacisku i klocka na ta tarczę ok, czyli do 288/12 lub 300/12, szukać zacisków z B6/7 + podkładka pod jarzmo, right?
fmaverick Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 W b6/7 nie bylo tarczy 300/12 to co jest potrzebne do montażu tarczy 300/12??
pioteros Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 jaką grubość mają uszy montażowe w zwrotnicy, na jarzmo z tyłu? bo jeśli mają powiedzmy równie 10mm to wystarczyłby prostu adapter bez żadnych wgłębień o grubości tych 10mm, podkładke po 1 sztuce na śrube pod jarzma ok2mm grubości i tyle, wtedy 300x12mm idealnie by się ułożyło i było by fajną alternatywą, tarcza DF4848, bo 10mm+2mm to by było właśnie ta różnica 12mm w głębokości tarczy względem ori tarczy
danielom Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Mam mętlik w glowie.....to może szukać czegoś....np.300 mm do tyłu skoro jest to do dłubnięcia....zamiast 269 A dopiero, co gadal, ze nie bedzie juz inwestowal :facepalm:
Arturoo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Mam mętlik w glowie.....to może szukać czegoś....np.300 mm do tyłu skoro jest to do dłubnięcia....zamiast 269 A dopiero, co gadal, ze nie bedzie juz inwestowal :facepalm: i tak mam tył do wymiany więc przy jednej robocie się zmieni
bawół1 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Nie mogę przeboleć ,że z tyłu mam tarczo-piastę i nic nie mogę zdziałać bo już napewno bym coś wrzucił większego .
pioteros Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 no w sumie kicha miec 320-345mm przod i 245mm tyl
Arturoo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 no w sumie kicha miec 320-345mm przod i 245mm tyl Spoko spoko....niewielki procent ludzi na forum ma 312 na przodzie i to już jest sukces keśli chodzi o zmiane słabej serii na coś efektywniejszego
pioteros Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 na mnie ta zmiana nie zrobila prawie w ogole wrazenia moze mam kiepskie opony dlatego ale mimo wszystko po glowe chodzą mi ciagle adaptery i zaciski 4tłoki od Bosxtera pod jakas tarcze co się schowa w 16 cali np. 320mm, do tego na tył 288 lub 300mm, przewody w oplocie i bedzie git
Arturoo Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 na mnie ta zmiana nie zrobila prawie w ogole wrazenia moze mam kiepskie opony dlatego ale mimo wszystko po glowe chodzą mi ciagle adaptery i zaciski 4tłoki od Bosxtera pod jakas tarcze co się schowa w 16 cali np. 320mm, do tego na tył 88 lub 300mm, przewody w oplocie i bedzie git przy przejściu z 288->312 mała różnica była...zdecydowanie się zmieniło przy 312->321 z s4 ,teraz wpadnie 345 ,a na tył 269
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się